IVF/ICSI-HOIDOT 2026

Mun piti ottaa hetki taukoa foorumilta ja yrittää keskittyä muihin asioihin. Tänne oli tullut sillä aikaa paljon viestejä. Onnea iloisista uutisista niitä saaneille. ❤️

@Tiana olen pahoillani kuinka sun plussatulos kääntyi tuohon. Mutta oliko teilläkin alkioita pakastimessa?

@Mansu8 kuulostaa tosi kurjalta tuo hoitajan kohtelu, mitä olet saanut osakseksi. Me oltiin eka icsi kierros Helsingin Felicitaksessa ja meidän kaikki kohtaamat työntekijät oli tosi empaattisia siellä. Mulla on pelkkää hyvää sanottavaa siis sieltä, vaikka ei lasta syliin saatukkaan. Toivottavasti laitoit palautetta sinne, koska eihän tollanen oo todellakaan ok.

@kastepisara on joo onneksi alkiota pakkasessa 🙏🏼 Pitää jutella vielä lääkärinkin kanssa, mutta pitää pohtia pitäskö heinäkuun taukoa tästä kaikesta ja hengähtäisi, mutta toisaalta tekisi mieli edetä jo tulevasta kierrosta. Oliko niin että teillä oli alkioita odottamassa?

@Mansu8 unohdin kommentoida tohon hoitajan tapaukseen että olipa ihan inhottava. Kyllähän tuolla jos missä pitäisi olla ymmärrystä miten vaikeita paikkoja nuo on. Hyvä vaan jos laitoit tästä palautetta. Ollaan myös Helsingin Felicitaksessa ja meille on onneksi tähän asti ollut vaan tosi ihania kokemuksia hoitajista.

Takaisin