Joulukuiset 2018

Siellä jatkuu jutut vielä vauvojen synnyttääkin. Esim esikoisen ryhmässä on edelleen juttelioita sekä topiceja taaperon kehityksestä yms ja esikko on jo 3v
 
Tervetuloa mukaan vaan! :) Hyvin sitä ehtii vielä mukaan vaikka raskausvaihe alkaaki olemaan ohi mutta kunnon vauva-aikaan ehdit mukaan alusta lähtien :D
 
Heipä hei kaikki, meikäläisen marraskuinen vauva vielä masussa eli hänestä tuleekin joulukuinen. :D tällaisena jouluhömppä ihmisenä ei haittaa ollenkaan vaan jotenkin toivoinkin tätä! :Heartred
Olen seuraillut teidän julkisen puolen juttuja ja ajattelin nyt näin 1. päivän kunniaksi liittyä joukkoon jos mahtuu
:)
 
Hei vaan vielä, harmikseni juuri sain kuulla, ettei kahdessa peräkkäisessä salaisessa ryhmässä voi olla yhtäaikaa ja olen ollut alusta asti marraskuisissa, koska laskettu aika oli silloin. Vauva tosin päätti tulla maailmaan joulukuussa. Jään seuraamaan joulukuisten julkista puolta, mutta salaiselle en nyt pääsekään.
 
Pakko tulla tänne jakamaan!! Kävin tänään vyöhyketerapeutilla ja voi veljet, miten ihana kokemus. :blob7Olen supistellut nyt viikon ja valvonut yöt. Ollut aika kipeä siis. Pääsin nopealla aikataululla ja hoidettiin nyt väsymystä. Ja samalla hän myös rentoutti lonkan lihakset ja kireydet, jotta vauvan on helppmmpi laskeutua.

Vuokrasin myös tens-laitteen ja suosittelen!!!! Kipu hälvenee eikä mene aivoihin asti, mutta ei kuitenkaan blokkaa etenemistä.
 
Hei vaan vielä, harmikseni juuri sain kuulla, ettei kahdessa peräkkäisessä salaisessa ryhmässä voi olla yhtäaikaa ja olen ollut alusta asti marraskuisissa, koska laskettu aika oli silloin. Vauva tosin päätti tulla maailmaan joulukuussa. Jään seuraamaan joulukuisten julkista puolta, mutta salaiselle en nyt pääsekään.

Aa en tiennykään että oot siellä marraskuisissakin :/ Harmi mutta pääasia että on jossain porukassa mukana, ei se oo niin tarkkaa niiden kuukausien kanssa :)
 
Takaisin
Top