IVF/ICSI-HOIDOT 2021

Mä olen ollut pari viikkoa täältä poissa ja ajatellut muuta kuin epäonnistuneita raskauksia.
Mulla on kp40 menossa enkä ole vieläkään tehnyt testiä. En usko yhtään raskauteen, kun ovulaatiota en saanut kiinni eikä lämmöt ole koholla kuten alkaneessa raskaudessa pitäisi olla.

Testaan sunnuntaina, jos ei ole alkanut siihen mennessä. Tiistaina onkin seuraavan PAS:n suunnittelukäynti
 
PP3 ja pää hajoaa :hilarious: joka toinen sekuntti tsemppaan että jospa nyt tulisi raskaaksi ja joka toinen taas itkun partaalla että ei tästä tule mitään.. Herukkan ihanista haamuista tekisi mieli aloittaa testaaminen mutta jos sitä saisi pidätettyä itsensä edes sunnuntaihin (PP6).... Ihan tolkuttoman hitaita päiviä vaikka töissä aika kuluu nopeasti. Ehkä mun pitäisi leiriytyä töihin niin ei jäisi aikaa miettiä tätä hommaa
 
ON. PP16 ja lauantaina virallinen testipäivä. Olen siirron jälkeen pistänyt ovitrelleä kolme kertaa, mutta olen toki silti testannut halpistesteillä. :angelic: Nyt on jo niin vahva toinen viiva, että ei voi enää lauantaina olla nega. :happy:
 
Anteeksi, pakko palata vielä tähän sanamuotoon: ymmärsinkö oikein, että teillä mies pääsi varhaisultraan mukaan?

Ei valitettavasti päässyt :sorry: Meillä mies lähti mukaan ja jäi autoon odottamaan parkkihalliin. Kysyin kuitenkin yläkerran infosta, olisiko suositukset muuttuneet ja pääsisikö puoliso mukaan. Infon henkilö kävi vielä kysymässä ja tuli takaisin vastauksen kanssa, "vieläkään ei varhaisultraan pääse tukihenkilö, ellei ole erikseen sovittu". En sitten tiedä, pääseekö tukihenkilö esim. silloin, jos olisi tosi paha raskauspahoinvointi tai jotain muuta mikä estäisi sinne yksin normaalin saapumisen :nailbiting: Toki sähän ehdit vielä huomenna sinne vaikka soittaa ja kysyä, mikä on sen hetken tilanne :) Mutta hän oli siis henkisesti mukana, siellä viisi, kuusi kerrosta alempana.

Vilja, ihana kuulla, että teillä on noin hyvällä tolalla asiat! Siis mulla alkoi se tuhruttelu tismalleen samana päivänä (6+3!), pidän nyt tiukasti sormia ristissä, että teidän hyvä lopputulema olisi nyt enne tässä meidänkin tapauksessa :Heartred (Niin kuin olen täällä jo aiemmin sanonut, olen näiden hoitojen kanssa muuttunut ihan supertaikauskoiseksi, ja näen joka puolella merkkejä ja enteitä onnistumisesta tai epäonnistumisesta, miten mikäkin tilanteeseen milloin sopii :rolleyes:)

Piti oikein itsekin tarkistaa, mikä päivä se oma turhuttelu alkoi, kun jotenkin tuo sun päivämäärä tuntui niin tutulta! Nyt sovitaan, että tuo 6+3 on vain maaginen alkuraskauden tuhruttelupäivä, eikä mitään muuta :smug: Mutta joo, tuo taikausko on itsellänikin ollut läsnä, en ole aiemmin kertonutkaan mutta menetin keväällä mummuni :sorry: Hän oli kyllä vanha ja elämän ehtoopuolen loppuajalla. Mutta jotenkin minulle tuli fiilis, että nyt mummu antoi tilaa uudelle sukulaiselle, meillä kun hoidot lähtivät juuri silloin etenemään :Heartred Ja että mummu tietää, että on näin tekemässä :sad010
 
Ei valitettavasti päässyt :sorry: Meillä mies lähti mukaan ja jäi autoon odottamaan parkkihalliin. Kysyin kuitenkin yläkerran infosta, olisiko suositukset muuttuneet ja pääsisikö puoliso mukaan. Infon henkilö kävi vielä kysymässä ja tuli takaisin vastauksen kanssa, "vieläkään ei varhaisultraan pääse tukihenkilö, ellei ole erikseen sovittu". En sitten tiedä, pääseekö tukihenkilö esim. silloin, jos olisi tosi paha raskauspahoinvointi tai jotain muuta mikä estäisi sinne yksin normaalin saapumisen :nailbiting: Toki sähän ehdit vielä huomenna sinne vaikka soittaa ja kysyä, mikä on sen hetken tilanne :) Mutta hän oli siis henkisesti mukana, siellä viisi, kuusi kerrosta alempana.


