joko nyt? --- lähdön tunnelmaa

H1987: Lämmin osanotto minultakin ja paljon voimia! Uskon, että luontoäiti auttaa sinua synnytyksessä ja löydät itsestäsi sellaisia voimavaroja, joita et tiennyt olevan olemassakaan. Elä nyt päivä ja hetki kerrallaan, mummosi on tavalla tai toisella vierelläsi myös lähestyvässä synnytyksessäsi.

Kiitos ihanista sanoistanne!
Jotenkin on itselläkin kyllä olo, että mummo on täällä vielä lapsen syntymään asti. Vaikka ei keho enää jaksanutkaan niin puheissaan oli ja odotti kovasti vielä tänäänkin näkevänsä vauvan.
ei voi ymmärtää miks näin tapahtuu... on käyny jostain syystä nyt mielessä semmonenki et mitä jos tää vauvakaan ei selviä...
on sellanen olo ettei mikään onnistu, ja et mua koetellaan ihan liikaa..

H1987: Voimia sinulle! Ja kyllä se vauva terveenä tulee! [:)] Ajattelet vähän vaan nyt synkästi, kun olet joutunut kokemaan menetyksen etkä varmasti halua kokea uutta menetystä..
[&o] Ja muista että tänne voit kirjoittaa niin paljon kuin haluat surutyöstäsi ja tunteistasi!
Ja läheisesi varmasti ymmärtävät surusi.. Ja auttavat, jos on tarvis!
Uskon, että vauvasi vie pahimman surun mennessään! [:)]
Monet tsempitykset vielä kerran [:)]

H1987, otan osaa.

Tsemppiä kovasti myös kaikille flunssaisille tai muuten vaan kärvisteleville! Tuntuu hullulta että joku oli käännytetty synnäriltä kahdessa sentissä kotiin, mä olin nimittäin esikoisesta kaks senttii auki kun tultiin sairaalaan, ja vauva oli ulkona siitä neljän tunnin päästä...  Mistä ne siellä sairaalassa tietää milloin on tosi kyseessä, jos jo paikat auki?

Mä nukuin viime yön huonosti ja tunsin suppareita. Välillä ne on sellaisia jotka salpaavat hengen, mutta eivät mitenkään säännöllisiä. Meillä on nyt iskemässä tähän saumaan asunnonostorumbaa ym. vähän yllättäen, mutta kun löydettiin ihana kämppä niin yritetään ostaa se... jospa toi stressi sais tän syntymään, kuka tietää...

H1987: osanottoni minultakin! on vaan luotettava siihen että kaikella on tarkotuksensa. isäni kuoli yli vuosi sitten ja aina toivoi lastenlasta. uskon kuitenkin että nyt ei isänkään tarvitse kärsiä( alkoholiongelmainen) ja että kuitenkin jollain tavalla edelleen mukana elämässäni.
voimia siis todella paljon koko teidän perheelle

viime vkonloppuna olin varma että lähtö synnärille tulee. supisti tosi kovasti! sitten kävelykin alkoi olla jo hankalaa kun häpylyy ja joka paikkaan särki...mutta ei!![:@]lähtöä tullutkaan.
nyt kaiken ton vkonloppusen jälkeen on hieman " tyyntä myrskyn edellä" merkkejä eli kivut poissa , vauveli liikkuu aika lepposasti jne. rummutin viel sillon pe miehelle et kohta se tulee. ehti jo innostua kovin ja tääl sitä vielä vaaputaan.
 synnytyspeloista onko muille tullut LA lähestyessä? kaikki supistuksen sun muut alku hässäkät ei pelota mutta jotenkin sen pään puskeminen ulos saa jo voimaan nyt pahoin. [&:][:'(]

ei tee ruokaa mieli ollenkaan ...uusi tunne 9kuukauteen [:D]

Tämä tyttö jäi nyt osastolle.
Aloitetaan käynnistys! Jos ei 2 päivän sisään käynnistys niin pariksi päiväks kotiin ja sit jatketaan.
Joka tapauksessa pian tapahtuu<3

Heeeii H1987- voimia, niitä tarvitset piakkoin, kun pääset tositoimiin!!

lasille tsemppiä kans- mulla ihan samanlaiset meiningit..ei siis oikein mitään..

eiköhän nämä ny kuitenkin joskus tule tuolta[:D]

Katselin muuten, että Tiitiäisellä on menny jo monta päivää yli la:n ja naista ei näy palstoilla hermoilemassa[;)][:D][:D]. Rautaista.

Heh täällähän minä, ihana että joku huomannut mun puuttumisen [:D]
Kovasti oon käynyt täällä lukemassa teidän juttuja taas. Eli meillä edelleen yksissä nahoissa.
Muutamaa kovaa supistusta lukuunottamatta ei mitään kummempaa. Odotellaan, odotellaan.

Elikkä, niin nopsaan kirjotin ton edellisen viestin ettei paljon tullu kerrottua tilannetta. Tänään siis mulla oli käynti äitipkl, ja siellä ultrattiin, vauvan painoksi saatiin 4 kg!!!!!!!!!!
mutta lääkäri kokeili mahan päältä ja sanoi ettei hänen mielestään niin iso ole, että joku 3,6kg ja pyysi toisenkin kokeilemaan, hän sai 3,6-3,7kg, että nytpä sitä jännätään et kuin iso vauveli siellä nyt on!

