Mulla oli torstaina siirto, ja perjantaina piti pistää gonapeptyl tukemaan kiinnittymistä. Niin kaiketi se kiinnittyminen tapahtuu "dpo 6-7" Eli päivä kaks blaston siirron jälkeen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sofia_ Itselläni auttoi kun joi monipuolisesti paljon eri juomia: Vichy, sekamehu, apteekin nesteytysporetabletit sekä valion suklaaproteiinijuomia. Itse vesi ei oikein maistunut ja oksetti jos yritti juoda paljon. Ja tosiaankin join sellasta reilu 3 litraa. Voit pitää juomapäiväkirjaa niin se ehkä motivoi juoda pitkin päivää.
Sofia2016m ja Herukka täällä PP6/DPO11 ja kovin oireeton. Ei ole tissikipua. Pientä jomotusta alavatsassa eilen ja toissapäivänä mutta normaalisti silloin menkat alkaisivat. Muutoin ei yhtään oireita. Herukka sun testissä edelleen selkeä haamu. Toivotaan että se vahvistuu!
Ajattelin tänään vielä tehdä testin kun on pidätellyt tarpeeksi kauan. Ajattelin myös tehdä testin just ennen juhannusta ja ehkä vielä juhannuksena niin tietää uskaltaako yhden lasillisen ottaa juhannuksen kunniaksi vaikka virallinen testipäivä on 28.6. On niin monta kertaa (4 vuoden aikana) jättänyt juomatta ja asioita tekemättä "jos olenkin raskaana" ajatuksella että enää ei paljoo kiinnosta.
Mites te muut? Jaksatteko pitää kiinni suosituksista ja olla juhlallisuuksissa juomatta ja menemättä kylpyihin yms ?
EDIT: raskaustesti nega
Löysin tälläsen netistä, onkohan kuinka paikkaansa pitävä? View attachment 103890
En jaksanut odottaa ja oli pakko testata..
paljon onnea tuolta sen viivan kuuluisi itselläkin näyttää. Taitaa olla meillä uusi hoito edessä syksyllä :)
Onnea!En jaksanut odottaa ja oli pakko testata..
Hyvältä vaikuttaa! Onnea!View attachment 103904
Voi jessus tätä piinailua!!!
No ylläri… En malttanut minäkään olla testaamatta pp5 (5päiväinen blasto siirrettiin).
Ja haamuhan sieltä tupsahti heti.
Huomenna haen kottikärryllisen uusia apteekin perustestejä…seuranta jatkuu.
Tavallaan tuntuu, et tyhmä minä kun menin jo testaamaan…
Tsemppiä kaikille omaan tilanteeseen, iloihin ja suruihin