Erittäin negatiivinen suhtautuminen oli itsellänikin siirron onnistumisen suhteen. Meillähän oli tuohon asti mennyt hoidoissa kaikki huonommin kuin lääkärit odottivat: eka IVF jouduttiin perumaan kun lääkkeillä ei ollut vastetta ja toisessakin munasolusaldo tuntui surkealta (4 kypsää joista 3 lähti jakautumaan normaalisti). Kaksipäiväinen siirrettiin mullekin, enkä hetkeäkään uskonut, että sillä voisi tärpätä - yhtäkään haamua tai plussaa en kolmen vuoden yrityksen aikana ollut testiin saanut. Ensinhän erityisherkkä testi näyttikin negaa siinä kohtaa kun muut saivat jo haamuja, mutta suureksi yllätykseksi parin päivän päästä alkoi testissä viiva kummitella. Tuota luultiin alkuraskauden runsaan verenvuodon johdosta kemialliseksi raskaudeksi, mutta vastoin kaikkia odotuksia raskaushormoni nousi ja varhaisultrassa kaikki oli kunnossa. Nyt odotetaan nt-ultraa, joka tuntuu melkein stressaavammalta kuin alkuraskauden ultra, sillä pari tuttua on nimenomaan tuossa ultrassa saanut huonoja uutisia 

harmittaa ja jännittää mennä sinne yksin (vaikka tiedän ettei se yleensä toimenpiteenä ole niin ihmeellinen).
Olin tajunnut, että ovis+ päivästä lasketaan niin, että kuudentena päivänä tehtäis siirto blastoilla.
Mahtavaa! Koska olin niin jo maani myynyt, kun ovis osui ”väärälle”päivälle. Täytyy luottaa heidän arvioon ja kyselen hieman tarkemmin viel näistä”aikatauluista”, kun käyn klinikalla.
kaikki meni hyvin. Ihan epätodellinen olo! Yritän nauttia nyt siitä että ainakin juuri nyt meitä on neljä 

tulee pitkät piinapäivät tätä menoa. Meinaan kyllä testata aikaisin. Laskin että sunnuntaina ovitrellen ei enää pitäisi näkyä. Mulla oli viimeksikin siirto keskiviikkona ja silloin olisin varmaan kunnon testillä saanut jotain näkyviin maanantaina (tai ehkä jopa sunnuntaina). Toi mun profiilikuvan testi on tiistai aamun 2,5h pidätyksellä.