joko nyt? --- lähdön tunnelmaa

Custos: Kokonaisena täälläkin vielä hillutaan vaikka piti jo viime viikolla käynnistellä...
Mutta kun ei yli kahden viikon jatkuvat kivut ja unettomuus ole lääketieteellinen syy käynnistää [:@]
Lääkäri totes mulle perjantaina kohtuu suoraan et kärsi kipus,ei niihin mitkään panadolit ja panacodit auta, siis edellinen lääkäri määräsi panacodeja muutamaa päivää aiemmin.
Nyt sitten odotellaan perjantaita,silloin seuraava kontrolli äippäpolille...
 
Custos & mahd. muut - supparituulia! Custos, sä ainakin varmaan mahdut nyt sinne naistenklinikalle kun ei oltu yhtaikaa ruuhkauttamassa[8D] mähän en päässy sinne, kun siellä oli sulku.
 
Kiitos tsempeistä [:)] Säännöllisiä suppareita vielä kovasti kaivattaisiin tänne jotta asiat etenisivät.

Stella83: mullakin on perjantaina yliaikakontrolli äitiyspolilla. Siellä kuulemma katsotaan sit molempien vointien mukaan, käynnistelläänkö samantien vai annetaanko vauvalle vielä viikonloppu aikaa synnytyksen käynnnistymiseen itsestään. Mä NIIN toivon, että perjantaina asiat etenisivät, tavalla tai toisella. Niin monta kertaa jo ajatellut, että nyt on viimeinen viikonloppu miehen kanssa kaksistaan että en enää jaksaisi millään odottaa viikonlopun ylitse. Tsemppiä siis sullekin sinne! Jospa jo ennen perjantaina ihme tapahtuisikin:)]

ainomieli: kuulinkin neuvolasta että naistenklinikalla oli ollut ruuhkaa. Minne menit sitten synnyttämään, Kättärille vai Jorviin? Oliko hyvät kokemukset paikasta?
 
Vieläkin yhdessä koossa, huoh ja puuh...[:-] Kyllä antaa odottaa tämä vauveli. Musta alkaa olemaan jo huvittavaa kun naapuritkin joka päivä näyttää enemmän ja enemmän yllättyneiltä kun mä pyörin tuolla pihalla koirien kanssa VIELÄKIN [:D]

Huominen vielä ja sitten olen viisaampi jatkosta [:)] Siihen maltan vielä odottaa mutta sitten voisi jo oikeesti jotain tapahtua..

Stella83: oliko sulla tarkoitus pe alkaa käynnistelemään, vai voiko vielä olla että odottelevat sen kanssa ens viikkoon, jos vielä silloin tarvetta?
Tsemppiä kipuiluihin! Mullakin mennyt tuota Panadolia tässä viime viikon aikana suht kiitettävästi, jotta yöllä saan edes jotenkin nukuttua. Eipä siitä kyllä paljon apua ole, mutta ehkä ainakin vähän kudoksia rentouttaa.
 
Custos: Johan meillä oli viikko sit puheissa käynnistykset näiden kipujen takia,mut eivät sitten käynnistäneetkään.... Enkä jaksa enää toivoa et käynnistäisivät vielä huomennakaan, paree asennoitua siihen et menee maanantaille vähintään,ei tuu sit niin rajua pettymystä kun viime viikolla.
Kiva dilemma täs alkaa olla se,et mulla on kahen viikon päästä koirat kehässä seinäjoella ja pitäis ite pystyy juoksemaan,mun varahandlerilla kun on kans laskettu aika vielä tän vuoden puolella,ei sekän oikein enää jaksa juoksennella... Voi kun olisin tienny silloin kun näyttelyyn ilmo oli et tää menee näin paljon yli, en olis ilmottanu yhtään koiraa.....
 
Hei vaan kaikille,

Olen joskus ihan raskauden alkuvaiheessa tänne kirjoitellut, ja lähes koko raskauden ajan vilkuillut mitä kanssaeläjilleni kuuluu.

Katselin tuota syyskuunmammojen listaa ja huomasin että siellä on mun kohdalla väärä laskettuaika, se siis on/oli oikeasti 26.9 kuten vissiin Custosellakin. Meillä näyttää olevan tilanne täysin sama. Huomenna siis yliaikaiskontrolli tiedossa (rv 41+5).
Minäkin olen menossa Naistenklinikalle synnyttämään (tai kova yritys olisi päästä sinne)

Yhtään kivuliasta supparia ei ole ollut tai tullut...[:@] Niitä nk. harjoitussuppareita on ollut enemmän ja vähemmän koko loppuraskauden. Koska esikoisemme syntyi muutamia päiviä ennen laskettua-aikaa, kuvittelin että niinhän tämäkin pikkuinen syntyisi, mutta ei. Tämä on antanut odottaa enemmän kuin äiti olisi villeimmissä unissaan osannut kuvitella.

Päivät ovat olleet NIIIIIIIIN pitkiä. Täällä ollaan siivottu, saunottu, shoppailtu ja se vimonenkin ässä on ollut käytössä, täysin tuloksetta. Jotenkin helpottavaa tietää, että ens viikolla tähän samaan aikaan tätä mahaa ja tätä lyllertämistä ei ole tiedossa ja sylissä tuhisee oma pikkuinen "Hattivatti" [:)]...

Tsemppiä Custos ja Stella83 tähän loppuun! Nyt ei voi olla enää paljoa jäljellä!
 
Sonza: vaihdellaan siis huomenna kuulumisia kontrolliin liittyen [:)] ellei sitten jäädä osastolle jostakin syystä..
Minulle kertoivat tuolta Naistenklinikalta, että rv 42+1 yleensä aletaan käynnistelemään, jollei sitten aiemmin kontrollikäynnillä ilmene jotain syytä, jonka takia pitäisi aiemmin aloitella. Minulle sanoivat, että voi hyvin olla, että esim maanantaille antavat käynnistysajan, jos huomenna kaikki ok vauvan ja itseni kohdalla muuten. Katsotaan siis kuinka käy [:)] Kovasti jännittää tuo huominen, ihan kiva kuulla vähän kokoarviotakin. Se on lähinnä ollut ainut asia, josta olen ollut vähän huolissani. Siis jos vauva on ehtinyt kasvaa jo hirmu isoksi kun näin paljon ollaan jo menty yli lasketun ja mulla sf mitan mukaan olisi noin 4 kiloinen kaveri ollut jo laskettuna aikana.

Tsemppiä meille kaikille! [:)] Ja hyvät yöt!
 
Täällä vielä kolmen kopla[8D][8D]
Voi kun jännitellään teitä kovasti!!!
Laittakee infoa kontrolleista!
Tsemppejä ja niitä tuulia sinne!!
 
Tänään äippäpolilla käyty ja huomenna aamusta käynnistellään. Sain ekan lääkkeen mukaan kotio,sen otan kuudelta aamulla ja sit puoli kympiksi laitokselle!!!!
Painoarvio tänään ultrassa oli 4,3kg ja täällä kun kaikki ensisynnyttäjät leikataan automaattisesti jos arvio 4,5kg tai yli, nähtävästi siks käynnistys jo viikonloppuna eikä maanantaita odotella. VIHDOINKIN!!!!!!!!! [:D]
 
Takaisin
Top