Joulukuisten höpinät

Moi! Onko muita joilla ei oo yhtään mitään oireita? 😩 ei tunnu tisseissä eikä vatsassakaan yhtään miltään! Jos testi ei ois positiivinen nii en tietäskää olevani raskaana 🤨
Täällä toinen lähes oireeton 👋 ainut selvä oire on se, että mua janottaa (yleensä en ikinä koe janontunnetta). Mä olin melko varma että raskaustesti olis ollu nega, koska esikoisesta oli selvät oireet ennen plussaa.
 
Siis äällä myös grilliruoka tuoksui taivaalliselta eilen!
Aika vähän toistaiseksi on oireita ilmaantunut, mutta nälkä tulee ehkä helpommin kun ennen ja kaikki juominen vaan katoaa vatsaan, vois juoda litra tolkulla mitä vaan😄

Ja miten harmi @Korppi24 että keskustelut aiheen ympärillä on olleet negatiivisia. Tietysti ehkä helpompi keskustella asioiden "ikävistä puolista" jos ei tiedä/oleta että joku on paraikaa raskaana. Toivon mukaan sitten kun päätät kertoa, huomaavat sitten muuttaa ns "äänen sävyä".😊
Mulla esikoisen odotusaikana oli himo kaikkeen rasvaiseen, Ai että kun tuoksui aamulla hyvältä kun käveli leipomon ohi ja siellä ilmeisesti hillomunkit valmistumassa 😄 ja sit lenkkipolun varrella oli myös grilli ja pizzeria niin niistä ku käveli ohitse niin mä nuuskuttelin antaumuksella 😂
 
Tänään aloin miettimään että josko pitäisi jo töissä mainita. Teen siis keikkaa silloin tällöin tähän samaan paikkaan. Ennen pääsiäistä olin viimeksi ja kerroin pienen valkoisen valheen että varon selkää, kun tarvitsin apua nostamiseen.

Nyt kun tulin taas niin kaikki kyseli selästä ym, ja tuntuu väärältä valehdella lisää. Sitten taas pelottaa kertoa, koska mitä jos käy jotain? Äh, en tiedä
 
Tänään aloin miettimään että josko pitäisi jo töissä mainita. Teen siis keikkaa silloin tällöin tähän samaan paikkaan. Ennen pääsiäistä olin viimeksi ja kerroin pienen valkoisen valheen että varon selkää, kun tarvitsin apua nostamiseen.

Nyt kun tulin taas niin kaikki kyseli selästä ym, ja tuntuu väärältä valehdella lisää. Sitten taas pelottaa kertoa, koska mitä jos käy jotain? Äh, en tiedä
Onpa haastava tilanne. Itse oon aina vältellyt kertomista viimeiseen asti, mutta toisaalta mun työ ei sisällä riskitekijöitä. Tsemppiä, päädyit sitten kertomaan tai salaamaan :smiling-eyes:
 
Taidan odottaa perjantaihin kuitenkin. Meen torstaina varhaisultraan niin katsotaan sitten mitä kerron, jos kerron.

Ei mitään vuotoja eikä kipuja oo ollut, eli todennäköisempää on että kaikki on hyvin, mutta silti haluan varmistuksen että siellä joku on, ja kaikki on hyvin, ennen kuin kerron. 😊
 
Täällä alkoi aamulla ihan hirveä kipu alamahassa, ihan vähän vasemmalla puolella.. ei meinaa pystyä olemaan suorassa, kävely sattuu ihan hirveän paljon ja oksennuskin tullut pariin kertaan.😓 Tietysti heti tuli googlattua ja pelko kohdun ulkoisesta nostaa päätään. 😭 Mitään vuotoa ei ole vielä ollut. Onkohan järkeä soittaa neuvolaan, tuskin siellä mitään kuitenkaan tekevät?
 
Täällä alkoi aamulla ihan hirveä kipu alamahassa, ihan vähän vasemmalla puolella.. ei meinaa pystyä olemaan suorassa, kävely sattuu ihan hirveän paljon ja oksennuskin tullut pariin kertaan.😓 Tietysti heti tuli googlattua ja pelko kohdun ulkoisesta nostaa päätään. 😭 Mitään vuotoa ei ole vielä ollut. Onkohan järkeä soittaa neuvolaan, tuskin siellä mitään kuitenkaan tekevät?
Mulle sanottiin neuvolasta, että tarvittaessa saa soittaa ja kysellä, jos joku oikein murehduttaa. Rohkeasti kysyisin, että tarviiko olla huolissaan. Tsemppiä!
 
