Mullaki eka neuvola vasta rv 10+2 eli kesäkuussa ja esikoista odotan.
Aika hassulta tuntuu näin myöhäiset ajankohdat, itse olen kuitenkin myös terveydenhoitaja ja tehnyt äitiysneuvolaakin..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mullaki eka neuvola vasta rv 10+2 eli kesäkuussa ja esikoista odotan.
Ite en sitä tahtonu löytää, mut mies oli niin innokas ettimään et sieltä se aika helpostikin löyty :)
Aika hassulta tuntuu näin myöhäiset ajankohdat, itse olen kuitenkin myös terveydenhoitaja ja tehnyt äitiysneuvolaakin..
Joo kyl sen ihan selvästi erottaa omasta sykkeestä, välillä vaan tuntuu et istukan ääniin sekottuu/piiloutuuTai toi näytöllinen ei tahdo laskee sykettä oikein, jos ottaa häiriötä/sekottuu vähänkin just esim.istukan ääneen
![]()
Mä oon vieläkin hämmästyksissä miten ihmiset pääsee käymään neuvolassa/tutkimuksissa.Niin paikkakuntakohtaista.
Samaa olen ihmetellyt. Minun mielestäni vaan ei välttämättä ole mitään säästöä että käydään neuvolassa ja verikokeissa ennen ultraa. Kyllähän siinäkin on monta ihmistä joka palkkansa tarvitsee. Ja sitten vielä jos on ku niin tulee mahdollisia lisäkuluja sekä vaivaa ja harmia. Järkevin olisi mielestäni ar ultra kaikille. Itse odottelen vielä kolmisen viikkoa että tiedän onko mahassa edes asukasta.
Te joilla ollut neuvola käynnit aikaisilla viikoilla niin ootatteko ekaa vai onko jo useampi raskaus takana?
Mä kävin ekan kohdalla neuvolassa monta kertaa.
Toista kun alkoi odottaa niin jo käynnit harveni.
Mietin onko sitä johtuvaa?