joko nyt? --- lähdön tunnelmaa

Jee Piia84, kovasti suppareita lisää sinne!! Pyydät vähän ronskimpaa tutkimusta sinne alakertaan.. [:D]

Täällä tuntuu kaikki oireet kaikonneen. Olo on melkein kuin kuukausi sitten. Toki liikkuminen on hankalampaa ja polviin käy ylösnouseminen, mutta nuo supparit ja selkäkivut melkein hävinneet. [:@] Eilettäin oli hirmuinen virtapiikki päällä. Pesin jopa ikkunoita (josta sain kyllä nuhteita, ei kurkottelua!!). Tänään ajattelin edelleen siivoilla ja lähteä päiväkävelylle citimarkettiin.. [:)] Noh uusin taktiikkani on, että odotellaan tuota ensi viikon perjantain yliaikaiskontrollia sen sijaan, että odottelisin koko ajan synnytyksen käynnistymistä. Luovutusvoitto siis vauvelille!! [:)]
 
nyt enää supistaa sillon tällön [:@] vaikka arvasinhan tuon kyllä.... joka kerta kyllä vessassa ois tulossa isompata tavarata että jospa se nyt alkas kuiten lähestymään... tai sitten tuokin johtuu jostain syömisistä [:D] voihan kökkö...
 
Voihan Piia! Alappa nyt vaan kipittää sieltä.. myö päästään luultavasti huomenna kotiin. Sitten mennään ristiinrastiinpoikittain. Mulla supparit oli kans vaan alhaalla ja kesti tosi lyhyen aikaa! Ja silti oli tosi kyseessä. ;) TSEMPPIÄ!
 
Heips! Mulla huomenaamuna aika äippäpolille,aletaan todennäköisesti käynnistelemään[:)] Tai niin terkka ainakin puhui että käynnistysaikaa oli sieltä kysellyt.
Luojan kiitos sinänsä,oon jo niin rätti poikki väsy näiden kipujen kans.
Tosin voishan se synnytys alkaa omineen ens yönä niin ei tarvis käynnistellä...*toiveajattelua*
 
juu, kyllä täällä edelleen supistellaan, mutta tosiaan ihan ihmeellisesti! neuvolassa kävin taas vaihteeksi, siellä ei mitään ihmeitä entiseen verrattuna... ens viikolle aika varattuna mutta vasta loppuviikolle varuilta niin saa sitten suoraan varata osastollekkin sieltä aikaa sitte *naur* [:D] voi kun suostus nyt vaan tulemaan, eikä järjestäs mulle tommosia öitä enempiä....
 
Toivottavasti pääsisitte loputkin jo synnyttämään.
Täällä supistukset niin sanotusti PANTIIN tulemaan [:D]
 
Hehheehee!!!
Uninen on saanu seksiä ja kohta tulee vauva!!
aika pikaista...[8D][8D]

oon tooooooosi väsyny...
 
LOL- PojanÄidin ja unisen viestittely [:D][:D][:D]

niin ja uniselle onnittelut saamisesta. myös vauvan.[;)]
 
Myös mua naurattaa tuo Pojanäiti ja uninen. [:D]

Täällä valvottu puol viidestä asti, jolloin alkoi supistelemaan ihan kunnolla. Nyt vähän laantuneet, mutta pieniä tulee edelleen ja aaltomaisia sekä selässä että vatsassa tuntuvia. Jotain holahti pienesti housuun ja vessatarkistuksen yhteydessä totesin sen olevan veristä. En nyt sitten tiiä onko se limatulppaa vai lapsivettä. Tuosta aikaa jo noin 1,5 tuntia ja sen jälkeen ei mitään holahduksia ole tullut. Niin eikä se ollut mitenkään limaista. Neuvola-aika onneksi kasilta niin lähden sinne nyt kuuntelemaan tuomioita, mitä tuo mahtaa olla ja tuleeko tässä vielä lähtöä synnärille.. Toivossa on hyvä elää! [:)]
 
