IVF/ICSI-HOIDOT 2021

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kosmos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli torstaina siirto, ja perjantaina piti pistää gonapeptyl tukemaan kiinnittymistä. Niin kaiketi se kiinnittyminen tapahtuu "dpo 6-7" Eli päivä kaks blaston siirron jälkeen:bookworm:

Löysin tälläsen netistä, onkohan kuinka paikkaansa pitävä?
c002833403ffbc5b2c132e0c326f9484.jpg

Sofia_ Itselläni auttoi kun joi monipuolisesti paljon eri juomia: Vichy, sekamehu, apteekin nesteytysporetabletit sekä valion suklaaproteiinijuomia. Itse vesi ei oikein maistunut ja oksetti jos yritti juoda paljon. Ja tosiaankin join sellasta reilu 3 litraa. Voit pitää juomapäiväkirjaa niin se ehkä motivoi juoda pitkin päivää.

Sofia2016m ja Herukka täällä PP6/DPO11 ja kovin oireeton. Ei ole tissikipua. Pientä jomotusta alavatsassa eilen ja toissapäivänä mutta normaalisti silloin menkat alkaisivat. Muutoin ei yhtään oireita. Herukka sun testissä edelleen selkeä haamu. Toivotaan että se vahvistuu!

Ajattelin tänään vielä tehdä testin kun on pidätellyt tarpeeksi kauan. Ajattelin myös tehdä testin just ennen juhannusta ja ehkä vielä juhannuksena niin tietää uskaltaako yhden lasillisen ottaa juhannuksen kunniaksi vaikka virallinen testipäivä on 28.6. On niin monta kertaa (4 vuoden aikana) jättänyt juomatta ja asioita tekemättä "jos olenkin raskaana" ajatuksella että enää ei paljoo kiinnosta.

Mites te muut? Jaksatteko pitää kiinni suosituksista ja olla juhlallisuuksissa juomatta ja menemättä kylpyihin yms ?

EDIT: raskaustesti nega

jos sulla on vasta pp6 niin hyvin voi vielä muuttua :)
Mä kyllä vedän sellaiset perseet ihan rehellisesti sanottuna juhannuksena jos nyt negatiivisen testin saan testipäivänä :hilarious:

Löysin tälläsen netistä, onkohan kuinka paikkaansa pitävä? View attachment 103890

Tämä oli Jukkapalmu loistava! Eli kiinnittyminen olisi monta päivää kestävä pp2-5 ja raskaustestissä olisi nähtävissä pp9.
Ja sitten vielä lisätään että on nopeita että hitaita alkioita jolloin jakauma ja haarukka on paljon pitempi.

Mä oon saanut suht selvää plussaa 8 päivää alkionsiirtojen jälkeen, mutta kyseessä oli silloin 3-päiväiset alkiot. Eli tuo olis noin dpo11.

Samoilla 4-päiväisillä (sulatuksen jälkeen tuli +1pvä lisää ikään siis) sain kerran haaleista haaleimman haamun pp6, eli noin dpo 10.

Joo mulla edellisessä raskaudessa näkyi pp5 haalea haamu kun blasto siirrettiin. Nyt on tainnut käydä kuitenkin niin että on yrittänyt kiinnittyä kun tuli nuo plussat mutta on sitten irronnut. Plaah..

Toinen lahja-alkio siirto takana. Testipäivä eilen 19.6 ja negatiivinen. Viimeinen yritys elokuussa. Sitten taas pitää miettiä mennäänkö yksityiselle vai mitä. Rahanmenoa ei voi estää. Mulla yli 20 kg ylipainoa jos yrittäisi nyt saada painoa pois ja uudella onnella. Korkealla ei ole kyllä odotukset. Kaksi ruoresiirtoa molemmista positiivinen. kolme pakastealkion siirtoa kaikista nega. ehkä se on niin, että mulla ei nuo pakaste-alkiot lähde.

30F5385F-4CA4-47A6-958B-D1CB5BFE9971.jpeg
Voi jessus tätä piinailua!!!:hungover::wideyed::wacky::nailbiting::dead:
No ylläri… En malttanut minäkään olla testaamatta pp5 (5päiväinen blasto siirrettiin).
Ja haamuhan sieltä tupsahti heti.o_O
Huomenna haen kottikärryllisen uusia apteekin perustestejä…seuranta jatkuu.
Tavallaan tuntuu, et tyhmä minä kun menin jo testaamaan…:shy::stop:

Tsemppiä kaikille omaan tilanteeseen, iloihin ja suruihin:Heartpink

Onnea kaikille plussista! ❤️

Kuinka kauan teillä on kestänyt, että olette saaneet tietoja alkioista? Meillä siis punktio oli viime tiistaina ja ei niin mitään tietoa oma kannassa asiasta. Johan ne nyt on viimeistään tänään siirrettävä kaikki pakkaseen mitä on saatu. Huomenna soittaa lääkäri iltapäivällä, mutta tottakai itse olen käynyt oma kannan katsomassa monta kertaa päivässä, että joko olisi jotain ja ei sitten niin mitään tietoa. Punktiokäynti sieltä kyllä löytyi heti silloin tiistaina. o_O Ja Taysissa ollaan siis hoidossa.

View attachment 103904
Voi jessus tätä piinailua!!!:hungover::wideyed::wacky::nailbiting::dead:
No ylläri… En malttanut minäkään olla testaamatta pp5 (5päiväinen blasto siirrettiin).
Ja haamuhan sieltä tupsahti heti.o_O
Huomenna haen kottikärryllisen uusia apteekin perustestejä…seuranta jatkuu.
Tavallaan tuntuu, et tyhmä minä kun menin jo testaamaan…:shy::stop:

Tsemppiä kaikille omaan tilanteeseen, iloihin ja suruihin:Heartpink
Hyvältä vaikuttaa! Onnea! :cheers

Onnea Sofia 2016 ja Tuikku! ❤️ Nyt vaan mielenrauhaa, ja pikkuisille terhakkaat tarrasukat! ❤️

Voi kurja että testi oli negatiivinen Jinnakoo. Meitä taitaa olla monta täällä, joilla on PAS elokuussa, itsellä menee tosin varmaan siirto syyskuun puolelle. Piinaillaan sitten porukalla, toivottavasti saadaan kesällä hyvin voimia kerättyä. ❤️

:sad010Täällä myös dpo 13 ja testi nega. Tai siis viivanpaikka pregcheckillä, aivan uskomattoman ärsyttävää etten yhteensä vuosien testailun jälkeen silti voi ottaa niitä täysin neutraalisti, vaan aiheuttavat pienen toivonkipinän.

Tänään on kyllä surkea olo. Mieskään ei elä tätä yrittämistä ollenkaan samoin mukana kuin esikoisen aikana, sillä hän ei samalla tavoin kuumeile toista.

Jotenkin olen sitten surullinen siitäkin, kun jännitän ja petyn yksikseni. Kyllä häntä asia kiinnostaa, jos siitä puhun, mutta ei toisaalta erikseen kauheasti asiasta kysele.

Takaisin