Nyt mun on pakko jurputtaa tänne,eihän tästä tule yhtään mitään!!!!![:@]
Viikon verran on nyt ollut kipuja 24/7, särkee alapäätä siis kirjaimellisesti aivan tauotta,supparit ottaa selkään eikä istumaankaan enää pysty kun mukula on niin alhaalla. Viime keskiviikkona oli tilanne jo se että kohdunkaula oli kokonaan kadonnut ja sormelle auki, lääkäri oli melkosen varma että viikon loppuun mennessä syntyy,vaan eipähän näy!!
Laittoivat neuvolasta lähetteen äippäpolille näiden kipujen ja paineiden nousun takia, perjantaina pääsin sinne, siellä lääkäri toteaa vaan että voi voi, ota tosta hiivalääke jos se auttais!!!!! Ja siis ei todellakaan ensimmäistäkään hiivan oiretta, muksu vaan on ollu toista viikkoa niin alhaalla et on kipeyttäny tuon alapään niin ettei mulle meinaa saada enää ees sisätutkimusta tehtyä....
Saa nyt sitten nähdä kauanko näitä kipuja pitää vielä kärsiä ennen kun muksu oikeesti lähtee tulemaan ja onko mulla enää yhtään voimia siinä vaihees jäljellä kun nyt jo lähes viikon oon valvonut... Sitäkin jo mietin et eikö tää synnytys lähde kunnolla käyntiin just tän armottoman väsymyksen takia....