joko nyt? --- lähdön tunnelmaa

Hip hei H1987[:D][:D]  Koht on tuhisija sylissä sulla[:)]

Mulla ei oo ollut mittää suurempaa. Kävelyllä vähä sattui, mutta eipä viel oo ollut mittää..

Auuuuuts....sattuu..[&:]

Mulla n. 10min välein suppareita yöllä ja kipeitä..tuntuu että henki loppuu, mut eiks niitä pitäs tulla 3-4 supistusta/10min? Mä olisin jo niiiiin valmis, ku kipuja on. Ja aamuyöstä tuli valkovuotoa(?) Niin että jalkoja pitkin valui..Eniten se harmittaa, et yö ihan pilalla nukkumisen osalta, kun jos meinas nukahtaa, niin heti alkoi supistaa..[:@][:@]

Mut kun en tiedä, et mis vaihees viittii soittaa/mennä sinne naikkarille..Tutustumiskäynti olis puol kaks, et jos siel ehkä kysyis..

Vesseli: kun supistusten väli on supistuksen alusta seuraavan supistuksen alkuun 5min, niin sitten olisi aika lähteä, tai kun supistukset ovat niin kivuliaita, ettei enää kotona pärjää, niin sitten voi mennä jo aikaisemmin. Ensin kuitenkin soitto synnärille, niin saa sieltä tarkat ohjeet, mitä kuuluu tehdä.

Ja aina kannattaa soittaa, jos on epävarma.

Nyt Vesselin kanssa kilpaillaan et kumpi synnyttää ensin!! [:D]
Täällä kans aika tukala yö takana, lievityksenä sain särkylääkettä, geelipusseja ja unilääkettä, no yö meni sit ihan kivasti. Aamulla herätessä heti vessaan ja sieltä se tuli, LIMATULPPA! jiiihaa.. nyt vaan kovasti oottelen et millon laittaa käyrille et saan tuomion taas, tuleeko lisää lääkettä vai ei..

Kohta siis soitto...Kiitos paljon tiedoista, kun netistä luin, et 3-4 supistusta/10min ni enhän mä sellasta kestäis:) Ja nää tosi kivuliaita jo [:@]

No niin mammat- pitkäveto pystyyn, kumpi on eka, Vesseli vai H1987- vai kurvaako joku takavasemmalta ohi!!

Vesselillä on saman synnytyspaikka kuin mullakin[;)]

Täällä ei mitään- yönkin nukuin sikeemmin ja pitempään kuin..ööö- 3-4 kuukauteen[:)][:)].

Vesseli ja H1987: Jännää! Jännää! [:D] Toivotaan, että edes nyt jompikumpi pääsisi tänään hommiin!

Täällä ei mitään erikoisia, yöllä tuntui kovasti paineentunnetta alhaalla ja eilen päivälläkin vessassa käydessä olin taas aika varma, että kakkosreikä ei ole sen hädän jälkeen ehjä enää [>:] Kai on tuo jäbä laskeutunut lisää.. Ei tunnu liikkeet ainakaan kovin ylhäällä enää?
Muutamaan suppariin heräsin yöllä, edelleenkään ei niin kipeitä että pyörryttäisi ja max. 3-4 huomattavaa supparia yössä.
Se alavatsakipu, se vannemainen josta aiemmin valittelin niin sen on pakko olla joku lihas/liitoskipu.. Koska se tulee, jos teen äkkinäisen liikkeen sängyssä... Kumma vaan, että yleensä se tuntuu vaan vasemmalla puolella? Unohdan aina mainita siintä neuvolassa! Pitää kai sinnekin joku lista kirjoittaa mitä pitää kysyä [:D]

vooi eii, apua jännittää niin hirveesti!! en saanu edes aamupalaa alas ku nii kiertää jo vatsassa, vessassa oon tänä aamuna käyny jo useempaan otteeseen [:D]
vitsin vitsit, nyt kun laittaisivat vaan käyrille nii tietäis saisko sitä lääkettä lisää vai pitääkö ite rampata rappuja ylösalas ku mielipuoli [:D] sitä oon kyl vähä tehny...!
mut toisaalta sano kätilö et jos sitä lääkettä ei voida antaa nii voi miettii lääkärin kans jonkun toisen kikan millä nopeuttaa tätä hommaa.. ja en usko et saan enää lääkettä, kun supistaa jo nii kivasti... [:)]

Paljon tsemppiä teille muille ja varsinki Vesselille!!! toivottavasti PIAN pääset hommiin..!! [:)]
muille myös, nyt jumppaa kotona, mulle neuvo sellasta "humppausta" et heijataan jalalta toiselle jne, ja sitä eilisen päivän vähä täällä harjotin ja vauva olikin laskeutunu jo niin, että kätilö tökki sitä sormella tehdessään sisätutkimusta, eli suosittelen lämpimästi muillekin![:)]

Tsemppiä koitokseen H1987 ja Vesselille, kumpi ehtii ensin!? [:D] Ihanaa kun syntyy vauvoja lisää![:)]

Täällä on supisteltu kipeästi jo puoli kolmesta lähtien [:@] Tulevat kyllä aika tasaisesti 5-6 minuutin välein. Emme ole vielä kuitenkaan sairaalaan lähteneet, kun olen toistaiseksi selvinnyt lämpimän kaurapussin kanssa.

Olisi kyllä jo korkea aikakin neidin saapua. 6 päivää mennään yliajalla...

Nyt kun tietäisi vielä milloin olisi sopiva aika lähteä sinne sairaalaan päin, että selvittäisi tuon melkein tunnin ajomatkan kunnialla kuitenkaan olematta turhan aikaisin paikalla. Kivempi täällä kotona kuitenkin kipuilla vielä, kun ei ihan sietämätön olo ole.

Tsempit muillekin samassa jamassa oleville, toivottavasti pääsette myös pian tositoimiin!

Minskulle jaksamista supistelu kipuihin. Varmasti mietityttää koska on paras hetki lähteä kun on noin pitkä matkakin kerta, kyllä olis helppoa kun tietäis varmasti koska pitää lähteä...mutta ehkä mieluimmin liian aikaisin kun liian myöhään!
Ja kohta varmasti vauva on jo sylissä! [:)]

jes! minsku!!!! saatiin musta hevonen sieltä...[:D][:D][:D]

kolmen kimppaa siis tänään, toivottavasti kaikille pläjähtäis vaavit samaan aikaan[:D][:D][:D]

Minsku tuli takavasemmalta!!
Oletko soittanut synnärille kuitenkin jo?
Mulla on kans tunnin matka laitokselle ja mieluummin lähden ajoissa kuin liian myöhään- eikä vähiten sen takia, että saa kivunlievitystä[;)][;)]

Enpä ole vielä soittanut, mutta juuri ajattelin alkaa soittelemaan, kun rupee voimistumaan nuo supparit ja kestokin alkaa olla jo minuutin luokkaa. Jos menisi hetkeksi vielä lämpimään suihkuun ja soittaisi sitten.

minsku: mä soitin omista 5min välein suppareistani ja ottivat sisään..sillä seurauksella että neiti torkkuu kainalossa nyt[:D] mut mullaki meni puol vuorokautta että oli paikat auki...

Väliaikatietoja : LAPSIVEDET MENNY [:D]
jeeesh, nyt se on menoa sit! kipeitä supistuksia tulee tasaisesti.. mut laitettiin antibiootti tippaan niitten virtsatulehdusten takia.. no kaikki on vielä tähän asti ainaki menny hyvin. koskee vaan !!!

Takaisin