Kiitos!Onpa hienoa!
Onneksi olkoon ja tarrasukkia mukaan pikkaselle!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos!Onpa hienoa!
Onneksi olkoon ja tarrasukkia mukaan pikkaselle!
Kiitos!Beebi: Niin upean ihanaa!!!Onnea ja tarrasukkia
Oma testaaminen alkaa jo pelottaa vähän!
Taidanpa itsekin hakea noita testejä.
Viimeksi sain haaleista haaleimman plussan muistaakseni pp.4 (5pvän blasto).
Joka kyllä hiljalleen vahvistui sitten.
Taidan yrittää pidätellä testausmaniaani edes ensi viikon ke tai to asti(pp.5-6).
Ja noi OIREET voi elämä… tulee seurattua jokainen mahan juilaisu yms!
Viimeksi mua jotenkin turvotti kohtua alusta asti olevinaan, mutta toisaalta silloin oli tehty pitkällä kaavalla ivf ja kaikki lääkkeet ja ronklimiset munisten keräyksineen alla… tiedä sitten.
Varovaiset onnittelut plussastaEn tänään testannu kun oli vähän hektinen aamu. Eilen illalla iski ihan järkyttävän epätodellinen olo koko raskaudesta. Jatkuu kyllä vieläkin jossain määrin. Olin niin pessimistinen enkä uskaltanut haaveilla ja sitten vielä toi siirtoon pääsy meni semmoseks säädöks ettei silloinkaan päässy orientoitumaan koko juttuun niin tuntuu vähän niinku tää olis joku yllätysraskaus tuntuu oudolta edes puhua raskaudesta. Kaikki meni myös niin nopeasti kun just oli siirto keskiviikkona ja sunnuntaina yhtäkkiä jo plussa. Täytyy tehdä kohta uusi testi niin ehkä se vähän auttaisi. Jotenkin kun toi oli niin aikaisilla päivillä niin tekee siitä ehkä vaikeamman uskoa. Mietin että näkyisikö huomenna clear bluen viikkotestestissä jo? Sillon on pp6 ja dpo 11.
Mulla ei kyllä menny mun testiostokset syksyllä ihan putkeen olisin halunnut noita samoja predictor earlyja ja clear bluen sen raskaana/ei raskaana. EN halunnut enää viikkotestejä tai one steppeja. No mitä mä ostin? One steppeja, viikkotestejä ja pari preg checkiä noi one stepit oli nimettömiä niin en tiennyt mitä ostin ja clear bluesta ei ollu muuta saatavilla. Ja predictor earlyt meni sekaisin preg checkin kanssa
Lämpimät onnittelut kovasti vauvalle liimaa ja tarraisia sukkia mukaan!Kiitos chard!
Tein tänään digin ja näytti raskaana 1-2 (paitsi englanniksi koska näköjään ne ei edes ollut suomeksi...). Tein myös mielenkiinnosta one stepin ja niitä ei kyllä edelleenkään voi suositella kenellekään.
Tässä on kaikki kolme testiä, ylin on sunnuntain ja digi ja sinikorkkinen one step tältä aamulta:
https://aijaa.com/Cbvh2R
Lisään vielä että tänään on siis pp6 ja dpo 11 ja blasto siirrettiin. Ja täytyy sanoa että noi predictor earlyt on vaan ihan hämmästyttävän hyviä! Noin hyvä viiva niin aikaisin! Ja one stepit tosi huonoja. Nyt testiajan jälkeen siinä on haamu, testiajalla oli joku viivan paikka. Toi kuva on otettu juuri testiajan päättyessä.
Mulla oli tuossa kohtaa ja muistaakseni vielä dpo 11 täysin tyylipuhdas nega. Ja oli siis RFSU:n herkkä testi käytössä. Haamu alkoi kummitella vasta dpo 13 ja sitten vahvistuikin parissa päivässä ns. leffaviivoiksi.voi plääh!
