Todellakin, hyvä kun meet
@Pioni_90 festareille! Mullakin mies just lähti ja etkoilivat meillä, niin tuli itsellekin ihan kuume että jotkut festarit pitää kyllä kesälle saada, etenkin jos raskaus ei ala!
Hei tosi kiva kuulla
@Tiuhtiviuhti miten meni! Äh, hitsi että kanyyli ei heti mennyt! Mutta hyvä jos ei ollut muuten niin super kipeää. Selvisit hienosti

Mutta mitä ihmettä, ei rauhottavaa? Eikö sulta kysytty siitä ollenkaan? Mulla kysyttiin jo yhdellä ultrakerralla punktiota ajatellen, että haluanko silloin rauhoittavaa ottaa. Kuulostaa muutoin toipuminen aika samalta miten mullakin meni. Hyvä tulos tuli sulla

Millainen fiilis sulla itselläsi nyt on? Ja hei sähän pääset tosi pian tuoresiirtoon kanssa, ihanaa! Tuleekohan tieto hedelmöittyneistä munasoluista sitten maanantaina?
Meille tuli tänään huonoja uutisia

Toinen alkio, joka laitettiin kaksipäiväisenä pakkaseen, oli ymmärtääkseni nyt koitettu jatkoviljellä, ja se ei selvinnyt. Tuli viestiä, että pakkasessa ei enää mitään

Mulla olikin vähän epäilykseni tästä, että jos ei kovin terhakkaasti alkujaankaan lähtenyt kehittymään, niin miten tästä jatkoviljelystä sulatuksineen sitten selviäisi.. Mutta onhan se silti pettymys kuulla tieto, että pakkanen tosiaan on nyt tyhjä. Jos ei tämä tuoresiirto tuota tulosta, niin se olisi sitten uusi ICSI-kierros syksyllä.. Toisaalta hyvä että on tämä tieto jo valmiina ensi viikon testipäivään, eikä tartte siinä tuloksen yhteydessä sitten vielä jatkoa odotella...
Mulla vähän samat fiilikset kun
@Trieste , että vaikka en vielä oo testaillutkaan, niin yllättävän neutraali olo. Tai en jotenkin osaa uskoa, että oikeastiko voisi olla raskaana. Kaikki oireetkin laitan kyllä cyclojen piikkiin, joista merkittävin on tosi kipeät rinnat. Tai no tää on kyllä vähän poikkeuksellinen mulle, nimittäin heräsin yöllä tänään uneen joka sai mut itkemään kesken yön

Musta toisten unia on aina niin puuduttavaa kuunnella, mutta tässä silti mun sepustus jos jotain sattuisi kiinnostamaan

Olin siinä unessa lääkärissä, ja se näytti mulle videota sellaisesta kultakalan näköisestä "sirppikalasta", joka iloisena uiskenteli jossain ja kovasti koitti hedelmöittyä. Sitten se lääkäri selitti mulle että "Sä oot Ninni vähän kuin tämä sirppikala. Se koittaa kovasti hedelmöittyä, mutta se että hedelmöittyminen koskaan onnistuu on aivan äärimmäisen epätodennäköistä sille".

Liekö ahdistusta vai mitä, mutta tätä unta sitten yöllä heräsin itkemään ja valvoin suu kuivana pari tuntia.
Mites muilla, etenkin
@punktiopikkarit , miten menee?