IVF/ICSI-HOIDOT 2026

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Enkelinsiipi
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
MitÀ ne klinikalta neuvoivat @punktiopikkarit ? Tuleeko vÀlikierto ennen PAS:ia vai miten jatkuu eteenpÀin? :red-heart:
Mun oma lÀÀkĂ€ri puhu ettĂ€ heinĂ€kuussa on biologien lomat, niin sillon ei tehdĂ€ esim. punktioita. Mutta ettĂ€ jo olemassa olevien alkioiden siirtoja tehtĂ€is 👀 no, oottelen ettĂ€ tÀÀ viikonloppu loppuu ja kuulen niistĂ€.
 
nyt just vÀhÀn surkee fiilis nii jos tuliskin klinikalta tietoo ettÀ ei tehÀ uutta siirtoo heinÀkuussa tai ettÀ mun biologinen rytmi karahtaa johonkin pyhÀpÀivÀÀn tai jotai nii jotenkin oisin varmaan vaan ettÀ no eipÀhÀn ollu musta kiinni ja menisin johonkin kansallispuistoon vaeltamaan (vai onkohan toi ranskan helle painamassa meille tÀnne kunnon ukkoset, on varmaan)
 
EikĂ€, oon pahoillani sunkin puolesta @Puolikuu ❀‍đŸ©č❀‍đŸ©č

Ja toivottavasti selviÀÀ huomenna @punktiopikkarit ja pÀÀsee suunnittelee kesÀÀ, vaellus kuulostaisi kyllĂ€ ihanalta! MĂ€ oon yleensĂ€ joka kesĂ€ kĂ€ynyt yhden pidemmĂ€n mutta nyt mun vaelluskaveri on siirtynyt muihin juttuihin... hĂ€nellĂ€ siis laskettu aika heinĂ€kuussa😅 eikĂ€ muut tutut kiinnostuneitađŸ„Č en tiiĂ€ uskaltaisko yksin
 
EikĂ€, oon pahoillani sunkin puolesta @Puolikuu ❀‍đŸ©č❀‍đŸ©č

Ja toivottavasti selviÀÀ huomenna @punktiopikkarit ja pÀÀsee suunnittelee kesÀÀ, vaellus kuulostaisi kyllĂ€ ihanalta! MĂ€ oon yleensĂ€ joka kesĂ€ kĂ€ynyt yhden pidemmĂ€n mutta nyt mun vaelluskaveri on siirtynyt muihin juttuihin... hĂ€nellĂ€ siis laskettu aika heinĂ€kuussa😅 eikĂ€ muut tutut kiinnostuneitađŸ„Č en tiiĂ€ uskaltaisko yksin
Ai sÀkin oot vaellustyyppejÀ! Ja joku muukin tÀÀllÀ just mainitsi kÀyneensÀ kansallispuistossa, kukas se meistÀ olikaan... Varmasti moni meistÀ ylipÀÀtÀÀn ollu luonnossa/mökkeilemÀssÀ. Oon semmonen grammanviilaajatyyppi ettÀ mahollisimman kevyet kamppeet kaikkea :D Oon vaeltanu enemmÀn yksin kun muiden kanssa. Mulla oli söpöt mielikuvat pyöreÀn mahan kanssa teltassa nukkumisesta mutta ei tÀmmösessÀ kontekstissa oikeesti voi haaveilla et raskaus ajottuis johonkin tiettyyn vuodenaikaan, kunhan se nyt ylipÀÀtÀÀn joskus sieltÀ tulis.
Ai sun heinÀkuinen kaveri ei lÀhe enÀÀ maastoon :D no ymmÀrrÀn.
 
Oo pitĂ€sköhĂ€n itekin rohkaistua kĂ€ymÀÀn vaikka ees yksi yö itekseen jossain! Tai no siis oishan mulla tuo koira kaverina vaikkei sen kaa ole vielĂ€ toistaiseksi harjoiteltu kuin pĂ€ivĂ€reissuja tai koirametsĂ€ssĂ€ yöpymistĂ€. Mulla nimittĂ€in ei ole telttaa vaan riippumatto ja oon kyl itekin tarkka kamppeista niin jotenkin en oo jaksanut ruveta siihen ettĂ€ perehtyisi erilaisiin telttoihin ja ominaisuuksiin ja painoihin ja hintoihin ja minkĂ€ kokonen olisi jatkossa jĂ€rkevin 😅 mutta sen tiedĂ€n ettĂ€ koira ei kyllĂ€ riippumaton alla nuku silmĂ€ystĂ€kÀÀn vaan itkisi joko viereen tai vahtisi koko yön. On aina ollut ihan kuollut (ja mutapallo) seuraavan pĂ€ivĂ€n koirametsĂ€reissuista.

