Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täältä ajatuksen saaneena, varasin kans Puhdin kautta ferritiinin mittaamiseen ajan. Hyvähän se on tarkistaa.:)
Mulla on tulossa hyvällä tuurilla tosiaan seuraavaksi Pas Husilla. Mites se homma meneekään.. eli kun ilmottaudun seuraavista kuukautisista, onko kuinka hyvät mahkut yleensä päästä siirtoon seuraavasta oviksesta?
Vai voiko ruuhkan takia siis siirtyä tms.?
Hei mikä kp teillä on aloitettu lyhyessä kaavassa jarrupiikit? Itsellä kun tosiaan eka kerta lyhyellä kaavalla, ja kontrolli vasta torstaina (kp 8), eikä ennen sitä vielä ohjeistettu aloittamaan.. Pitkässä kaavassa en jotenkin ajatellut koko asiaa kun muutenkin follit lähti kasvamaan hitaasti mutta nyt mietin kun aloitettiin suoraan stimuloimaan, että mitä jos ne follit siellä kasvaakin liian nopeaa ja lähtee karkuun! Tiedän, pitäisi luottaa asiantuntijoihin, mutta kyllähän tässä aina stressin saa aikaiseksi joka nitkahduksesta.
Laitoin kuvan liitteeksi mut en kyllä usko tohon kerta vääriä tullut ilmeisesti näissä..
Kuvaanhan tuota ei kunnolla saa, mutta näki haamun kyllä ihan selkeesti ei tarvinnut tihrustella.
En ookkaa tänne kirjottanu aikoihin. Oon lueskelin välillä mitä tänne kuuluu. Mulla tuli elämäni ensimmäinen plussa 1. Ivf 1.pas mut jotenki ei uskalla iloita. Kaikkia oireita oli ja ne on hiipunu sekä lauantaina tuli verta jonku verra. Varhaisultra on vasta ens viikolla, eli aika kauheeta olla tässä epätietoisuudessa.
Vuodot varsinkin hoitoalkuisissa raskauksia on yleisiä, mutta tiedän että vuodot pelästyttävät. Itselläkin tuli vuotoa 7 raskausviikolla ja se pelästytti. Meillä oli onneksi varhaisultra yksityisellä ekasta vuodosta parin päivän päässä ja hoitavan tahon puolesta siitä seuraavalla viikolla. Toivotaan, että kaikki olisi niin kuin pitääkin olla :) Ja onnea plussasta!
Muokkaus: myös oireetkin voi vaihdella ja sekin on normaalia, mutta hermoja raastavaa.
Mulla vuoti 6+3 ensimmäisen kerran raskausaikana (sen jälkeen 9+ ja siitä eteenpäin 3-4vkon välein). Pari päivää tuli verta siteeseen/pyyhkiessä ja sit väheni ruskeaksi tiputteluksi.
Mulla ultra oli 7+1,oli kyllä pitkät päivät odotella sitä! Kaikki oli kuitenkin hyvin.
Tsemppiä sulle!
Tsemppiä, pitkät on päivät ennen ultraa.En ookkaa tänne kirjottanu aikoihin. Oon lueskelin välillä mitä tänne kuuluu. Mulla tuli elämäni ensimmäinen plussa 1. Ivf 1.pas mut jotenki ei uskalla iloita. Kaikkia oireita oli ja ne on hiipunu sekä lauantaina tuli verta jonku verra. Varhaisultra on vasta ens viikolla, eli aika kauheeta olla tässä epätietoisuudessa.
Joo, alussa joka kerta meinasi sydän pysähtyä. 9+ vuodon aikaan ostin dopplerin niin se helpotti aina sillä hetkellä. Ja tietty kun alkoi liikkeet tuntumaan. Puoleen väliin mennessä loppui vuodot kyllä mulla. Joillakin on kyl kestänyt koko raskauden. Toicottavasti sulla pysyy nyt vuodot poissa.
Sofia_, minulla myös vuosi, tosi rajustikin varhaisultraan aikoihin asti. Ja edelleen sen jälkeenkin silloin tällöin lähes koko ensimmäisen kolmanneksen, vaikka kaikki oli oikein hyvin. Voimia sinulle, tiedän että on kylmäävää, mutta ivf-raskauksista myös ymmärtääkseni melko tavallista.
Pii83, toivottavasti viivat vahvistuvat!
Mua alkaa jo vähän piinailla! Nyt siirrosta neljäs päivä! Ei mitään oireita ilmassa. (Estradotit vain ovat ärsyttäneet vatsan ihoa inhottavasti.)
Kaihoilin jo viikonloppuna kaupassa testejä, mutta en ostanut. En ole vielä muodostanut päätöstä, jätänkö taas testailut lähelle varsinaista testipäivää (johon vielä 9 päivää!)...
Tsemppiä, pitkät on päivät ennen ultraa.
Mulla ei ole kokemusta vuodoista mutta oireettomuudesta kyllä. Omassa raskaudessa mun ainoa oire oli jossain vaiheessa väsymys, en muista millä viikolla alkoi. Vielä nt-ultraan mennessä olin varma että ei siellä mitään ole, että ei voi olla niin normaali olo jos on raskaana.
Klinikka soitti eilen takaisin ja totta kai ne suositteli rautainfuusiota. Onhan se kallis mutta tableteilla ferritiinin nosto on todella hidasta puuhaa niin päätettiin ottaa se. Mun arvo oli siis vain 10.
Kävikin tuuri ja heillä oli vapaa aika heti tänä aamuna, niin tässä nyt istun tippa kädessä. Uuden kierron pitäisi alkaa ensi viikon maanantaina ja tiistaina sitten letrot.