Piti oikein itsekin tarkistaa, mikä päivä se oma turhuttelu alkoi, kun jotenkin tuo sun päivämäärä tuntui niin tutulta! Nyt sovitaan, että tuo 6+3 on vain maaginen alkuraskauden tuhruttelupäivä, eikä mitään muuta :smug: Mutta joo, tuo taikausko on itsellänikin ollut läsnä, en ole aiemmin kertonutkaan mutta menetin keväällä mummuni :sorry: Hän oli kyllä vanha ja elämän ehtoopuolen loppuajalla. Mutta jotenkin minulle tuli fiilis, että nyt mummu antoi tilaa uudelle sukulaiselle, meillä kun hoidot lähtivät juuri silloin etenemään :Heartred Ja että mummu tietää, että on näin tekemässä :sad010

Kiitos selvennyksestä :) Mutta ihanaa, että sulla mies oli kuitenkin niin lähellä, vaikka nuo rajoitteet ultraan tulemisesta ovat kyllä todella kurjat. Luulen kyllä, että eivät suosituksia muuta, ellei Tilkasta ehdi vielä ennen sitä tulemaan jotain yleistä tiedotusta asiasta. Ja voi miten kauniisti kirjoitit mummustasi, tuli ihan tippa linssiin :Heartred

Just kun pääsin kirjoittamasta, että tuhrua ei ole enää tullut, niin eikös vaan eilen iltapäivällä ilmestynyt pyyhkiessä taas, tällä kertaa vaaleanpunaista :banghead:

Jeeee Limppu, hurjan paljon onnea!!! Ja tarrasukkia! :Heartred
 
Onnea Limppu, ihana juttu! ❤️

Tammenterhotar, voimia sinne, varmasti kaikki on pikkuisella hyvin. ❤️ Mutta tiedän omasta kokemuksesta, että jokaisen tuhrun jälkeen sitä on sydän syrjällään, vaikka yrittää järkeillä, että vuoto on tosi tavallista. Jospa ajattelisit, että jokainen pikkuvuoto on kiinnittymisvuotoa, yhä tiukemmin sinne kohdun limakalvoihin. ❤️

Täällä dpo 10 ja pregcheck puhdas valkoinen. :sad001
 
Kiitos tsempeistä :Heartred näyttäisi siltä, että meidänkin pakkastyyppi on kiinnittynyt ja raskaus on alkanut. Nyt vaan peukut pystyyn että kaikki menee hyvin :Heartred
 
Vähän omista oloista. Mulla tehtiin maanantaina punktio ja vaa punktio päivä oli ihan ok oloineen. Sit alkoi aika kovat pakotukset liikkuessa. Nyt onneksi vähän helpottaneet, mut kävellessä on vieläki tärinä kipua. Mut tää paha olo ei vaa lopu, tarvis apua mite tästä päässä eroon. Alkaa olla aika puuduttavaa ku oikee mikää auta. :banghead: maha turvoksissa ja sit tulee paha olo. Mulla on ollu hypeririski ja vatsaontelossa näkyi vähä nestettä. Eli mikä avuksi? Yritän juua vettä mut se vesi vasta mua oksettaakin, välil nii huono olo että huimaa.:grumpy: pakkaseen on saatu alkioita, että sentään ei turhaa tämä kärsimys ole mut vois jo loppua, ennen punktiota oli varmaa viikon tätä ja nyt vaa jatkuu. Onko tääl kenellekää viljelty alkioita vaa 2pv ku mietin onko se jotenki yleistä kun monella on paljo enempi päiviä.:nailbiting:
 
En ole hetkeen tänne kirjoitellut, huhtikuun pas päätyi keskenmenoon rv 6+2 jonka jälkeen pidettiin välikierto ja vedettiin henkeä. Tänään oli sitten meidän 1.Ivf viimeisen blaston siirto. Tämä siirto tehtiin luonnolliseen kiertoon, paitsi alkukierrossa oli gonal f pistokset että ovis saatiin tulemaan aikaisemmin. Kaksi edellistä passia tehty lääkkeellisiin kiertoihin. Tämä kolmas blasto oli ilmeisesti porukan hitain, mutta oli lähtenyt laajenemaan (?) ennen siirtoa kuitenkin. Jos tästä ei tule tulosta niin syksyllä sitten uusi icsi edessä:angelic:
Onnea matkaan piinapäiviin! :cheers
 
