Illusia
Vauhtiin päässyt keskustelija
Täällä on taas eilen kolmipäiväisenä siirretty pikkualkio kyydissä.
Jäi tosi hyvät ja tsemppaavat fiilikset siirrosta!
Nyt olen tosi hyvällä ja myönteisellä mielellä tästä. Toki on pitkä piina edessä, eiköhän se aallonpohjakin ehdi vielä löytyä.
Ihanaa että täällä on taas useita siirtoja tulossa, kavereita piinailuun! : )
Nyt olen tosi hyvällä ja myönteisellä mielellä tästä. Toki on pitkä piina edessä, eiköhän se aallonpohjakin ehdi vielä löytyä.

Ihanaa että täällä on taas useita siirtoja tulossa, kavereita piinailuun! : )

Tuli tosi ihana fiilis siitä että ei tarvinnut itse kysellä ja johdatella siihen, että mitä nyt voitaisiin tehdä toisin tai selityksiä, miksi kemiallinen tapahtui vaan lääkäri ohjasi keskustelua ja kertoi tosi kattavasti mitä oljenkorsia vielä voidaan käyttää. Paras päätös oli kyllä se, että siirryttiin yksityiselle. 
Epäonnistuneen 2. icsi-kierroksen jälkeen (ei päästy siis edes siirtoon asti) tuli olo että nyt pitää saada ajatukset hetkeksi irti näistä hoidoista ja kaikesta tähän liittyvästä, ja täytyy sanoa että parin kk:n tauko teki kaikella tavalla hyvää.
Jännityksensekaisin tuntein taas siis tähän hommaan lähdetään. Toisaalta toivo on taas niin korkealla että jospa nyt olisi vihdoin meidän vuoro, ja taas toisaalta pelottaa että voiko tästä koskaan tulla mitään kun ei vielä tähänkään mennessä olla onnistuttu. Ei auta kuin mennä päivä kerrallaan eteenpäin!