punktiopikkarit
Vauhtiin pÀÀssyt keskustelija
SiellÀkin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SiellÀkin!
Toivottavasti sulla kÀy paremmin!

Mun oma lÀÀkÀri puhu ettÀ heinÀkuussa on biologien lomat, niin sillon ei tehdÀ esim. punktioita. Mutta ettÀ jo olemassa olevien alkioiden siirtoja tehtÀisMitÀ ne klinikalta neuvoivat @punktiopikkarit ? Tuleeko vÀlikierto ennen PAS:ia vai miten jatkuu eteenpÀin?![]()
Ai sÀkin oot vaellustyyppejÀ! Ja joku muukin tÀÀllÀ just mainitsi kÀyneensÀ kansallispuistossa, kukas se meistÀ olikaan... Varmasti moni meistÀ ylipÀÀtÀÀn ollu luonnossa/mökkeilemÀssÀ. Oon semmonen grammanviilaajatyyppi ettÀ mahollisimman kevyet kamppeet kaikkea :D Oon vaeltanu enemmÀn yksin kun muiden kanssa. Mulla oli söpöt mielikuvat pyöreÀn mahan kanssa teltassa nukkumisesta mutta ei tÀmmösessÀ kontekstissa oikeesti voi haaveilla et raskaus ajottuis johonkin tiettyyn vuodenaikaan, kunhan se nyt ylipÀÀtÀÀn joskus sieltÀ tulis.EikÀ, oon pahoillani sunkin puolesta @Puolikuu
Ja toivottavasti selviÀÀ huomenna @punktiopikkarit ja pÀÀsee suunnittelee kesÀÀ, vaellus kuulostaisi kyllÀ ihanalta! MÀ oon yleensÀ joka kesÀ kÀynyt yhden pidemmÀn mutta nyt mun vaelluskaveri on siirtynyt muihin juttuihin... hÀnellÀ siis laskettu aika heinÀkuussaeikÀ muut tutut kiinnostuneita
en tiiÀ uskaltaisko yksin
Oi mÀkÀÀn en haluu jatkaa liian pitkÀÀn aiheen ohi, mutta ois niin paljon sanottavaa! Kaupin metsÀ on mulle tuttu, oon löytÀny sieltÀ esim herkkutattejaOo pitÀsköhÀn itekin rohkaistua kÀymÀÀn vaikka ees yksi yö itekseen jossain! Tai no siis oishan mulla tuo koira kaverina vaikkei sen kaa ole vielÀ toistaiseksi harjoiteltu kuin pÀivÀreissuja tai koirametsÀssÀ yöpymistÀ. Mulla nimittÀin ei ole telttaa vaan riippumatto ja oon kyl itekin tarkka kamppeista niin jotenkin en oo jaksanut ruveta siihen ettÀ perehtyisi erilaisiin telttoihin ja ominaisuuksiin ja painoihin ja hintoihin ja minkÀ kokonen olisi jatkossa jÀrkevinmutta sen tiedÀn ettÀ koira ei kyllÀ riippumaton alla nuku silmÀystÀkÀÀn vaan itkisi joko viereen tai vahtisi koko yön. On aina ollut ihan kuollut (ja mutapallo) seuraavan pÀivÀn koirametsÀreissuista.
KoronakevÀÀnÀ kÀvin kyllÀ yksinÀni yhen yön nukkumassa Tampereella Kaupin metsÀssÀ riippumatossa kun piti pÀÀstÀ ulos kÀmpistÀ xD mut sekin niin lÀhellÀ ihmisten ilmoja ettÀ tiesin ettÀ puoliso tulee vaikka kantamaan sieltÀ pois jos jotain sattuu.
/edit: sori muut kun menee ihan ohi aiheen![]()
Oispa ihanaaOi mÀkÀÀn en haluu jatkaa liian pitkÀÀn aiheen ohi, mutta ois niin paljon sanottavaa! Kaupin metsÀ on mulle tuttu, oon löytÀny sieltÀ esim herkkutattejaja kerran eksyneen vanhan herran
Koiran kanssa en oo ikinÀ menny, niistÀ en osaa sanoo, mut mee ihmeessÀ yön yli reissuun! Tai lÀhe mun kaa :) vai voiko noin ehdottaa, ollaanko me Anonyymit HedelmÀllisyystoverit jengiÀ kukin omassa rauhassamme![]()