WTF??!!
-Yö meni levottomasti, tuli muutoma menkkamainen suppari joihin havahduin, kelloa en katsellut. n. klo.4.30 en saanut unta, pyörin ja mietin asioita.Noin 6.30 nukahdin. Puol 9 asti tuli nukuttua, ja heräsin jotenkin tutisevaan ja pää sekaisin olotilaan, noh en tuota sen enempää ajatellut, kun nuha muutenkin vaivaa... Laitoin aamupuurot mulle ja nuoremmalle herralle, ojka kömysi soffalle lastenohjelmia seuraamaan.
-Syödessäni tuntui kuin jotain olis valahtanut housuihin (mulla side varmuudeks) ---> vessaan,(kihelmöi häntäluun ja lantion seudulla selässä). Rusehtavaa vuotoa vähäsen, pyyhin ja tuli kuivahkoa rusehtavaa `jotain` paperiin, ja sitten ei mitään...?????????? HÄH?
Säikähdin jonkin verran ja kuulostelin tuntemuksiani, vauva liikkuu ja liikkuu edelleen. Olo on omituisen "hömelö", sisäinen tutina...selässä ajoittain juilimista.
Nyt otan kupin kahvia, ja koitan rauhoittaa mieleni ja kroppani[;)]
Onkohan tämä nyt sitä itseään, ja kohta alkais itse toiminta? Tässä raskaudessa kaikki muukin on mennyt totaalisesti eritavalla niin... Jänskättää!!![&o][&:][:)][:'(][:D]