joko nyt? --- lähdön tunnelmaa

Mä uskon, että kaikkien kannattaa ottaa toi PojanÄidin asenne-->
normimeininkiä ja kyllä sen sitten huomaa, kun pää on jalkojen välissä lapsen pyrkiessä tähän maailmaan[:D][:D][;)][;)]

Mua vaan veetuttaa, kun joudun lepäämään tän ihme-vilustumis-hengitystieinfektion takia..luen kirjaa ja surffaan ja katson töllöä/leffoja...niin mitäs mulla muutakaan kuin aikaa tunnustella jokaista pikku oiretta[:@][:@]

..nämä tältä päivältä:

- lisääntynyt valkovuoto
- häpyluu überkipee
- muutama supistus, joista pari kiristävää

Jotta näin.

mä kans nukuin reilun 10 tuntia mut nousinkin vähä välii wc:ssä käymää..
Oho,jännähän on pistänyt oikee töpinäks ja jättänyt meiät muut :)

BOOOOORIIINNGGGG!!![:D]

kaikilla muilla tuntuu olevan jo jotain tuntemuksia mut missä meikäläisen omat on.....????[:D][:D]

laskettu aika on siis tänään ja mitään ei vielä o tapahtun.. suppareit kyl siis on mut kun ei ne tunnu missään ni en o jaksan noteerata ja niitä tulee hyvin harvoin...[&:]

maanantaina tosin joudun kontrolliin niiden sappiarvojen takia et jos ne vaikka sit osais sanoa jotain...

[8|]

Yhdes koo täälläkin[:@]
Nyt ullkoilun jälkeen kyl sattuu uuh puuh... Vihlas tuolla kaupassa oikein kunnolla ja nyt puskee taas. Keski/alavatsaa nipistää oikein kunnolla+pahoinvointia[&:] Saa nähdä että mikä tän päivän tilanne tulee olemaan.

Juu saa nähdä miten käy, kun oksensin sitten ja vauva myllää oikein kunnolla+koskee [&:]

Jännä go go[:D]

Kotona taasen... Tosin en tiiä tuleeko vielä lähtö synnärille tänää [8|] Heräsin sit yöllä n. 04.00 ihan älyttömän kovaan kipuun sekä vatsassa että selässä.. Tuntu et joku tunkee hiilihankoa selästä mahan läpi.. Sitä kipua kesti sen pari minuuttia... Sit aattelin et "ok, harjotusta harjotusta" ja jatkoin unia.. hetken kuluttua (en kattonu kelloa) herään uudelleen samanlaiseen kipuun ja taas kestää pari minuuttia... Jossai vaiheessa ku vessassa ravasin, ni joka kerta jäi papruun limaa..
Ja olin sit noitte kipujeni kanssa 04:00-08:00 kunnes päätin, et hemmetti mä menen kuumaan suihkuun.. Oon siis nukkunukki välillä ehkä sen 30min et ainaki jokunen supistus on menny sit täysin ohi mun tietoisuuden..Suihkun jälkeen meni melkee tunti, että ei tullu yhtää ainutta supistusta ja olin jo et "noni, tämä oli tässä, kiitos näkemiin".. No sit alko uudelleen koko rumba [&:] Tosin suppareiden väli oliki sit enää 15-20/30min.. Eli en oo vieläkään soittanu Kättärille, että tartteeko mennä sinne. Aattelin tässä vielä kattella, et josko alkais tulee useammin.. Nyt on tullu ton vartin/20min välein suppareita, jotka kestää sen 1-2min.... Mut en haluu turhaa mennä käymää Kättärillä.

Purrilla kuulostaa varsin lupaavalta! Tsemppiä, toivotaan että pääset tositoimiin![:)]

Hepsanasaa!!!

oi jännää, vähänks jännää jännän puolesta!!!!!
purrille kans peukkua näyttelen!!![;)][;)][;)][;)]

Supistelee ja lujaa (saa jo murista[:)]), mut koska mitään muuta ei tapahdu [>:]
niin lämmittelen tässä saunaa ja alan kohta laittamaan ruokaa.