KoronakevÀÀnÀ kÀvin kyllÀ yksinÀni yhen yön nukkumassa Tampereella Kaupin metsÀssÀ riippumatossa kun piti pÀÀstÀ ulos kÀmpistÀ xD mut sekin niin lÀhellÀ ihmisten ilmoja ettÀ tiesin ettÀ puoliso tulee vaikka kantamaan sieltÀ pois jos jotain sattuu.

/edit: sori muut kun menee ihan ohi aiheen🙈
 
Oo pitĂ€sköhĂ€n itekin rohkaistua kĂ€ymÀÀn vaikka ees yksi yö itekseen jossain! Tai no siis oishan mulla tuo koira kaverina vaikkei sen kaa ole vielĂ€ toistaiseksi harjoiteltu kuin pĂ€ivĂ€reissuja tai koirametsĂ€ssĂ€ yöpymistĂ€. Mulla nimittĂ€in ei ole telttaa vaan riippumatto ja oon kyl itekin tarkka kamppeista niin jotenkin en oo jaksanut ruveta siihen ettĂ€ perehtyisi erilaisiin telttoihin ja ominaisuuksiin ja painoihin ja hintoihin ja minkĂ€ kokonen olisi jatkossa jĂ€rkevin 😅 mutta sen tiedĂ€n ettĂ€ koira ei kyllĂ€ riippumaton alla nuku silmĂ€ystĂ€kÀÀn vaan itkisi joko viereen tai vahtisi koko yön. On aina ollut ihan kuollut (ja mutapallo) seuraavan pĂ€ivĂ€n koirametsĂ€reissuista.

KoronakevÀÀnÀ kÀvin kyllÀ yksinÀni yhen yön nukkumassa Tampereella Kaupin metsÀssÀ riippumatossa kun piti pÀÀstÀ ulos kÀmpistÀ xD mut sekin niin lÀhellÀ ihmisten ilmoja ettÀ tiesin ettÀ puoliso tulee vaikka kantamaan sieltÀ pois jos jotain sattuu.

/edit: sori muut kun menee ihan ohi aiheen🙈
Oi mĂ€kÀÀn en haluu jatkaa liian pitkÀÀn aiheen ohi, mutta ois niin paljon sanottavaa! Kaupin metsĂ€ on mulle tuttu, oon löytĂ€ny sieltĂ€ esim herkkutatteja 😍 ja kerran eksyneen vanhan herran 😹
Koiran kanssa en oo ikinĂ€ menny, niistĂ€ en osaa sanoo, mut mee ihmeessĂ€ yön yli reissuun! Tai lĂ€he mun kaa :) vai voiko noin ehdottaa, ollaanko me Anonyymit HedelmĂ€llisyystoverit jengiĂ€ kukin omassa rauhassamme 😁
 
Oi mĂ€kÀÀn en haluu jatkaa liian pitkÀÀn aiheen ohi, mutta ois niin paljon sanottavaa! Kaupin metsĂ€ on mulle tuttu, oon löytĂ€ny sieltĂ€ esim herkkutatteja 😍 ja kerran eksyneen vanhan herran 😹
Koiran kanssa en oo ikinĂ€ menny, niistĂ€ en osaa sanoo, mut mee ihmeessĂ€ yön yli reissuun! Tai lĂ€he mun kaa :) vai voiko noin ehdottaa, ollaanko me Anonyymit HedelmĂ€llisyystoverit jengiĂ€ kukin omassa rauhassamme 😁
Oispa ihanaa😍 vau.fi vaellusryhmĂ€đŸ€Ł ja hui ei kuulosta kivalta tuo eksynyt vanhus, hyvĂ€ toki ettĂ€ löytyiđŸ˜± jos on suosituksia teltalle tai varusteille tai muulle niin saa toki aina laittaa yv😄 pitÀÀ joskus itse tutkia noita tai ehkĂ€ eka yrittÀÀ lainata jostain teltta ja katsoa tuleeko siitĂ€ yhtÀÀn mitÀÀn koiran kaa ennen kuin rahojaan sijoittaa😅😅
 
Takaisin
Top