Ihanaa, että pääsitte tästä kierrosta PASiin! Toivotaan nyt kovasti ettei ovis ehtisi tulla...! Mä pääsin kuumottamaan sitä biologia, koska siinä siirtovaiheessa piti hänelle käydä tunnistautumassa sellasessa ikkunassa mikä oli huoneen seinässä sinne biologihuoneeseen. Hän oli jo kääntymässä pois ja menossa jatkamaan hommiaan, kun mä aloin ampuu kysymyksiä siks sain näitä vastauksia!Tsempit tähän ketjuun jokaiselle.. kiva kun täällä on monella samaan aikaan ns jotain toimintaa :)
Mä nyt kirjoittelen tänne, kun PAS ketjussa on niin hiljaista. Päästiin tästä kierrosta, ja letrot alkaa huomenna. Se eka kontrollikäynti meni kyllä tosi pitkälle mikä on musta vähän jännä, liekö ehtiikö ovis tulla jo ennen sitä. Nurpun viestistä jäin miettimään et miksihän me ei saatu mitään biologin näkemyksiä, se lääkärin soittaikakin oli vähän hähmeä, melkolailla turha koska ne pakastettujen alkioiden määrät oli jo tulleet omapolkuun päivää aikaisemmin.. No niin tai näin, biologi sen parhaan tottakai aina valitsee siirtoon, joten luotetaan siihen sitten.. olis toki hauska tietää minkä ikäistä aattelvat siirrellä, kun on pakkasessa sekä 2 että 5 päiväisiä :)
@Nurppu tuli mieleen että ne tiedot näkyy sielä ilmoita raskaustesin tulos kohdan alla kun skrollaa alaspäin, mulla näky jo sillon punktio päivänä se saatujen solujen määrä sielä, päivittyi sitten myöhemmin uusiksi..
Sitä "Tulokset" sivua (mihin raportoidaan just se raskaustestikin) mäkin oon kytännyt. Mulla ei punktiopäivänä lukenut siellä mitään mutta seuraavan päivän aamuna sinne oli tullut tieto kypsistä ja hedelmöittyneistä. Mä tulkitsin, että tälle sivulle @Kultahippi sai tulokset pakastetuista, kun taas @Kumma :lle ei ollut tänne laitettu mitään ja piti soitella? Eli kuvittelen nyt, että on aika biologikohtaista, kuka raportoi ja kuka ei. Sulla käynyt selvästi tosi hyvä tuuri sen kanssa :)