Kävästiin ostarilla jossa oli jotkuu hintahulinat ja ihmisiä ku pipoa!
Supistelin ja irvistelin vastaantuleville jotka osa jäi tuijottelemaan vähän pitempäänkin[:D][:D]
Mulla oli ihan omaa kivaa[:D][:D]
Löysin vihoviimeiset vauvaostokset (korin pikkukrääsälle ja pulloharjan) ja panadoolia lisäpakkauksen, yhden jouduin taas nappaamaan...

Mut nyt saunaan, suihkuun ja ruokaa massuun.
Laittelen taas raporttia...
Sori kun näin vaan tämä oma napa kiinnostaa[8|][8|][8|]

*Huokaus* Joo en tiiä taas ollenkaan.. Sain tossa melkee puolisen tuntia nukuttua, ennen ku heräsin suppareihin [8|] Selkää särkee ihan ääälyttömästi lähes tulkoon koko aika, mut sit toi maha särkee/ei särje/särkee/ei särje... Ja sit on koko aika semmonen olo ku oisin pissannu housuun, mut pöksyissä ei kuitenkaan ole mitään.. tai siis siteessä ei ole mitään [8|] Mut kyl mä varmaa kohta soitan Kättärille, et kertovat vähän jotain ohjeistusta mulle... Alkaa vaa ketuttaa tää koko touhu pikku hiljaa, ku ensin lupaa ja sit "nää en mä vielä synnykään" [:@]

Hah! Soitin Kättärille ja kerroin koko stoorin.. Vastauksena oli et "No jos näyttää ettet kotona pysty olemaan, niin soita uudestaan, mutta ei se tänää vielä synny.. Viikon sisällä todennäkösesti". Kätilö sano kyl vielä et jos alkaa 5min välein tulee suppareita, joiden aikana ei pysty hengittämään kunnolla, niin sitten heti soittoa et sitten luultavimmin alkaa tapahtua. Mut koska oon jo 2 kertaa kyenny nukkumaan sen noin 30-45min, niin ei tartte sinne lähteä turhaan... Että tarkkaillaan tilannetta kotosalla [:)]

Purri: jos ehdit ja soitat sinne kättärille, niin tuuhan vielä kertoon mitä ohjeita saat, kun mulla on kanssa alavatsalla noita menkkakipuja, varsinkin makuulla. Sitten kun istun/ oon liikkeellä niin ei juuri satu, että tuskin oon lähössä. Mutta mutta: koko ajan tuntuu, että jotakin valuisi housuun, tosi kummallista, ja tuntuu alahaalla märältä, vaikka side+ talouspaperi tuntuu ihan kuivilta[8|]

E. ehditkin jo soittaa[:)] Sanoiko mitään tuosta valumisesta?

Sano siitä valumisesta vaan, et se on sitä limatulppaa eikä meinaa "mitään".. Että asiat etenevät, mutta ei mitää hätiä..

Jee, mulla on ollu myös tänään just tota samaa kipuilua alavatsalla ja alaselässä! lantion luut KAIKKI ihan hellänä,tekee tosi kipeetä nousta seisomaan ja kävellä..! ja tuntuu myös et jotai valuu koko ajan, mut ei sit kyllä oo tullu mitään.. pyyhkiessä valkovuotoo mut ei valunu housuihin niinku tuntus..

jospa PIAN pääsis hommiin...!!!!!!

H1987- sitähän ei koskaan voi tietää näillä viikoilla[;)][;)]

omaa: ihan normi supistuksia- pikkasen heijastelee selkäänkin asti jo.
ei siis mitää "sellaista"[;)]
tätä sitten tiedossa varje kväll- plääh..

vauveli tunkee ja möyryää ja yrittää suoristella kinttujaan[8|][8|] koko ajan.
menis ny nukkumaan.

