P
Puntaspilli
Vieras
@Heybaby: Onnea ja hermoja piinailuun!Meillä myös siirto huomenna! Minkä ikäinen alkio teille siirretään? Mä oon vaan syöny multitabs mama-tabletteja ku on jääny imetysajasta. Mitä noi sun mainitsemat tekee?
Meillä siirtyi parilla päivällä koko operaatio kun follit kasvoi hitaammin kuin viimeksi. Tänään oli punktio (aina yhtä villiä, tällä kertaa meni kanyylin laitto hanurilleen) ja 3pvn ikäisten alkioiden siirto -toivottavasti - on torstaina.
DHEA hormonivalmistetta suositeltiin koska sen pitäisi parantaa munasolujen määrää ja laatua. (Ja joo, tiedän, tästä ollaan montaa mieltä, että voiko munasoluja parantaa, mutta tälläiselle keski-ikäiselle kurpalle, jolla matala AMH, pienikin toivo tulee tarpeeseen.) Kävin mittauttamassa DHEAS arvot Puhti.fi labrassa ennen kuin aloitin niiden mutustelun.
M2 Tone on intialainen luonnontuote, jolla pitäisi olla munasarjoja ja kohdun limakalvoa tukeva vaikutus, ja jonka pitäisi tasapainottaa hormonaalista sykliä. Purnukka sanoo 'for unexplained infertility'.
Niiden lisäksi olen nappaillut Q10 ubikinonia, inositolia & pregnacare monivitamiineja. Ja survonut mieheen maca-jauhoa ja miehille suunnattuja ferti-tukivitamiineja. Akupunktion aloitin kans, ja ananas¶-pähkinöitä popsin siirron jälkeen, vaikka huvittavaltahan se ajoittain tuntuu, perusskeptikolle.
@Cha-cha, @Nurppu, @Nannelma, tsemppiä loppurutistukeen ja @Kefir90, hermoja odotteluun!