Tsemppiä piinapäiviin Pupsikselle!
Tinkelbell, oon niin pahoillani sun puolesta. Meidän ekan hoitokierron eka PAS päättyi samoin. Niin musertavaa pettymystä en ole koskaan kokenut. Kaikkea hyvää teille!
Toivotaan Kauramaito parasta
Tuikku84, plussatuulipuhallukset sinne suuntaan!
Tervetuloa Ninnuliini! Touvotaan että vierailusi täällä jää lyhyeksi. Mahtava määrä munasoluja!
Tervetuloa takaisin Aurinkoinen! Kuulostaa vähän siltä kuin lapsiluku ei ehkä ihan olisi täynnä? Sanoit että ikää on reilusti: ajattelitko korkean iän vaikuttavan jaksamiseen vai solujen laatuun vai mihin? :) Itsehän täytän 40, joten mun korvaan kuulostat nuorelta!
Herukka, onnea!! Me taidettiin kirjoitella samoihin aikoihin 2018-2019, kiva kuulla susta ja hyvistä uutisista :)
Paljon tsemppiä Tammenterhottarelle! Kuulostaa raskaalta tilanteelta, toivotaan kuitenkin parasta!!
Jukkapalmulle niin maan perusteellisesti tarrasukkia, että tämä pahnan pohjimmainen olisi nyt THE ONE!
Paljon onnea Limppu plussasta!! Mullakin on Ovitrelle luteaalitukena, ja onnistunut raskaus hoidettiin samalla lääkkeellä, joten uskon siihen lujasti :)
Sofia_lle tsemppiä kurjaan oloon! Jospa se käänteisesti ennakoisi hyviä uutisia :)
Itselleni tehtiin 2.6 toisen hoitokierroksen viimeisen blaston (BB-laatuisen) siirto, ja oon jännännyt ehditäänkö tarvittaessa uuteen punktioon ennen kuin täytän 40 lokakuun alussa. Olen tätä monta kertaa kysellyt ja aina vähän eri vastaus tullut, mutta ilmeisesti tärkeintä on, että suunnittelukäynti pitää ehtiä ennen synttäriä, punktio voidaan sitten tehdä sen jälkeenkin! Ihan hyvä uutinen. Näin Tays:ssa ainakin. Tänään oli kuitenkin testipäivä ja tällä hetkellä näyttää plussaa. Etovaa oloa ja röyhtäilyä on ollut, tänään illalla tissit tuntuneet kipeiltä. Jospa se tästä lähtisi ja pikkuinen olisi mukana.