Joulukuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
10+6, viikko sitten vielä tosi huonovointinen mutta nyt jo pari päivää hieman helpompia. Toivottavasti tämä tästä :) !

Täälläkin oli tänään nt-ultra. Siellä se pikkumuru köllötteli kohdun pohjalla eikä meinannut millään näyttää niskaansa. Mut kaikki oli kunnossa.

Merivesiväri, harmi mutta sikäli onnellista, että saitte kuitenkin pitää toisen <3 vaikka menetys on aina menetys, menettipä sitten vähän tai paljon.

Ikäviä uutisia tullut ultrauksista :/ oon pahoillani! Vaikka eihän sitä tosiaan vielä varmaksi voinut sanoa oliko toinen vain piilossa. Alkaa väkisinkin jännittää enemmän omaa ultraa... :S vielä kolme viikkoa pitäisi kestää.

Onpa kurjaa merivesiväri :(

Täälläkin oli tänään nt ja tyyppi vastasi kokoa, niskaturvotus normaali eikä downriskikään ole koholla. Uskaltaisko nyt vähän huokaista.
Aamujumppa oli vissiin tyypillä käynnissä, siellä se heilutteli meille ja pomppi villisti niin että ultraajalla oli vaikeus saada pää perämittaa otettua :D

Onpa hauskaa, kun dopplerilla menee enään ihan minuutin verran, että jaaja löytyy <3 päivä on mukava aloittaa tai lopettaa tervehdyksiin puolin ja toisin <3

Mietin, et pitäiskö ottaa hesen kerrosateriasta kuva, kun se on tänään selkeästi miun pelastava enkeli. Taas vaihteeks oksentanu kaiken tänään :P

tänään mun pelastus oli kotzone kana.
mulla vaihtuu himon kohteet roskaruuissa. Mutta ei haittaa jos harvoin syö.

nyt nautin Juha Tapion keikasta Yle Areenasta. Sen laulut vaan uppoo muhun <3
Mul on ollu huono ilta, ihan kamala olo, mut jotenkin toi kotzone kuulosti silti hyvältä. Eikä siinä mitään vikaa muuten ees oo, noin terveyden kannalta, etenkin jos ottaa runsaskuitusen pohjan :)

Mulla on joku fiksaatio happamaan. Aamupalaks syön rahkan, jonne pilkon kokonaisen sitruunan. Ja kuvottaa ajatuskin makeuttamisesta.

Takaisin