Mä olen ollut pari viikkoa täältä poissa ja ajatellut muuta kuin epäonnistuneita raskauksia.
Mulla on kp40 menossa enkä ole vieläkään tehnyt testiä. En usko yhtään raskauteen, kun ovulaatiota en saanut kiinni eikä lämmöt ole koholla kuten alkaneessa raskaudessa pitäisi olla.
Testaan sunnuntaina, jos ei ole alkanut siihen mennessä. Tiistaina onkin seuraavan PAS:n suunnittelukäynti
Mulla on kp40 menossa enkä ole vieläkään tehnyt testiä. En usko yhtään raskauteen, kun ovulaatiota en saanut kiinni eikä lämmöt ole koholla kuten alkaneessa raskaudessa pitäisi olla.
Testaan sunnuntaina, jos ei ole alkanut siihen mennessä. Tiistaina onkin seuraavan PAS:n suunnittelukäynti
joka toinen sekuntti tsemppaan että jospa nyt tulisi raskaaksi ja joka toinen taas itkun partaalla että ei tästä tule mitään.. Herukkan ihanista haamuista tekisi mieli aloittaa testaaminen mutta jos sitä saisi pidätettyä itsensä edes sunnuntaihin (PP6).... Ihan tolkuttoman hitaita päiviä vaikka töissä aika kuluu nopeasti. Ehkä mun pitäisi leiriytyä töihin niin ei jäisi aikaa miettiä tätä hommaa

Meillä mies lähti mukaan ja jäi autoon odottamaan parkkihalliin. Kysyin kuitenkin yläkerran infosta, olisiko suositukset muuttuneet ja pääsisikö puoliso mukaan. Infon henkilö kävi vielä kysymässä ja tuli takaisin vastauksen kanssa, "vieläkään ei varhaisultraan pääse tukihenkilö, ellei ole erikseen sovittu". En sitten tiedä, pääseekö tukihenkilö esim. silloin, jos olisi tosi paha raskauspahoinvointi tai jotain muuta mikä estäisi sinne yksin normaalin saapumisen
Toki sähän ehdit vielä huomenna sinne vaikka soittaa ja kysyä, mikä on sen hetken tilanne :) Mutta hän oli siis henkisesti mukana, siellä viisi, kuusi kerrosta alempana.
(Niin kuin olen täällä jo aiemmin sanonut, olen näiden hoitojen kanssa muuttunut ihan supertaikauskoiseksi, ja näen joka puolella merkkejä ja enteitä onnistumisesta tai epäonnistumisesta, miten mikäkin tilanteeseen milloin sopii
Mutta joo, tuo taikausko on itsellänikin ollut läsnä, en ole aiemmin kertonutkaan mutta menetin keväällä mummuni 
Ja Herukalle viivan vahvistumista! 
pakkaseen on saatu alkioita, että sentään ei turhaa tämä kärsimys ole mut vois jo loppua, ennen punktiota oli varmaa viikon tätä ja nyt vaa jatkuu. Onko tääl kenellekää viljelty alkioita vaa 2pv ku mietin onko se jotenki yleistä kun monella on paljo enempi päiviä.