IVF/ICSI-HOIDOT 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Enkelinsiipi
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
MitÀ ne klinikalta neuvoivat @punktiopikkarit ? Tuleeko vÀlikierto ennen PAS:ia vai miten jatkuu eteenpÀin? :red-heart:
Mun oma lÀÀkĂ€ri puhu ettĂ€ heinĂ€kuussa on biologien lomat, niin sillon ei tehdĂ€ esim. punktioita. Mutta ettĂ€ jo olemassa olevien alkioiden siirtoja tehtĂ€is 👀 no, oottelen ettĂ€ tÀÀ viikonloppu loppuu ja kuulen niistĂ€.

nyt just vÀhÀn surkee fiilis nii jos tuliskin klinikalta tietoo ettÀ ei tehÀ uutta siirtoo heinÀkuussa tai ettÀ mun biologinen rytmi karahtaa johonkin pyhÀpÀivÀÀn tai jotai nii jotenkin oisin varmaan vaan ettÀ no eipÀhÀn ollu musta kiinni ja menisin johonkin kansallispuistoon vaeltamaan (vai onkohan toi ranskan helle painamassa meille tÀnne kunnon ukkoset, on varmaan)

EikĂ€, oon pahoillani sunkin puolesta @Puolikuu ❀‍đŸ©č❀‍đŸ©č

Ja toivottavasti selviÀÀ huomenna @punktiopikkarit ja pÀÀsee suunnittelee kesÀÀ, vaellus kuulostaisi kyllĂ€ ihanalta! MĂ€ oon yleensĂ€ joka kesĂ€ kĂ€ynyt yhden pidemmĂ€n mutta nyt mun vaelluskaveri on siirtynyt muihin juttuihin... hĂ€nellĂ€ siis laskettu aika heinĂ€kuussa😅 eikĂ€ muut tutut kiinnostuneitađŸ„Č en tiiĂ€ uskaltaisko yksin

Takaisin