K
Kastepisara
Vieras
Mun piti ottaa hetki taukoa foorumilta ja yrittää keskittyä muihin asioihin. Tänne oli tullut sillä aikaa paljon viestejä. Onnea iloisista uutisista niitä saaneille. 
@Tiana olen pahoillani kuinka sun plussatulos kääntyi tuohon. Mutta oliko teilläkin alkioita pakastimessa?
@Mansu8 kuulostaa tosi kurjalta tuo hoitajan kohtelu, mitä olet saanut osakseksi. Me oltiin eka icsi kierros Helsingin Felicitaksessa ja meidän kaikki kohtaamat työntekijät oli tosi empaattisia siellä. Mulla on pelkkää hyvää sanottavaa siis sieltä, vaikka ei lasta syliin saatukkaan. Toivottavasti laitoit palautetta sinne, koska eihän tollanen oo todellakaan ok.
@Tiana olen pahoillani kuinka sun plussatulos kääntyi tuohon. Mutta oliko teilläkin alkioita pakastimessa?
@Mansu8 kuulostaa tosi kurjalta tuo hoitajan kohtelu, mitä olet saanut osakseksi. Me oltiin eka icsi kierros Helsingin Felicitaksessa ja meidän kaikki kohtaamat työntekijät oli tosi empaattisia siellä. Mulla on pelkkää hyvää sanottavaa siis sieltä, vaikka ei lasta syliin saatukkaan. Toivottavasti laitoit palautetta sinne, koska eihän tollanen oo todellakaan ok.