Tein tänään testin pp.4 (eli dpo.9) ja täysin negaa näytti. Viimeksi tuoresiirrosta sain hailakan haamun samana ajankohtana, joka vahvistui päivä päivältä.
Jotenkin on ollut sellainen tunne muutenkin, että nyt ei tärpännyt. Mitkä lie vaistot taas värisee.
Oisko tsemppaavia esimerkkejä myöhäisemmistä plussauksista, jos testailun on alottanut (liian)aikaisin?!
Meillä siirrettiin siis 5päiväinen alkio.
Kiitos chard!
Tein tänään digin ja näytti raskaana 1-2 (paitsi englanniksi koska näköjään ne ei edes ollut suomeksi...). Tein myös mielenkiinnosta one stepin ja niitä ei kyllä edelleenkään voi suositella kenellekään.
Tässä on kaikki kolme testiä, ylin on sunnuntain ja digi ja sinikorkkinen one step tältä aamulta:
https://aijaa.com/Cbvh2R
Lisään vielä että tänään on siis pp6 ja dpo 11 ja blasto siirrettiin. Ja täytyy sanoa että noi predictor earlyt on vaan ihan hämmästyttävän hyviä! Noin hyvä viiva niin aikaisin! Ja one stepit tosi huonoja. Nyt testiajan jälkeen siinä on haamu, testiajalla oli joku viivan paikka. Toi kuva on otettu juuri testiajan päättyessä.
Testasitko tänään uusiksi? hyvän kuuloiset oireet!Kiitos Beebi ja Mimima
Niin tottahan sekin, ettei kaikki raskaudet mene samalla tavalla… varmasti eroja raskaushormonin tuotossakin yms. Ja onhan dpo9 kyllä vähän aikaista vielä monella testailussa, ei sais vertailla.
Toivotaan siis vielä
Tänään on tullut tosi menkkamaiset oireet päälle, alamahaa juilii kovin, pää hieman kipeä ja tissithän nyt on olleet koko ajan ilmeisesti Lugen vuoksi. Menkat pitäis alkaa vasta normaalikierron mukaan ens ma.
minulle ohjeistettiin omaan kiertoon tehdyssä PASissa puolittamaan lugeannos (virallisen testipäivän) plussan jälkeen, ja käyttämään vielä viikon ajan siis vaan yksi luge päivässä. taisin tosin käyttää pari päivää pidempään kuin tuon viikon kun halusin paketin tyhjäksi.Mun pitäisi lopettaa luget tänään illalla mutta pelottaa hirveesti! Viimeksi käytin pari päivää pidempään ja lopetin asteittain. Nyt en ole ehtinyt tai muistanut kysyä voisinko tehdä niin taas. Täytyy laittaa sinne viestiä. Miten te muut ootte tehneet (ei kokonaan lääkkellisissä)?
Oho oikeesti? Mulla loppuis luget jo viikko siirrosta ja virallinen testipäivä on vasta siitä viikon päästä. Musta toi virallinen testipäiväkin on tosi myöhään. Jos en olis raskaana niin se olis uutta kiertoa kp 6. Mutta varmaan se on laskettu niin että joku tietty prosentti määrä on plussannut viimeistään silloin.minulle ohjeistettiin omaan kiertoon tehdyssä PASissa puolittamaan lugeannos (virallisen testipäivän) plussan jälkeen, ja käyttämään vielä viikon ajan siis vaan yksi luge päivässä. taisin tosin käyttää pari päivää pidempään kuin tuon viikon kun halusin paketin tyhjäksi.
Negaa tänäänkin testit, eiköhän tää ala olla taputeltu juttu.
Siksi kysynkin, kuinka nopeasti nega Pas siirron jälkeen pääsee uuteen siirtoon? Eli luonnoliseen kiertoon tehtiin.
Pitääkö olla välikierto? Ollaan Husilla hoidoissa.