Joulukuiset 2018

Itsellä ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon kaksi päivää ennen nt-ultraa 11+3. Meillä ei ollut rahaa mennä yksityiselle ar-ultraan ja en koskaan saa tietää kuinka pitkälle raskaus oikeasti eteni. Oliko siellä edes oikeasti elämää? Puoli vuotta meni sen jälkeen sumussa masennuksessa. Tässä raskaudessa en ole uskaltanut tehdä mitään hankintoja. En ole uskaltanut haaveilla mistään nt-ultran jälkeisestä ajasta. Nyt kun liikutaan näillä viikoilla niin pelko on sitkeästi alkanut pyrkiä pintaan. Ar-ultra ei tietenkään ratkaisisi mitään. Silloin ollaan kriittisillä viikoilla ja keskenmeno voi tulla sen jälkeen. Mutta se olisi henkiseltä kantilta suuri asia. Tietäisi edes, että siellä oli joku. Nyt on vaan ekasta raskaudesta, että haluaisin uskoa että siellä oli jotain.

Mulla piti olla tänään se eka neuvolaläkäri+ultra.. noh, lääkäri sairastui ja aika siirtyi viikolla eteenpäin :(
Kyllä harmittaa, kun oli jo niin odottanut tätä..!

Voi juku! Äsken löytyi vikkelä syke dopplerilla! <3 Paljon oonkin ehtinyt jo etsiskellä vaikka tänään onkin vasta rv 9+3. Nyt päätin että se löytyy ja vasta nyt paikansin takuuvarmasti istukan äänen ja sit nuohosin sen takaa :D Saikin painaa tooosi paljon, se oli ratkaisevinta (mulla on sellainen malli missä erillinen sauvapää). Mieskin rakastui rytmiin hihii. Onpa taas onnellinen olo :)

Oli tarkoitus jo tiistaina tulla kertomaan, että np-ultrassa kaikki hyvin, vaikkakin masussa oltiin erittäin uneliaalla tuulella :Heartblue:Heartpink:Heartred
Muahan se ei tietenkään haitannut, että eka ultra venähti ja saatiin tuijotella pikkuista normaalia kauemmin, ennenkuin suostui kääntymään niin päin, että sai otettua kaikki mitat ym mitkä pitikin. Oli kooltaan ultran mukaan päivälleen mitä neuvolassa laskettiin ja mitä olin itsekin laskeskellut ja nyt rv 12+2 ja itsenäisyyspäivä pysyi laskettuna aikana :happy:
Tämä viikko mennyt tosin erinäisten kipujen kanssa pähkäillessä, nytkin koskee viiltävästi oikealle navan viereen, tai hieman viistosti alaspäin. Kai nämä on niitä normaaleja kohdun kasvukipuja ja/tai ruuansulatusvaivoja. Ainakin toivon niin. Rintojen arkuus hävinnyt lähes kokonaan, onko muille tapahtunut sama?

Mä turhauduin taas doppleriin, vaihteeks en löytäny taas sydänääniä vaikka kauan yritin.

Rv 13+0

Mä kuumeisesti odottelen keskiviikkoa että pääsen neuvolalääkärille ar-ultraan joka tältä viikolta peruuntui...

Rv 10+3

Kävin tuossa ihan huvikseni vaa'alla, ja vaaka näytti n. -4kg edelliseen punnitukseen. Toki edellinen punnitus neuvolan vaa'alla, että ei välttämättä ole ihan sama, mutta kuitenkin. Yllätyin tavallaan, mutta toisaalta kun mikään ei maistu ja mitään ei oikein pysty syömään, niin ei kai tuo toisaalta ihmekään ole.

Tiitu mullaki on paino pudonnut lähtöpainosta 64.5kg 61.6kg :o :D mä oon todennu että luulen erittäin ratkaisevan asian tossa painon putoomisessa ollu herkkujen vähentyminen ja usein napostelu + siiderin lipityksen lopetus :D

Just eilen taas toitotin Ku niin vähä oireista ollu, nyt etoo ja vatsaa vihloo aika huolella... Nyt ois ar-Ultran mukaan 12+0 torstaina np-ultra.. Mitään vuotoja ei oo ollu että toivotaan nyt et on vaan kasvukipuja.. :)

Uskaltaudun paikalle vasta nyt, aiempi raskaus meni alussa kesken. Laskettu aika on minulla 20.12, ja nyt on päästy jo pidemmille viikoille kuin aiemmin. Silti en pysty yhtä paljoa innostumaan raskaudesta, kuin aiemmin.

Saa nähdä kirjoittelenko täällä kohta yksinäni, jos kaikki siirtyvät salatulle puolelle :)

Uskaltaudun paikalle vasta nyt, aiempi raskaus meni alussa kesken. Laskettu aika on minulla 20.12, ja nyt on päästy jo pidemmille viikoille kuin aiemmin. Silti en pysty yhtä paljoa innostumaan raskaudesta, kuin aiemmin.

Saa nähdä kirjoittelenko täällä kohta yksinäni, jos kaikki siirtyvät salatulle puolelle :)

Mulla on sama laskettu aika :) tervetuloa mukaan!

Hah oon aloittelija, mikä salattu puoli? :eek: :D

Salaiseen lasketun ajan ryhmään pääsee kun on ollut foorumin jäsen kuukauden ja on kirjoitellut täällä vähintään 30 viestiä
Salaisen ryhmän kirjoitteluja ei näe muut, niinkuin nämä näkee kuka vaan.
Mä odottelen juuri ryhmään pääsyä itsekin :)

Tervetuloa! :)

Ääh oon ihan huolesta soikeena täällä, ku vähän välii vihlasee vasemmalle puolelle aika kovaa (kestää m. 30sec)mitään vuotoja tai muita ei oo ollu.. Onneks torstaina ultra, nyt vaa pelottaa et mitä tää kipuilu on..

Alavatsakivut kuuluu asiaan, tottakai niistä huolestuu mutta jos ei vuotojakaan oo ollu niin eiköhän ole asiaan kuuluvia tuntemuksia.. onneks pääset pian ultraan! <3

Mulla on keskiviikkona alkuraskauden ultra ja ens viikolla nt-ultra :)

Takaisin