Joulukuiset 2018

Uskaltaudun paikalle vasta nyt, aiempi raskaus meni alussa kesken. Laskettu aika on minulla 20.12, ja nyt on päästy jo pidemmille viikoille kuin aiemmin. Silti en pysty yhtä paljoa innostumaan raskaudesta, kuin aiemmin.

Saa nähdä kirjoittelenko täällä kohta yksinäni, jos kaikki siirtyvät salatulle puolelle :)

Mullakin sama laskettu aika :grin Ensi viikolla varmistuu vielä, todennäköisesti siirtyy vielä eteenpäin jonkin verran

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Kävin itse alkuraskauden uässä vko 7, ja koko vastasi täysin viikkoja. NT ultra on nyt tulevana perjantaina.

Ihanan lähellä joulua tämä laskettu aika saa nähdä (jos kaikki menee hyvin), miten saa perheelle järjestettyä joulun. Ja tietysti sekin mietityttää, saako aaton olla kotona onneksi tässä on vielä 30 viikkoa muuta stressattavaa

TIIona, minäkin tulin vasta nyt mukaan kun syksyllä meni yksi raskaus kesken ja ei oiken ole uskaltanut tämän jatkumiseen luottaa.

Samaa täälläkin tullut jo mietittyä et mitenhän joulukuviot menee ja kyllä sitä toivoo ettei ainakaan jouluaattona tarvitsis olla sairaalassa :D

Samaa täälläkin tullut jo mietittyä et mitenhän joulukuviot menee ja kyllä sitä toivoo ettei ainakaan jouluaattona tarvitsis olla sairaalassa :D

Jos on la 26. pvä, ja joutuu samalla tavalla viikkoa aikaisemmin sairaalaan kun viimeksi, niin joku muu tekee jouluvalmistelut :grin.
Oikeasti surettaa vaan lasten takia, mut tuleehan noita jouluja. Ja aika superi joululahjakin sitten :).

TIIona, minäkin tulin vasta nyt mukaan kun syksyllä meni yksi raskaus kesken ja ei oiken ole uskaltanut tämän jatkumiseen luottaa.
Voi ei :( se on kyllä jännä, miten paljon pystyy itsensä psyykkaamaan nyt olemaan intoilematta. Olin jo tässä ennen ar-ultraa täysin varma, että kesken meni tämäkin, mutta niin se pieni sydän siellä väpätti.

Jos on la 26. pvä, ja joutuu samalla tavalla viikkoa aikaisemmin sairaalaan kun viimeksi, niin joku muu tekee jouluvalmistelut :grin.
Oikeasti surettaa vaan lasten takia, mut tuleehan noita jouluja. Ja aika superi joululahjakin sitten :).

Samaa mietin lapsen osalta. Ja jos vaikka aattona ei olisi synnytyssalissa, niin voisi lapsi/lapset tulla tervehtimään osastolle. Olisi ainakin ikimuistettava joulu

Täällä pahin pahoinvointi loppunut! Jos vahingossa suuhun menee mitään läskiä yms ni takasin tulee kyllä nooeasti. Tällä hetkellä väsymys on suurin vaiva ja yöllä saa pissalla ravata noin 2-5kertaa.. nyt rv 11+0 :)

Täälläkin ehditty miettimään joulua. Jos syntyy samalla kaavalla kun aikasemmat niin syntyy 5 päivää yli eli 26.12. Ehtis siis sitten joulun kotona viettää. :)

Täällä kans joulu jännitys nyt jo :D neuvolan mukaan la 22joulukuuta eli jos ei nyt muutu niin jos nyt paikkaan pitää niin luulis että syntyy ennen joulua,mutta toisaalta mulla on kaksi lasta syntyny just johkain juhlapyhiin yksi vappupäivänä ja toinen ystävänpäivänä ja jos tämä nyt sitten aattona :D ja ku on viides jo niin toivon että tulis ennen aattoa koska haluan joulun olla kotona! :) ❤

Mutta eihän sille nyt tietenkään voi mitä se syntyy just silloin ku päättää tulla:D perjantaina np-ultra niin selviää edes onko siellä ketään ja tarkempi laskettu aika :)

Mutta eihän sille nyt tietenkään voi mitä se syntyy just silloin ku päättää tulla:D perjantaina np-ultra niin selviää edes onko siellä ketään ja tarkempi laskettu aika :)

Mullakin on NT ultra perjantaina! Sama jännityksen hetki siis.

