punktiopikkarit
Vauhtiin päässyt keskustelija
Sielläkin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sielläkin!
Toivottavasti sulla käy paremmin!

Mun oma lääkäri puhu että heinäkuussa on biologien lomat, niin sillon ei tehdä esim. punktioita. Mutta että jo olemassa olevien alkioiden siirtoja tehtäisMitä ne klinikalta neuvoivat @punktiopikkarit ? Tuleeko välikierto ennen PAS:ia vai miten jatkuu eteenpäin?![]()
Ai säkin oot vaellustyyppejä! Ja joku muukin täällä just mainitsi käyneensä kansallispuistossa, kukas se meistä olikaan... Varmasti moni meistä ylipäätään ollu luonnossa/mökkeilemässä. Oon semmonen grammanviilaajatyyppi että mahollisimman kevyet kamppeet kaikkea :D Oon vaeltanu enemmän yksin kun muiden kanssa. Mulla oli söpöt mielikuvat pyöreän mahan kanssa teltassa nukkumisesta mutta ei tämmösessä kontekstissa oikeesti voi haaveilla et raskaus ajottuis johonkin tiettyyn vuodenaikaan, kunhan se nyt ylipäätään joskus sieltä tulis.Eikä, oon pahoillani sunkin puolesta @Puolikuu
Ja toivottavasti selviää huomenna @punktiopikkarit ja pääsee suunnittelee kesää, vaellus kuulostaisi kyllä ihanalta! Mä oon yleensä joka kesä käynyt yhden pidemmän mutta nyt mun vaelluskaveri on siirtynyt muihin juttuihin... hänellä siis laskettu aika heinäkuussaeikä muut tutut kiinnostuneita
en tiiä uskaltaisko yksin
Oi mäkään en haluu jatkaa liian pitkään aiheen ohi, mutta ois niin paljon sanottavaa! Kaupin metsä on mulle tuttu, oon löytäny sieltä esim herkkutattejaOo pitäsköhän itekin rohkaistua käymään vaikka ees yksi yö itekseen jossain! Tai no siis oishan mulla tuo koira kaverina vaikkei sen kaa ole vielä toistaiseksi harjoiteltu kuin päiväreissuja tai koirametsässä yöpymistä. Mulla nimittäin ei ole telttaa vaan riippumatto ja oon kyl itekin tarkka kamppeista niin jotenkin en oo jaksanut ruveta siihen että perehtyisi erilaisiin telttoihin ja ominaisuuksiin ja painoihin ja hintoihin ja minkä kokonen olisi jatkossa järkevinmutta sen tiedän että koira ei kyllä riippumaton alla nuku silmäystäkään vaan itkisi joko viereen tai vahtisi koko yön. On aina ollut ihan kuollut (ja mutapallo) seuraavan päivän koirametsäreissuista.
Koronakeväänä kävin kyllä yksinäni yhen yön nukkumassa Tampereella Kaupin metsässä riippumatossa kun piti päästä ulos kämpistä xD mut sekin niin lähellä ihmisten ilmoja että tiesin että puoliso tulee vaikka kantamaan sieltä pois jos jotain sattuu.
/edit: sori muut kun menee ihan ohi aiheen![]()
Oispa ihanaaOi mäkään en haluu jatkaa liian pitkään aiheen ohi, mutta ois niin paljon sanottavaa! Kaupin metsä on mulle tuttu, oon löytäny sieltä esim herkkutattejaja kerran eksyneen vanhan herran
Koiran kanssa en oo ikinä menny, niistä en osaa sanoo, mut mee ihmeessä yön yli reissuun! Tai lähe mun kaa :) vai voiko noin ehdottaa, ollaanko me Anonyymit Hedelmällisyystoverit jengiä kukin omassa rauhassamme![]()
Dextrassa voi maksaa kunkin käynnin jälkeen heti kassalla tai voivat lähettää käynnistä laskun. Se tulee sähköpostitse ja postitse. On myös mahdollista kerryttää laskua ja maksaa sitten isompi satsi kerralla.Miten Dextrassa toimii maksupolitiikka? Jos tehdään alkionseulonta niin tuleeko ivf:stä yksi lasku ja sitten perässä (milloin?) lasku alkioiden tutkimisesta? Niin ja saako laskun vai pitääkö kaikki maksaa (kerralla) paikanpäällä tai esim. jokainen käynti erikseen? Jos saa laskun niin paljonko siinä on maksuaikaa, onko se esim. 2 viikkoa? Nämä tiedot auttaisivat hoidon aloituksen ajankohdan suunnittelussa...
Itselläni ollut kahdet keräyksen jälkeiset kuukautiset normaalia kivuliaammat ja runsaammat. Myös kierron pituus venynyt noin 4-5 päivää.Täällä alkoi menkat 4 päivää viimesestä lugestronista ja oi että melkoset ovatkin. Jossain joku varoittelikin että punktion jälkeiset voi olla tosi runsaat ja kivuliaat, en tiedä miten toi tuoresiirto/kemiallinen tähän vaikuttaa lisänä. Onko jollain kokemusta miten toi seuraava kierto yleensä alkaa? Tästä löysin jotain kirjoittelua ja seuraava kierto alkaisi monilla myöhässä. Vielä ei oo ole jotenkaan osannut päästää irti, vaikka nyt kuukauteen ei ole tarve miettiä hoitoja niin jatkuvasti nämä päivän mittaan pyörii päässä ja koitan nyt laskeskella koska sinne pas:iin pääsisi.
Oireita kyllä on, mutta ne voi tosi hyvin olla cycloista johtuvia. Joinain päivinä oon ollut optimistisempi, mutta nyt kun oireet on alkanut jopa lieventyä (?), niin pessimistisyys alkaa voimistua... Menkkajomotuksia on ollut vatsalla ja selässä aaltoilevasti, mutta selkein oire on tosi kipeät ja turvonneet rinnat. Mutta ihan tosiaan kun olisi vähän laantumaan päin... Pian saa tietää