Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä toinen lähes oireeton ainut selvä oire on se, että mua janottaa (yleensä en ikinä koe janontunnetta). Mä olin melko varma että raskaustesti olis ollu nega, koska esikoisesta oli selvät oireet ennen plussaa.Moi! Onko muita joilla ei oo yhtään mitään oireita? ei tunnu tisseissä eikä vatsassakaan yhtään miltään! Jos testi ei ois positiivinen nii en tietäskää olevani raskaana
Mulla esikoisen odotusaikana oli himo kaikkeen rasvaiseen, Ai että kun tuoksui aamulla hyvältä kun käveli leipomon ohi ja siellä ilmeisesti hillomunkit valmistumassa ja sit lenkkipolun varrella oli myös grilli ja pizzeria niin niistä ku käveli ohitse niin mä nuuskuttelin antaumuksellaSiis äällä myös grilliruoka tuoksui taivaalliselta eilen!
Aika vähän toistaiseksi on oireita ilmaantunut, mutta nälkä tulee ehkä helpommin kun ennen ja kaikki juominen vaan katoaa vatsaan, vois juoda litra tolkulla mitä vaan
Ja miten harmi @Korppi24 että keskustelut aiheen ympärillä on olleet negatiivisia. Tietysti ehkä helpompi keskustella asioiden "ikävistä puolista" jos ei tiedä/oleta että joku on paraikaa raskaana. Toivon mukaan sitten kun päätät kertoa, huomaavat sitten muuttaa ns "äänen sävyä".
Onpa haastava tilanne. Itse oon aina vältellyt kertomista viimeiseen asti, mutta toisaalta mun työ ei sisällä riskitekijöitä. Tsemppiä, päädyit sitten kertomaan tai salaamaanTänään aloin miettimään että josko pitäisi jo töissä mainita. Teen siis keikkaa silloin tällöin tähän samaan paikkaan. Ennen pääsiäistä olin viimeksi ja kerroin pienen valkoisen valheen että varon selkää, kun tarvitsin apua nostamiseen.
Nyt kun tulin taas niin kaikki kyseli selästä ym, ja tuntuu väärältä valehdella lisää. Sitten taas pelottaa kertoa, koska mitä jos käy jotain? Äh, en tiedä
Mulle sanottiin neuvolasta, että tarvittaessa saa soittaa ja kysellä, jos joku oikein murehduttaa. Rohkeasti kysyisin, että tarviiko olla huolissaan. Tsemppiä!Täällä alkoi aamulla ihan hirveä kipu alamahassa, ihan vähän vasemmalla puolella.. ei meinaa pystyä olemaan suorassa, kävely sattuu ihan hirveän paljon ja oksennuskin tullut pariin kertaan. Tietysti heti tuli googlattua ja pelko kohdun ulkoisesta nostaa päätään. Mitään vuotoa ei ole vielä ollut. Onkohan järkeä soittaa neuvolaan, tuskin siellä mitään kuitenkaan tekevät?
Soittaisin myös neuvolaan. TsemppiäTäällä alkoi aamulla ihan hirveä kipu alamahassa, ihan vähän vasemmalla puolella.. ei meinaa pystyä olemaan suorassa, kävely sattuu ihan hirveän paljon ja oksennuskin tullut pariin kertaan. Tietysti heti tuli googlattua ja pelko kohdun ulkoisesta nostaa päätään. Mitään vuotoa ei ole vielä ollut. Onkohan järkeä soittaa neuvolaan, tuskin siellä mitään kuitenkaan tekevät?
Hyvä juttu, onneksi soitit! Toivottavasti kaikki on hyvin.Soitin ja pääsen siellä käymään vielä tänään
En mä oo ees ajatellut että nostamista pitäis varoa (hoitotyö) mut toisaalta, käynhän mä salillakin voi kyllä että joudun haastavampien asiakkaiden sekä yövuorojen takia kertomaan ajoissa... ois 2 yötä ny ke-pe, mtenhän mä pysyn hereilläTänään aloin miettimään että josko pitäisi jo töissä mainita. Teen siis keikkaa silloin tällöin tähän samaan paikkaan. Ennen pääsiäistä olin viimeksi ja kerroin pienen valkoisen valheen että varon selkää, kun tarvitsin apua nostamiseen.
Nyt kun tulin taas niin kaikki kyseli selästä ym, ja tuntuu väärältä valehdella lisää. Sitten taas pelottaa kertoa, koska mitä jos käy jotain? Äh, en tiedä
Ymmärrän kyllä varovaisuuden (vaikken sitä itse edelleenkään osaa), mutta saiko niistä nosteluista jo kieltäytyä? Pitäisi ettiä nuo pykälät, yötyöstä kun tosiaan ainakin taisi olla joku mainita@Susanie Mä oonkin varmaan ihan liian varovainen, mutta tammikuun km:n jälkeen varon vähän kaikkea. Kyllä mä tajuan että monet nostaa ihan kaikenlaista, painavaakin, mutta mutta..
IhanaaKyllä siellä sydän sykki Luultavasti kohtu kasvaa kovaa vauhtia niin siitä kipu, käski vaan lepäillä ja ens viikolla katsotaan uudestaan
Ei oo mitään uutta tullut. Tissit on vaan vähän kipeät ja mahaa turvottaa, ja näitä oireita nyt on muutenkin ollut kierroissa ilman raskautta, eli jos en ois testejä tehnyt niin en kyllä osais raskautta epäillä muutakun puuttuvista kuukautisista Terkka kyllä sanoi että voi paljonkin vaihdella oireet eri raskauksissaIhanaa
Tuliko sulle enemmän niitä raskausoireita tässä missään kohtaa muuta kuin tuo mahakipu? Kun oireet-ketjussa kirjoittelit aikaisemmin, että huolestuttaa oireettomuus...
Kiitos Annat toivoa...Ei oo mitään uutta tullut. Tissit on vaan vähän kipeät ja mahaa turvottaa, ja näitä oireita nyt on muutenkin ollut kierroissa ilman raskautta, eli jos en ois testejä tehnyt niin en kyllä osais raskautta epäillä muutakun puuttuvista kuukautisista Terkka kyllä sanoi että voi paljonkin vaihdella oireet eri raskauksissa