Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mites tuo neuvolalääkäri nuin aikaisen teillä on?
Mulla oli esikoisesta eka neuvolalääkäri 27+3
Täällä lääkärikäynti vk18 ja vk36 :)

Mulla on eka neuvola kans perjantaina, 9+6 vaikka esikoinen kyseessä. Sieltä vasta tehdään lähetteet ultraan ja labroihin. Täällä on eka lääkärineuvolakin vasta viikolla 26-28. Toki sitä ennen np-ultra.Onko muilla eka neuvola näin älyttömän myöhään ko mulla? Siis ensimmäinen neuvolakäynti on nyt perjantaina ja sillon on rv10+6. Ultra-aikaakaan ei oo vielä varattu. Johtuukohan siitä että kun on jo viides lapsi tulossa ni ei mitää kiirettä millään
Katoin että esikoista odottaessa eka neuvola oli jo rv6+4![]()
Onko muilla eka neuvola näin älyttömän myöhään ko mulla? Siis ensimmäinen neuvolakäynti on nyt perjantaina ja sillon on rv10+6. Ultra-aikaakaan ei oo vielä varattu. Johtuukohan siitä että kun on jo viides lapsi tulossa ni ei mitää kiirettä millään
No ei vaan, mulla oli myös esikoista odottaessa rv 10+ menossa ennen kuin pääsin edes ekaan neuvolaan. Sittenhän meinasikin nt-ultra ollakin liian myöhään eli la:n korjauksen jälkeen vipana mahdollisena päivänä 13+6. Kannattaa pitää huoli, että pääsee sinne silti riittävän ajoissa.Onko muilla eka neuvola näin älyttömän myöhään ko mulla? Siis ensimmäinen neuvolakäynti on nyt perjantaina ja sillon on rv10+6. Ultra-aikaakaan ei oo vielä varattu. Johtuukohan siitä että kun on jo viides lapsi tulossa ni ei mitää kiirettä millään