Mammaliina: Jaksamista! Mullakin vielä hirveän tukkoinen olo, viikonloppunakin meinasin oksentaa monta kertaa kun nielu meni täyteen limaa. Mulle ainakin viime viikolla ä-polilla sanottiin, ettei flunssa haittaa synnyttämistä tai käynnistämistä, ainakaan ellei oo yli 38 astetta kuumetta. Ja ilmeisesti aika monille iskee loppumetreillä flunssa ennen synnytystä, kun immuniteetti laskee. Mulla ei onneks oo enää niin ylikipeä olo, mutta tukkoisuus ei oo helpottanut ja jänskättää, että miten se hengitteleminen ja esim. ilokaasun imppailu sujuu, jos röörit on täynnä räkää.
Amanda85: Voimia odotteluun! Kyllähän tuo nyt siltä kuulostaa, ettei sulla kauan enää mene! Täälläkin sellainen meininki, että nyt on supistellut käytännössä 3-6 minuutin välein jatkuvasti jo eilisillasta. Kipeitä ovat, mutta vielä sellaisia että niiden kanssa pärjää. Kaksi parin tunnin unijaksoa olen saanut sisällytettyä yöhön ja aamuun. Odotellaan, odotellaan...
Ehkä tää nyt sitten kypsyttää paikkoja kunnolla, että sitten ei nokka tuhisisi kauan kun viimein tositoimiin päästään. Mullahan oli kaula jo pehmennyt ja lyhentynyt jo viikko sitten ja kohdunsuu oli auki sen 1 cm ja nyt vasta on ne jatkuvat supistelut päällä. Jotain nää ilmeisesti tuolla paikoissa tekee. On tuolla alhaalla sellainen olo nytkin kuin olis tehty rajummanpuoleinen sisätutkimus. Ihan rauhassa aattelin tässä kotona oleilla ja käyttää liikettä ja suihkua kipuun kuten tähänkin asti kunnes tulee se vaihe, että on pakko lähteä. Nyt alkaa kumminkin olla jo toiveita, ettei tartteis käynnistää loppuviikosta, ainakaan ihan alusta asti! Muksu heilui yöllä kuin heinämies, jalat viuhtoivat kylkeen. Taisi sille tulla tunne, että yksiön seinät kaatuu päälle, kun niin supistutti
Eilisiltana oli mieliala kuin riihipirulla, itketti ja masensi ja kiukututti, kun ei nää asumisjärjestelyt vieläkään lutviutuneet viikonlopun aikana, kului vaan tää miehen ja mun viimeinen yhteinen viikonloppu hukkareissuihin ihmisten epäluotettavuuden takia, mutta lemmikille ei saatukaan kotia. (Mies ajeli pitkät matkat autolla ja yksi kotikokelas teki sitten oharit taas kerran. Päätettiin nimittäin antaa vielä yksi tilaisuus useiden peruuntuneiden kertojen jälkeen ja näin se ihminen sen käytti. Mies ajoi sovitusti monta tuntia sinne paikan päälle tän ihmisen kotikaupunkiin ja se ihminen ei vastannut lainkaan puhelimeen ja vastaili myöhemmin harvakseltaan omituisesti tekstareihin, ettei sovikaan tulla. Mietittiin, että olisko tässä nyt alkoholiongelma taustalla vai mikä ihme saa ihmisen käyttäytymään noin törkeästi).
Nyt tänään oon kuitenkin oikein harvinaisen tyyni eikä oikein mikään haittaa. Asiat ja eläinvahdit on saatu sillä lailla hoidettua, että mies kyllä pääsee synnytykseen ja olemaan mun kanssa ekat päivät, jos tässä viikolla saadaan tää napero syntymään. Äitini tulee myös tänne, kun mies joutuu vielä viikonlopuksi töihin ja isyysloma alkaa vasta ensi viikon alussa. Kyllä tää muksu joka tapauksessa on maailmassa ennen kuin tämä nyt alkanut viikko loppuu, huikeeta! [8|]