Onko teillä useampi siirto epäonnistunut?En vain ymmärrä, mikä logiikka julkisella olisi kieltää infuusio? Raskautta suunniteltaessa arvon pitäisi olla vähintään 50-70. Jos jollain ihmeen keinoilla raskautuisin, niin joka tapauksessa olisin aneemisena infuusiossa, ku rautavarannot riittää tällä hetkellä lähinnä normaalien elintoimintojen ylläpitämiseen. Hoitaja vaan totesi puhelimessa, että nyt tietysti ”voitte pitää tuumaustauon tässä kierrossa ja teillä on vielä kaksi alkiota ja sen jälkeen voidaan tehdä uusi hoito” Kyllä. Sillä tämä asia ratkeaa.
Ymmärrän kyllä, että hoitaja ei mitään pahaa tarkoittanut, mutta en todellakaan toivo, että piiloaneemiseen kehooni tuhlataan enää yhtään alkiota.
Tässä nämä tulokset viime keväältä
Ajattelin kyllä mennä yksityiselle infuusioon, mutta ihan periaatteesta nostan metelin, jos julkisella puolella eivät sitä myönnä. Löysin muutamankin asiantuntijakommentin, jossa hedelmöityshoitoja pidettiin aiheena antaa infuusio. Ei herranjumala rupeaa ikäkin tulemaan vastaa, jos pyörittelen rautapillereitä puoli vuotta ilman mitään takuuta, että saan arvoja edes nostettua.
Nytkin itken ja syön verilättyjä
Voitko laittaa infuusiosta viestiä poliklinikalle? Itse sain usein ns. parempaa palvelua julkiselta kun laitoin viestiä. Sen kun voi ehkä nähdä muutkin kuin vain yksi hoitaja.
Itse kävin ennen hoitoja Dextralla infuusiossa kun ferritiini oli 27. Siitä oli hyötyä myös keskenmenon jälkeen, koska ferritiini ei päässyt laskemaan kovin alas. Olen syönyt aika lailla jatkuvasti rautaa reilun vuoden ajan ja saanut sen pysymään keskenmenoista huolimatta hyvänä. Ilman infuusiota olisi mennyt paljon kauemmin aina palauttaa arvot kohdilleen.