Joulukuiset 2018

Mites tuo neuvolalääkäri nuin aikaisen teillä on?
Mulla oli esikoisesta eka neuvolalääkäri 27+3

Mullakin oli eka neuvola tänään ja eka neuvolalääkärikäynti on myös tällä viikolla jolloin ultrataan :)
Nyt rv 9+5

Muokattu viimeksi:
Mites tuo neuvolalääkäri nuin aikaisen teillä on?
Mulla oli esikoisesta eka neuvolalääkäri 27+3

Ei ois kai muuten ollu, mutta kun kysyi kierron pituudesta niin sanoin, etten ihan varma ole, koska tämä tarttui ekasta kierrosta mukaan enkä aiemmin ollut seurannut kiertoja.. Halusivat sitten ultralla selvittää viikot varmuudeksi. Mutta nythän tilanne on se, että oon jo parissa ultrassa käynyt päivystyksen puolella ja tiedetään, että pieni on jota kuinkin sen ikäinen kuin arvelin :)

Oho onpa sulla hafanana aikasin eka Neuvola lääkäri :o mulla viel yks normi neuvolakäynti 18.06 ja sit vasta lääkäri :D

On tullut hirveän vähän kirjoiteltua. Tervetuloa uusille, taisi olla ainakin pari heitä.
Meillä tosiaan perjantaina oli nt-ultra ja kaikki oli hyvin <3 Tosin hiukan hätäisen oloinen kätilö ja kuviakin saatiin vain 2. Toivotaan, että Ru:sta saadaan sitten enemmän. Se on 25.7.
Kuukautisista laskettuna siis olisi ollut 12+2,neuvolan ultrauksen mukaan 10+5. Mutta olikin sitten 11+2 ja laskettu aika 5.12.
Oireet on lähes hävinneet eli aika sellaista mukavaa odotusta. Kerrottiin perjantaina lapsille ja lähimmille. Isommat lapset(8 ja 6)oli ihan onnessaan. Onnitteluja muiltakin tuli, joidenkin kommentit toki sellaisia etten tiedä ilahtuiko. Mutta ainakin itse nautin raskaudesta ja ollaan onnellisia pienestä :)
Neuvoloista niin meillä tosiaan eka käynti oli huhtikuun aika loppupuolella. Seuraava on ensi viikolla. Lääkäri sitten sen jälkeen ekan kerran joskus rv17-18 paikkeilla. Toinen lääkäri sitten vasta 35-36 synnytystapa-arvio.
Tsemppiä kaikille ultran odotukseen! ❤️

Mulla neuvolalääkäri joskus heinäkuun puolessa välissä (pitäisi sinne varata) eli joskus viikoilla 17-18.
Näköjään vaihtelee nää kaikki toiminnot kyllä kunnittain :D

Onko muilla eka neuvola näin älyttömän myöhään ko mulla? Siis ensimmäinen neuvolakäynti on nyt perjantaina ja sillon on rv10+6. Ultra-aikaakaan ei oo vielä varattu. Johtuukohan siitä että kun on jo viides lapsi tulossa ni ei mitää kiirettä millään :grin
Katoin että esikoista odottaessa eka neuvola oli jo rv6+4 :woot:

Mullakin seuraava eli toinen neuvola on lääkäri ja se on 14+2. Vimeksikin oli 14-15 viikoilla.

Onko muilla eka neuvola näin älyttömän myöhään ko mulla? Siis ensimmäinen neuvolakäynti on nyt perjantaina ja sillon on rv10+6. Ultra-aikaakaan ei oo vielä varattu. Johtuukohan siitä että kun on jo viides lapsi tulossa ni ei mitää kiirettä millään :grin
Mulla on eka neuvola kans perjantaina, 9+6 vaikka esikoinen kyseessä. Sieltä vasta tehdään lähetteet ultraan ja labroihin. Täällä on eka lääkärineuvolakin vasta viikolla 26-28. Toki sitä ennen np-ultra.

Heh, ehkä sitten niin :hilarious: No ei vaan, mulla oli myös esikoista odottaessa rv 10+ menossa ennen kuin pääsin edes ekaan neuvolaan. Sittenhän meinasikin nt-ultra ollakin liian myöhään eli la:n korjauksen jälkeen vipana mahdollisena päivänä 13+6. Kannattaa pitää huoli, että pääsee sinne silti riittävän ajoissa.

Mä en ees muista koska mulle ajateltiin Neuvola lääkäri aikaa.. Vasta varmaa heinä-elokuulle.. :D

Mulla myös on myöhäinen neuvola tulevana torstaina, vasta 10+1, vaikka on esikoinen kyseessä. Ja sama, ettei ultra-aikaa ole vielä. Vähän jo stressaan miten sen ehdin saada, kun lähiviikkoina on tosi paljon menoja ja matkoja. Mutta jotenkin naiivisti luotan neuvolajärjestelmään, että kyllä kaikki hoituu :D

Takaisin