joo, illalla taas kovasti aloitteli tuossa ysin jälkeen remakampia jytinöitä tuolla mahassa mutta mä olin NIIN väsyny edellisestä yöstä ja päivästä  (nukuin päivällä vaan n.tunnin tirsukat) että otin suosiolla grammasen panadolin klo 00.00 ja sitte heräsinki seuraavan kerran klo 6.30 supistukseen. Maitobaari on ollu kyllä yön taas hyvin auki, että sitä oksitosiinia on kyllä muodostettu täällä yölläkin.... Tulipahan aamulla todettua että ihan samanlainen yö ois ollu tiedossa ku edellinenki ja siksipä olen kyllä ihan ilonen että lääke autto... vaikka edelleen turhauttaa tämä odottelu itessään. Lähen taas tallustamaan noitten koirien kanssa jospa sitä tässä itekkin pääsis tositoimiin vielä jossain vaiheessa eikä tarttis ens viikolle ootella[;)]
 
hih, itteesäkin nyt naurattaa[:D][:D]

Uninen sun nimimerkin pitäis olla pikainen, seksii, supistuksii ja vauva. kaikki vartissa...[;)][;)][;)][8D]

IIIsot oonnittelut!![:D]
 
Sori, kirjoittelen tänne osioon. Neuvolassa aamulla käyty ja täti sanoi tuon vuodon tulevan limakalvoista, kun paikat aukeavat tms. Supistelee edelleen, mutta laimeammin ja noin 2-3 krt/tunti. Kovasti toivon, että viikonloppuna tämä vauveli syntyy. Kyllähän se neuvolatätikin meinasi, että turhaa varaillaan ensi viikolle yliaikaiskontrollia, vaikka varauksen tekikin. Pienten päikkäreiden jälkeen, hieman imuroimaan tai pienelle kävelylle niin eiköhän tämä tästä.

Tsemppiä Piia84! Toivotaan, että meillä molemmilla on viikonloppuna nyytit kainalossa! [:)]
 
tsemppiä sinnekkin pikatsu :) ja toivotaan nimenomaan. Nyt huomaa jo miehestäkin että sitäkin alkaa tämä ahistaa kun näkee selvästi että mua supistaa mutta mitään ei tapahdu, ainakaan päälle päin *reps* [:D][:D] päiväsaikaan nuo supistelut on tosiaan vähäsiä, tommosta samaa tahtia ku sulla. välillä enempi, mutta sitte on jossain vaiheessa myös pitempi taukokin. iltaa myöten sitten taas alkaa tämän rallatus ja puuskutus! Mulle kans varatiin ens viikonlopulle torstaille vasta seuraava aika. todettiin yhdessä th:n kanssa että jos ens viikolla vielä oon yhessä kasassa niin mä osaan kyllä itte seurata paineita ja jos ne tuosta nyt nousee niin käyn sitte oma-alotteisesti pissimässä purkkiin neuvolan vessassa, nii ja puhelimet on tosiaan keksitty [:)] kovasti kuitenkin sekin jo toivoi ettei enää nähtäs ennenku on poika messissä seuraavan kerran, sen verta tuskaselta kuulema eilen näytin ku nojailin sen työpöytään
 
iltaa kohden taas supistelut koventuneet. kellottamaan aloin 21.02 kun aiemminkin tuli jo säännöllisesti (oltiin tässä iltasella kyläilemässä ja miehen siskon mies kyseli ambulanssia kun otti niin koville välillä ).  supistusten väli nyt ollunna korkeimmillaan 6min. alimmillaan 3min. supistukset itte kestävät 30-40sekuntia... Taas napsasin yhteensä grammasen panadolin klo 20.45 mutta toistaseksi ei vielä vaikutusta supistuksiin....
 
Piia84: tsemppiä, toivotaan että nyt on jo tosi kyseessä! [:)]

Täällä jatketaan edelleen odottelua suht rauhallisin tunnelmin, voi kun saisi ens yönä nukuttua niin olisi sitten energiaa seuraavaa päivää varten.
Viimeiset 2 yötä menneet ihan ketuilleen unien kanssa ja jotenkin päivälläkään en saa kunnolla unen päästä kiinni.
 
Hip hei, mä taidankin olla alkuperäisten syyskuulaisten viimeinen mamma, joka on vielä odotuslinjalla [:)] vai onko vielä muita mukana näissä geimeissä?

No, korkeintaan viikko vielä ja sitten kyllä tapahtuu täälläkin. Sitä odotellessa [:)]
 
Takaisin
Top