@punktiopikkarit paljon tsemppiä testaamiseen! Tulisipa hyviä uutisia

oot ollut ajatuksissa!
Ihan ymmärrettävää että pää ei pysy mukana. Ei pysy itelläkään. Mitä tulee tuohon että pitäskö jotenkin maagisesti itse tietää niin en kyl oo ite tiennyt koskaan. Jälkikäteen on aina helppo tulkita uudelleen erilaisia tuntemuksia, ajatuksia ja toiveita.
Ja siis suoraan sanottuna en tiedä vieläkään, testi näyttää ehkä plussaa mutta ei mulla oo mitään hienoa oloa että nyt minussa jokin ihmisen alku kasvaa, ei mitään tunteita mahaa kohtaan tai mitään halua fiilistellä sinne päin. Siirron jälkeen mies suukotti mahaa ja tuli vaan ahdistunut olo että miks se sellaista. Tänään ravintolassa ahdisti kun kyselin ruoka-aineista ja vasta kotimatkalla tajusin et johtuu siitä että ihan huijariolo, käyttäydyin kuin oisin raskaana vaikka ei tunnu siltä. Tässä ei siis ole mitään järkeä, koska uskon kyllä plussaa nyt
Ekassa raskaudessa oli ihan eri, paljon ajattelin pientä ja koskettelin mahaa ja fiilistelin. Kaipaan sitä.