Tämän päivän lääkkeen oon saanut, eikä oo alkanu supistella [:'(] plöh.. no mutta katsotaan yön yli ja huomenna uudestaan, antaavat 2 lääkettä huomenna. ja jos ei mitään tapahdu niin pariks päiväks kotiin ja sit takasin jos ei yksinään ole synnytys lähteny käyntiin..

kohta pitää lähteä rappuja nousemaan ja semmosta.. jos jotain apua olis [;)]

PojanÄitille pakko sanoa että voi herranen aika kuin söpön vauvan oot kotiin tuonu tullessas!!!!!!!!! voi että joku voikin olla noin söpö. kyllä alko sydäntä lämmittää ja jännittää ihan et millon sen oman pienokaisen saa syliinsä.

H1987:lle tsemppiä ja voimia paljon!! Kohta on pikkunen sinun kainalossa :) Onnea sinne

H1987: mulle kätilö anto painoarvioks 3,4kg käsikopelolla ja 3,870kg oli neiti [:)] 

aaapuuuuuva. no mut toivottavasti mahtuu tulemaan..
ne mun KAUHEET kivut lantion seudulla on onneks tuottanu tulosta ja lääkärin mukaan ei oo enää niin täysin rajana se 4 kg, hyvin on pehminny ja antanu tilaa [:)] kyllä tässä kaikki vielä hyvin menee.
äsken just käyrää otettiin ja kyllähän siellä niitä supistuksia jo tuli, ihan tasaseen tahtiin :) tunnen ne kyllä mutta en kivuliaiks kutsuis.
jospa tässä yö vielä nukutaan hyvin ja huomenna pääsis tositoimiin. ihan lupaavalta kuulostaa kyllä.. [:)] jännittää!!

tää täällä taasen jänskättää että mitähän nyt, suppareita tulee tasaseen tahtiin, nyt n 10 min, selän polttelu ei oikeen lopukkaan (pari päivää poltellu melkeinpäs koko ajan) ja sit kun vatta kovettuu oikeen henkeä salpaa. viimeksi tällanen päivä oli viikko sitten ja käytiin sillon käyrillä, supparit loppu ja tultiin varsin nopsaan kotio takasii ja muutamaan päivään ei tuntunut oikein mitään.
mua alkaa vähitellen jänskättää ihan oikeesti, ei tää ihan iäisyyksiä voi harkoilla mennä... isännälle en vielä oo sanonu mittää, oottelen josko tää olotila tästä vahvenee..

jänskättää ihan senkin takia, kun meillä kun toi mukula on peppu edellä, jos tositoiminnan aikaan sattuu jalkaterät edelle, niin sektioon mennään heilahtamalla ja jos peppu tarjoutuu ensin, pyritään alatiesynnytykseen, kun lantiosta löytyy sen verta reilusti tilaa..

H1987, hyvältä kuulostaa! eiköhän se vaaveli sieltä sovi tulemaan :)

h1987 Kiitoksia!!![:D][:D][:D][:D] Kyllä sitä jaksaa ihmetellä että kuinka ne vauvat onkin niin valmiita tullessaan ja kaikki ihan oikeasti kohdallaan.[:)][:)]
Täällä jokainen peukku pystyssä jotta lähtee sulla synnytys rytinällä käyntiin!!

Dallalle kanssa stemppiä, se on kyllä menoa ny!!!

PojanÄiti: niinpä, uskon..! itellä vasta eka tulossa nii en vielä tiiä mut uskon et se on ihan mahottoman uskomaton ja ihana kokemus.. ja kyllä sitä on käyny joskus mielessä, että mitä jos sillä ei oo nenää, tai molempia silmiä, tai puuttuu käsi [:D] aika huvittavaa... no mut siis, joo, voishan noin periaatteessa varmaan käydä mut eiköhän se olis huomattu jo.
pidä pikku-kääröstä hyvää huolta <3 on kyllä ihan mielettömän söpö tapaus!! <3

Dalla: tsemppiä myös sinne! toivottavasti pääset pian synnyttämään! :)

Kiitos tsemppauksista myös muille, ei oo kyllä koventunu supparit.. mut en oo kyllä saanu ku vasta sen yhden tabletin.. jospa jospa..

Hyvää yötä! Ja paljon supistuksia myös teille <3

hui ku alko nyt jänskättää....aamulenkin jälkeen alavatsalla ihan kauhiaa poltetta, pieniä hetkiä vain kestää mutta toistuu aika usein(en kuitenkaan mitenkään kellottele kun ei tämä vielä mitään ole) mutta tosiaan, alkaa vähän se oikean synnytyskivun määrä/voimakkuus jo pelottamaan! No illalla taas kävelemään reippaasti, josko sais lisää voimaa näihin supistuksiin ja olis edes vähän lähempänä sitä h-hetkeä taas! Ja valkovuodon määrä on muuttunu paksummaksi, et eiköhän se limatulppakin sieltä joskus tule...

TÄÄLLÄ SUPISTELEE KUNNOLLA!!
En saanut enää uutta lääkettä sen takia kun käyrällä supistelee liian tiheästi ja kovasti...
JEEEE... kuulemma on hyvät kipulääkkeet mulle varattu kun alkaa mennä liian kipeäksi..
Samoissa tilanteissa muuten ollaan, paitsi mulla on kohtu ollu ihan takana ennen ja nyt se on siirtynyt eteen ja kätilö tuntee vauvan pään jo kokeiltaessa..[:)][:D]
Voiko kivusta tulla näin onnelliseksi??? ei siis koske vielä niin hirveesti mut jotenki on niin ihanaaaaa....... kävin synnytys salissakin jo tutustumassa! Toivottavasti PIAN pääsen sinne uudestaan [;)]

Takaisin