Oikeassa olet, ei etukäteen murehtiminen mitään auta. Silti on mun mielestä äärimmäisen tärkeää, että niitä huolia saa täällä jakaa. Monelle voi olla ainoa paikka siihen. Toivon siis, että kaikenlaisia fiiliksiä saa ja uskaltaa jakaa täällä jatkossakin.
@Soffis onpa ihanaa, että sait tilanteen tarkastettua ja kaikki näytti hyvältä. Toivottavasti jatkossakin!
Tsempit
@Metu etovaan oloon. Samassa veneessä ollaan, valitettavasti. Itse oon myös tosi aktiivinen puuhastelija ja treenaaja ja nyt ei jaksais sitten yhtään mitään. Viikonloppuna sain laiteltua talvivaatteet pois ja sekin tuntui maratonin veroiselta suoritukselta
En yhtään muista, että millä viikoilla tarkalleen tää on aiemmilla kerroilla helpottanut, mutta toivottavasti ei hirveän kauaa menis. Ens viikolla on sitä paitsi edessä työreissu Jenkkeihin, hiphei. Saa olla hyvät eväät koneeseen mukana
Onpa monella tosiaan haastavia tilanteita sen suhteen, että töissä raskaus tulee ilmi tai joutuu itse kertomaan tosi varhaisessa vaiheessa. Mulla ei ole onneksi mitään riskejä tms, jonka vuoksi pitäisi kertoa. Alkoholilliset tilaisuudet toki on sitten oma lukunsa, mutta ei niitä onneksi kovin usein ole. En muutenkaan ole mikään suuri alkoholin ystävä ja töissäkin se on tiedossa, joten tuskin juomattomuus nyt hirveästi kulmia nostattaisi kenelläkään, toivon ainakin.