PLÄÄH.. en siis ainakaan ole ainoa jolla samanlaisia olotiloja ja tunnelmia.. olen viikolla 40+6 ja kovasti haluisin jo jakautua kahdeksi :) raskaus ollut aika helppo ja vatsa pieni, mutta viimeiset 2 viikkoa mennyt suoranaisesti odottelun piikkiin. vauva ollut neuvolan mukaan jo kuukauden kiinnittynyt, kohdunkanava kypsä ja poistunut ja kohtu auki yhdelle sormelle. supistellut pari viikkoa säännöllisesti ja epäsäännöllisesti.. välillä kivuliaastikin 5 min välein, mut aina loppuneet muutamassa tunnissa. kuukautiskipumaista jomotusta alavatsalla ja selässä melkein koko ajan. häpyluu ja liitokset kipeät, liikkuminen (varsinkin nouseminen) hankalaa.. mut ei vaan lähe synnnytys käyntiin!!! vasta ens pe eka yliaikaiskontrolli ja pelottaa etteivät sillonkaan välttämättä käynnistä, ku vauva liikkuu hyvin ja kaikki arvot yms olleet tosi hyviä koko raskauden ajan. mut nojoo kyllähän se sieltä ulos tulee myöhemmin kuin ei milloinkaan. ja olishan se ihanaa että lähtis ittestään käyntiin. vielä toivo elää.

Kaika, joo heh :D nii voi olla et ihan lähellä jo onkin ku näin paljon viikkoja ;P en tiiä mut koskee nii maan perkeleesti ja yltyy vaan...!! ei jaksas enää.. välillä oikeesti ketuttaa niin paljon et tekis mieli iha rueta riehumaan.. mut sit ei oikein oo voimia ja koskee joka paikkaan nii tulee vaan itku..

Täälkin vielä kaikki yhes koos. Eilen tuli taas ihan kivasti kipeitäkin suppareita pitkin päivää ja iltaa. Nukuin osan aikaa sohvalla ukon kainalossa. Koiran käytin kahteen kertaan. Jälkimmäisellä kävelyllä alkoi olemaan taas ihan kiitettävää kovettumista. Siitä kun kävin kotona sitten sänkyyn pötkölleen lukemaan joskus 22 jälkeen niin alkoi supistella. Ekaks meinasin, että eiköhän kohta lopu. Tunnin päästä laittelin valot pois ja totesin, että perhana. Voimistuu ja tihentyy. Kellottelin siinä, että alkaa olemaan edellisen lopusta seuraavaan alkuun 6 minuuttia ja jos vessaan menin niin kirpas oikein ihanasti. Siinä kun ei sitten tahtonut loppua sen kolmannen tunninkaan kohdalla niin ei auttanut kun soittaa ja kysästä viisaammilta. Sano vaan, että ota nappia naamaan ja unta kaaliin. Näin sitten. Pari kertaa yön aikana heräsin kipuiluun ja vessaan, mutta ei sitten sen ihmeempää.

Pakko tunnustaa, että nyt on aika paha tappiomieliala täällä. Ehkä all time lowest koko raskauden aikana. [&o] Oma itsevarmuus on aivan pakkasen puolella. Mä en tiedä mitään. Mä en osaa mitään. En ihkuile ja hihku, kun näen kaverien pikkuisia (no tosissaan, en ole koskaan tuota harrastanut). Ennemminkin koen jonkinlaisia vastareaktioita. Painajaisia näen siitä, että en rakastaisikaan tätä lasta ja hereillä koen hirveetä syyllisyyttä noista unista. [:o][:(][&o]

Kai tää loppuu siihen, kun se laps on loppu viimein tässä sylissä?

Celina tsemppiä mielialan kanssa. Eiköhän se muutu, kun sitten vihdoin saa sen nyytin syliinsä[:)] Niin ainakin toivon.

Purrille sai sitten oman tuhisijan[:)]

PojanÄitikin taitaa olla jo tosi toimissa?

Norsu78: supisteluonnea sinnekin suunnalle[;)]

Takaisin