Täällä alkoi aamulla ihan hirveä kipu alamahassa, ihan vähän vasemmalla puolella.. ei meinaa pystyä olemaan suorassa, kävely sattuu ihan hirveän paljon ja oksennuskin tullut pariin kertaan.😓 Tietysti heti tuli googlattua ja pelko kohdun ulkoisesta nostaa päätään. 😭 Mitään vuotoa ei ole vielä ollut. Onkohan järkeä soittaa neuvolaan, tuskin siellä mitään kuitenkaan tekevät?
Soittaisin myös neuvolaan. Tsemppiä :red-heart:
 
@Soffis toivottavasti ois nyt vaikka vatsanpuruja ja kaikki olis hyvin, onneks sait neuvolaan ajan ❤️

Viime viikonloppuna kerrottiin useammalle lähisuvusta raskaudesta, ja oon nyt miettinyt että bonuspojalle kertoisin ehkä varhaisultran jälkeen, kun on tosi vaikeeta jo nyt olla puhumatta aiheesta hänen kuullen, kun hän on niin kovasti vauvan perään kysellytkin 😅
 
Tänään aloin miettimään että josko pitäisi jo töissä mainita. Teen siis keikkaa silloin tällöin tähän samaan paikkaan. Ennen pääsiäistä olin viimeksi ja kerroin pienen valkoisen valheen että varon selkää, kun tarvitsin apua nostamiseen.

Nyt kun tulin taas niin kaikki kyseli selästä ym, ja tuntuu väärältä valehdella lisää. Sitten taas pelottaa kertoa, koska mitä jos käy jotain? Äh, en tiedä
En mä oo ees ajatellut että nostamista pitäis varoa (hoitotyö)🙈 mut toisaalta, käynhän mä salillakin😅 voi kyllä että joudun haastavampien asiakkaiden sekä yövuorojen takia kertomaan ajoissa... ois 2 yötä ny ke-pe, mtenhän mä pysyn hereillä 🤣


Tsemppiä @Soffis 💕
 
@Susanie Mä oonkin varmaan ihan liian varovainen, mutta tammikuun km:n jälkeen varon vähän kaikkea. Kyllä mä tajuan että monet nostaa ihan kaikenlaista, painavaakin, mutta mutta.. 🙄
 
@Susanie Mä oonkin varmaan ihan liian varovainen, mutta tammikuun km:n jälkeen varon vähän kaikkea. Kyllä mä tajuan että monet nostaa ihan kaikenlaista, painavaakin, mutta mutta.. 🙄
Ymmärrän kyllä varovaisuuden (vaikken sitä itse edelleenkään osaa), mutta saiko niistä nosteluista jo kieltäytyä? Pitäisi ettiä nuo pykälät, yötyöstä kun tosiaan ainakin taisi olla joku mainita 🙈
 
Kyllä siellä sydän sykki♥️ Luultavasti kohtu kasvaa kovaa vauhtia niin siitä kipu, käski vaan lepäillä ja ens viikolla katsotaan uudestaan🙂
Ihanaa❣️🥹❤️

Tuliko sulle enemmän niitä raskausoireita tässä missään kohtaa muuta kuin tuo mahakipu? Kun oireet-ketjussa kirjoittelit aikaisemmin, että huolestuttaa oireettomuus...
 
Ihanaa❣️🥹❤️

Tuliko sulle enemmän niitä raskausoireita tässä missään kohtaa muuta kuin tuo mahakipu? Kun oireet-ketjussa kirjoittelit aikaisemmin, että huolestuttaa oireettomuus...
Ei oo mitään uutta tullut. 😓 Tissit on vaan vähän kipeät ja mahaa turvottaa, ja näitä oireita nyt on muutenkin ollut kierroissa ilman raskautta, eli jos en ois testejä tehnyt niin en kyllä osais raskautta epäillä muutakun puuttuvista kuukautisista 😅 Terkka kyllä sanoi että voi paljonkin vaihdella oireet eri raskauksissa🙏
 
Ja se vielä että öisin herää hirveään mahakipuun jos nukkuu niin että on yhtään mahan päällä. Tätä en muista että ois aikaisemmin ollut kun vasta sitten kun maha ollut kunnolla kasvanut.
 
Ei oo mitään uutta tullut. 😓 Tissit on vaan vähän kipeät ja mahaa turvottaa, ja näitä oireita nyt on muutenkin ollut kierroissa ilman raskautta, eli jos en ois testejä tehnyt niin en kyllä osais raskautta epäillä muutakun puuttuvista kuukautisista 😅 Terkka kyllä sanoi että voi paljonkin vaihdella oireet eri raskauksissa🙏
Kiitos❣️🙏 Annat toivoa...
 
Takaisin
Top