joko nyt? --- lähdön tunnelmaa

Tässä tullut aamupalaa syötyä, ja pyykkejä viikkailtua kaappeihin.
Soittelin synnärille,ja tässä pikku hiljaa lähden nyt ainakin käväsemään käyrillä ja katotaan tuo alapää [;)]
Suosittelen soittamaan! Tuli niin hyvä mieli, kun heti löyty mun tuntemuksille oikeat sanat [:D]

"Ilmeisesti on vasta kypsyttelyvaiheessa, mutta katsotaan tilanne, tulet kun pääset, ei kiirettä."

Totta!

Mulle sanoivat, että kuulostaa siltä, että osaat arvioida itse tilanteesi parhaiten.. tervetuloa, kun siltä tuntuu[:)].

Herrajumala!!!
Mulla syrän nyrjähti kun kaikki supistelee...[;)]
Nyt valvotaan linjoilla kuka ekana ilmoittautuu synnäriltä[:D][:D][:D].

Thihiiii... istuu pissa housuissa

Täällä on supparit ollu koko päivän pois mutta kappas äsken supisti niin että meinas riisi kattilat lentää pitkin seiniä [:D]

Voi Kaika ja Mamma - täällä eletään mukana. Raizkille tsemppejä - kyllä se tästä vielä...

Kotona [>:]

Käyrä näytti hyvältä ja siätutkimuksen(hutkimuksen) teki kätilö, joka ei "yltänyt" kohdunsuulle??!! Vuoto on ihan normaalia ja passittivat kotio, koska nurkilla asustan.
Siellä oli ruuhkaa ollunna koko päivän, on muutkin äipät olleet käyrillä... Toivottavasti H-hetkellä en joudu synnyttämän tilanpuutteen vuoksi varastossa ja asustamaan naperon kanssa käytävällä [:D]

Tässä edelleen supistellu pitkin päivää, nukuin 1½ tuntia, ja kuitenkin unensekavuudessa tunsin 4 kertaa kunnon "lieskat" alapäässä. Valmistautuu koitokseen,sanoi kätilö. Eh,Ihan Tosi!!

Nyt mä jatkan kiikuttelua keinustuolissa [;)]

Kaika on ilmeisesti synnärillä [:D]
Ihanaa!! Voimia kaikille koitokseen!!!

Kotona vielä!

Täällä mennään latenssivaihetta-vieläkin.

Mieli on ihan ok- vaikka kivempaahan olisi, jos tarttis lähteä TAI sais nukutuksi.

Kävin just tokalla kävelyllä ja mies tilasi pizzaa, joten taidan vetästä pizza slicen ja yrittää nukkumista/torkkumista taas vaihteeksi.
Joka kerta vaan tulee niin kipeitä supistuksia, että ei pysty kun hengittelemään, eikä siittä nukkumisesta sitten mitään tule.
Elikkäs, jos vedet ei mene, enkä saa unta, eikä tihene lisää supparit, lähden sairaalaan vaan nukkumaan jonkin kipupiikin avustuksella sitten jossain vaiheessa.

Mamma- ihanaa, että vauvalla kaikki hyvin[:)]- kumpikohan meistä poksahtaa ekaksi...
Tsemppiä sinnekkin ihan kamalasti!!

Voi Kaika ja Mamma, kylläpä teillä lähtöä nyt pitkitetään! Kovasti tsemppiä ja toivotaan että niitä voimia riittää vielä h-hetkellä!

Aamulla vaikutti täällä pikkasen siltä, että limatulppaa olis menny. Sitten tosin ei olekaan tapahtunut mitään ihmeellistä. Sen verran lupailin esikoiselle, että neljän viikon kuluttua vauva on ihan varmasti syntynyt [:D]

HUI! Täällähän on supistanut ja rutistanut yhdellä jos toisellakin, Naiset elämme jännittäviä hetkiä! [:)] Täällä ollaan kyl niiiiin mukana hengessä, täytyy tosiaan käydä kurkkaamassa täällä useammin et miten tilanteet etenee. Ja kumpi lähtee ensin Kaika vai Mamma vai ohittaako joku muu takavasemmalta yllättäen nämä neidot[:D]

hmm..mammaliina tosissaan taitaa olla jo hakemassa vauvaa, entäs milamariaa..?

Tsemppiä!

kyllä ottaa aivoon. supistelee mutta ei kipeästi[>:] onko niillä sitten mitään virkaakaan kun ei tuu kipuja kertokaas mulle?

Tässä, kun kellottelen suppareita (, jotka jo viimeisimmän tunnin aikana 3-8 min välein ja kesto 50s-1min40s[:)][:)]) ajattelin ilmoitella lähteväni laitokselle--> ainakin nukkumaan, jos ei muuta[;)]

eilen alkoi kipeät supistukset, särkylääkkeen avulla pari tuntia sai nukuttua :) supistusten väli nyt n.6-12min ja kesto 40sek- 1min 20sek. Nyt vähän vielä lepoa ja sit jatkan kellottelua [:)]

RV 40+0 [:)]

Hahaaa!!!
Kaika tulee salee vaavi kainalossa kotio!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Ja mammaliinakin varmaan kohta raportoi pikku nyytistä[:D]!!!

Kuis mamma? Koos?

Raizki kipuileeko jo? ne kivuttomat on vähän niiko vitsi, kai ne jotain harjotus touhuja on muttei tee oikein mitään lopputulosta ajatellen... Toivottavasti alkaa sattuu nin että kynnet irtoo[;)][;)][8D][8D]

Inna19 joko laitos kutsuu?

Koossa ollaan[&o]

Suppareitten "luonne" on muuttunut, enään ei tunnu persuksissa, vaan ihan aaltomaisesti alavatsa/napa/ selkä [:D] Tosin ei säännöllisiä, tuntuu olevan vaan illasta ja aamuyöstä 3-6 välillä prekele! Eli tuli taas valvottua..Vuotoa edelleen...
Ilmeisesti kohdunkaula on nyt muuttanu asentoaan takaa eteenpäin... Peukkua Sille![;)]

Kaika!!! Senkin etuilija!! [:)] Voimia Koitokseen! Perästä tullaan!!!

Täällä on ollut viikonlopun ajan kova säpinä päällä. Alkaahan tuo jännittää ja itseäkin vaikka vielä ei mitään tuntemuksia olekkaan!

Toivottavasti Mamma pääsee pian hommiin!

Kovasti kuulumisia odotellaan Kaikasta ja Mammaliinasta!

Hirmusesti tsemppiä kaikille!! [:)]

kotona edelleen, supistuksii tulee mutta välit on pidentyny [&:] haluaisin tän tytsyn jo ulos[:D]
kohta soittoa sairaalaan jos pääsis siellä käväsee ja tietäis vähän paremmin mikä on tilanne [:)]
hämää kun muutenki olin alkuun niin epävarma, et onko nää tuntemukset supistuksia ja nyt kun niitä tuntuu
selässäkin niin kellottaminen tuntuu niin "vaikeelta" [&:]

Tammikuu 2011 virailulla;

Oon lukenu teidän juttuja ja kovasti jännitetään puolestanna [:)] Toivottavasti kaikilla menee hyvin jotka ovat synnyttämään menossa [:)]

Takaisin