Alavatsakivut kuuluu asiaan, tottakai niistä huolestuu mutta jos ei vuotojakaan oo ollu niin eiköhän ole asiaan kuuluvia tuntemuksia.. onneks pääset pian ultraan! <3

Mulla on keskiviikkona alkuraskauden ultra ja ens viikolla nt-ultra :)

Kiitos sanoista, rauhotti heti vähäsen, eiköhän huolestuneisuuskin oo ihan normaalia.. :) :D joo hyvä etten laske tunteja siihen ultraan.. XD

Mulla neuvolan mukaan laskettu 15.12 nii pitäis kerkee jouluksi kotiin jos hommat menee hyvin (kuitenkin päättää olla yli just 9päivää että oo joulun siellä :D)

Mä toivon vaan ettei tarvis joulun pyhiä viettää valtavan mahan kanssa tuskaillen ja jännitellen pitääkö kesken joulunvieton lähtee synnärille. Meillä la 24.12. ja mua ei yhtään haittais viettää aattoo synnärillä, kunhan ei tarvii pyhien yli kärvistellä. Meidän esikoinen onkin vasta 3v silloin ja ollaan tähän asti joulut aina vietetty isovanhemmilla, siks ehkei harmita. Nyt aiotaan ottaa koko joulun aika rennosti kotona ja läheiset saa sit käydä meillä joko jouluvierailulla ja/tai vauvaa katsomassa kun haluavat. Esikoinen syntyi laskettuna ja nyt niin toivon että tää toinen syntyis joko ennen laskettua tai ihan viimeistään just tasan. Kyllä sitä joulua ehtii viettää sit kun kotiudutaan, oli päivä mikä tahansa. Ja tosiaan mahdollisimman rauhallinen joulu tulossa, joko vastasyntynyttä ihastellen tai viimeisillään tuskastellen joten ei mitään joulustressejä ja suuria suunnitelmia tänä vuonna.

Mä toivon vaan ettei tarvis joulun pyhiä viettää valtavan mahan kanssa tuskaillen ja jännitellen pitääkö kesken joulunvieton lähtee synnärille. Meillä la 24.12. ja mua ei yhtään haittais viettää aattoo synnärillä, kunhan ei tarvii pyhien yli kärvistellä. Meidän esikoinen onkin vasta 3v silloin ja ollaan tähän asti joulut aina vietetty isovanhemmilla, siks ehkei harmita. Nyt aiotaan ottaa koko joulun aika rennosti kotona ja läheiset saa sit käydä meillä joko jouluvierailulla ja/tai vauvaa katsomassa kun haluavat. Esikoinen syntyi laskettuna ja nyt niin toivon että tää toinen syntyis joko ennen laskettua tai ihan viimeistään just tasan. Kyllä sitä joulua ehtii viettää sit kun kotiudutaan, oli päivä mikä tahansa. Ja tosiaan mahdollisimman rauhallinen joulu tulossa, joko vastasyntynyttä ihastellen tai viimeisillään tuskastellen joten ei mitään joulustressejä ja suuria suunnitelmia tänä vuonna.

Mahtava asenne, taidan yrittää pyrkiä ajattelemaan samoin. Joulua voi viettää mikä päovä tahansa ja pienemmällä stressillä Minunkin esikoinen syntyi 1 päivän yli lasketun, joten hyvällä tuurilla ollaan vauvan kanssa kotona ennen aattoa.

Mulla laskettu jo 5.12.Mutta kaikki käynnistetty eli saattaa mennä enemmänkin kuin sen 2vkoa yli. Toki jos kaikki menee hyvin niin paljon mahdollista, että silti jouluksi ollaan kotona. En ajatellut kans suuremmin Stressata. Lahjoja pitää aina ostaa monelle, joten niitä täytyy nyt ajoissa hommata. Varmaankin itse olen vauvan kanssa kotona ja muu perhe käy sitten mummulassa/mummuloissa syömässä ja pukkia katsomassa. Mutta näkee sitten lähempänä tarkemmin. Mutta aika varmasti vauva niin pieni, että pysyttelemme kotona :)

Lapsen takia toivoisin, että menisi yliaikaa ja syntyisi vasta seuraavan vuoden puolella. Itseni takia toivoisin, että syntyisi hyvissä ajoin jouluksi, että pääsisin syömään graavilohta. :hungry:
Muu ei mua joulussa stressaa. :grin

Mulla kaikki syntyneet ennen laskettua niin oletan ettei tämäkään oo poikkeus ja saadaan olla joulu kotona. :Heartpink
Oon kyllä surkea ostaa lahjoja ajoissa mut tänä vuonna on skarpattava! :grin

Takaisin