IVF/ICSI-HOIDOT 2026

@punktiopikkarit Oi, sulla jo testipäivä, tulipa se nopeasti! Ymmärrän hyvin tuon testaamisen pelon, itse taidan jönistää ja jättää vielä myöhemmälle.. Toki mulla virallinen testipäivökin vasta ensi viikon ke! Mutta niin, se on helpompaa toivoa, kun ei tiedä.. Täältä oikein paljon tsemppiä ja toivon, että sieltä plussa tikkuun tärähtää! 🙏💖 Ja hyvä, jos oot saanut välillä ajatuksia myös muualle. 👌🏻
 
Kiitos @Puolikuu !
Nyt oon kyl tipahtanu kaikkien muidenkin tarinoiden kyydistä kun oon ollu etäisempi. Ja nyt oon liian solmussa mihinkään empatioihin :D en tiiä miten päin pitäs olla. Ehkä aamupissan jälkeen helpottaa. Sit se on ainakin tehtynä
 
Voinkohan tehä vaan niin että ojennan pissasen puolikypsän tikun miehen käteen ja vetäydyn johonki?
Oon aina rohkeesti kattonu, ja innokkaasti, mut nyt nousee joku seinä pystyyn. Siis nyt kun ois paremmat mahikset kun koskaan aiemmin! Come on girl
 
@punktiopikkarit paljon tsemppiä testaamiseen! Tulisipa hyviä uutisia❤️ oot ollut ajatuksissa!
Ihan ymmärrettävää että pää ei pysy mukana. Ei pysy itelläkään. Mitä tulee tuohon että pitäskö jotenkin maagisesti itse tietää niin en kyl oo ite tiennyt koskaan. Jälkikäteen on aina helppo tulkita uudelleen erilaisia tuntemuksia, ajatuksia ja toiveita.

Ja siis suoraan sanottuna en tiedä vieläkään, testi näyttää ehkä plussaa mutta ei mulla oo mitään hienoa oloa että nyt minussa jokin ihmisen alku kasvaa, ei mitään tunteita mahaa kohtaan tai mitään halua fiilistellä sinne päin. Siirron jälkeen mies suukotti mahaa ja tuli vaan ahdistunut olo että miks se sellaista. Tänään ravintolassa ahdisti kun kyselin ruoka-aineista ja vasta kotimatkalla tajusin et johtuu siitä että ihan huijariolo, käyttäydyin kuin oisin raskaana vaikka ei tunnu siltä. Tässä ei siis ole mitään järkeä, koska uskon kyllä plussaa nyt😅

Ekassa raskaudessa oli ihan eri, paljon ajattelin pientä ja koskettelin mahaa ja fiilistelin. Kaipaan sitä.
 
@punktiopikkarit paljon tsemppiä testaamiseen! Tulisipa hyviä uutisia❤️ oot ollut ajatuksissa!
Ihan ymmärrettävää että pää ei pysy mukana. Ei pysy itelläkään. Mitä tulee tuohon että pitäskö jotenkin maagisesti itse tietää niin en kyl oo ite tiennyt koskaan. Jälkikäteen on aina helppo tulkita uudelleen erilaisia tuntemuksia, ajatuksia ja toiveita.

Ja siis suoraan sanottuna en tiedä vieläkään, testi näyttää ehkä plussaa mutta ei mulla oo mitään hienoa oloa että nyt minussa jokin ihmisen alku kasvaa, ei mitään tunteita mahaa kohtaan tai mitään halua fiilistellä sinne päin. Siirron jälkeen mies suukotti mahaa ja tuli vaan ahdistunut olo että miks se sellaista. Tänään ravintolassa ahdisti kun kyselin ruoka-aineista ja vasta kotimatkalla tajusin et johtuu siitä että ihan huijariolo, käyttäydyin kuin oisin raskaana vaikka ei tunnu siltä. Tässä ei siis ole mitään järkeä, koska uskon kyllä plussaa nyt😅

Ekassa raskaudessa oli ihan eri, paljon ajattelin pientä ja koskettelin mahaa ja fiilistelin. Kaipaan sitä.
Hetkonen OOTKO SÄ PLUSSANNU???
Joku hetki kyl mökillä pyyhkäsin foorumin auki kännykällä ja katoin et ai Triestekin piinailee menemään. Oho!
 
@*Ninni* oot ollu mulla paljon mielessä! En itseasiassa edes tiennyt, että tuommoinen uudelleensulatus ja jatkoviljely voidaan tehdä. Surullinen lopputulos sen osalta! Toivon että sun tuorepallero voi hyvin - tosi hurjaa kun ei voi tietää mikä meininki kyytiläisillä on... Oon samoissa oloissa testaamisen suhteen kun sä. ennakkoon testailu ei huvita yhtään.
 
Takaisin
Top