Vähän omista oloista. Mulla tehtiin maanantaina punktio ja vaa punktio päivä oli ihan ok oloineen. Sit alkoi aika kovat pakotukset liikkuessa. Nyt onneksi vähän helpottaneet, mut kävellessä on vieläki tärinä kipua. Mut tää paha olo ei vaa lopu, tarvis apua mite tästä päässä eroon. Alkaa olla aika puuduttavaa ku oikee mikää auta. :banghead: maha turvoksissa ja sit tulee paha olo. Mulla on ollu hypeririski ja vatsaontelossa näkyi vähä nestettä. Eli mikä avuksi? Yritän juua vettä mut se vesi vasta mua oksettaakin, välil nii huono olo että huimaa.:grumpy: pakkaseen on saatu alkioita, että sentään ei turhaa tämä kärsimys ole mut vois jo loppua, ennen punktiota oli varmaa viikon tätä ja nyt vaa jatkuu. Onko tääl kenellekää viljelty alkioita vaa 2pv ku mietin onko se jotenki yleistä kun monella on paljo enempi päiviä.:nailbiting:
Mulla oli myös punktiossa havaittavissa nestettä vatsaontelossa ja olin melkoisen kipeä punktioon mennessä. Painottivat erityisesti lepoa ja juomista punktion jälkeen, mutta siten että huolehdin myös samalla jotain suolaista mukaan. Itse join paljon vichyä. Ja toki matalalla kynnyksellä yhteyttä polille tai päivystykseen. Tsemppiä ja pikaista paranemista! :happy:
 
Mulla oli myös punktiossa havaittavissa nestettä vatsaontelossa ja olin melkoisen kipeä punktioon mennessä. Painottivat erityisesti lepoa ja juomista punktion jälkeen, mutta siten että huolehdin myös samalla jotain suolaista mukaan. Itse join paljon vichyä. Ja toki matalalla kynnyksellä yhteyttä polille tai päivystykseen. Tsemppiä ja pikaista paranemista! :happy:

Mulla sitä nestettä ei aiemmissa ultrissa huomattu, kun vasta punktiossa. Aattelin et tää turvotus alkais laskee muutamassa päivässä.:nailbiting: jouduin hakee lisää sairaslomaa ja sillo kehotettii lepäämää ja juomaa nestettä. Mikä siinä vichyssä on että auttaa? Mietin vaa ku mä en siitä mausta tykkää :grin oliko sullaki monta rakkulaa?
 
Ja oon suolasta ja makiaa syöny mikä millonki menee alas. Jäiset marjat ja sipsit. Hirveen terveellistä.:grin oon toki ruokaa syöny mut siitä vaa aina tulee semmone olo. Varsinki lämmin ruoka.
 
Tsemppiä piinapäiviin Pupsikselle!

Tinkelbell, oon niin pahoillani sun puolesta. Meidän ekan hoitokierron eka PAS päättyi samoin. Niin musertavaa pettymystä en ole koskaan kokenut. Kaikkea hyvää teille!

Toivotaan Kauramaito parasta :Heartred

Tuikku84, plussatuulipuhallukset sinne suuntaan!

Tervetuloa Ninnuliini! Touvotaan että vierailusi täällä jää lyhyeksi. Mahtava määrä munasoluja!

Tervetuloa takaisin Aurinkoinen! Kuulostaa vähän siltä kuin lapsiluku ei ehkä ihan olisi täynnä? Sanoit että ikää on reilusti: ajattelitko korkean iän vaikuttavan jaksamiseen vai solujen laatuun vai mihin? :) Itsehän täytän 40, joten mun korvaan kuulostat nuorelta!

Herukka, onnea!! Me taidettiin kirjoitella samoihin aikoihin 2018-2019, kiva kuulla susta ja hyvistä uutisista :)

Paljon tsemppiä Tammenterhottarelle! Kuulostaa raskaalta tilanteelta, toivotaan kuitenkin parasta!!

Jukkapalmulle niin maan perusteellisesti tarrasukkia, että tämä pahnan pohjimmainen olisi nyt THE ONE!

Paljon onnea Limppu plussasta!! Mullakin on Ovitrelle luteaalitukena, ja onnistunut raskaus hoidettiin samalla lääkkeellä, joten uskon siihen lujasti :)

Sofia_lle tsemppiä kurjaan oloon! Jospa se käänteisesti ennakoisi hyviä uutisia :)

Itselleni tehtiin 2.6 toisen hoitokierroksen viimeisen blaston (BB-laatuisen) siirto, ja oon jännännyt ehditäänkö tarvittaessa uuteen punktioon ennen kuin täytän 40 lokakuun alussa. Olen tätä monta kertaa kysellyt ja aina vähän eri vastaus tullut, mutta ilmeisesti tärkeintä on, että suunnittelukäynti pitää ehtiä ennen synttäriä, punktio voidaan sitten tehdä sen jälkeenkin! Ihan hyvä uutinen. Näin Tays:ssa ainakin. Tänään oli kuitenkin testipäivä ja tällä hetkellä näyttää plussaa. Etovaa oloa ja röyhtäilyä on ollut, tänään illalla tissit tuntuneet kipeiltä. Jospa se tästä lähtisi ja pikkuinen olisi mukana.
 
Takaisin
Top