Isyyspakkaus

Toi isyyspakkauksen body tekstillä "my fingers may be small but I can still wrap my Daddy around them" on meidän inside joke. :) Pari tuttua isiä on täysin tyttäriensä vedettävänä ja mies on NIIIIN varma ettei hänelle käy samoin. Hän osaa kyllä pitää päänsä eikä kuulemma tule antamaan periksi pikku prinsessalleen... :D Yeah right! :D
 
Nonih, nyt se on sitten lapsikin nolattu... Menin kaupunkiin asti ostamaan miestenlehteä kun en tutuista paikoista kehdannut ostaa. Siis semmoselle ärrälle menin missä en koskaan käy. Valitsin hyvällä maulla Playboyn Special-lehden 70`s -teemalla. Sopii tuolle ukkelille kun se kuuntelee sen ajan Suomi-humppaakin :wink Kylkiäiseksi ostin Sultan-paketin, se sopii väreiltään Superman-boxereihin jotka tilasin eBaysta...
No siis siihen nolompaan vaiheeseen... Minun kuopuksen ope on nyt pitkällä saikulla ja heillä on sijainen. No tämä sijainen näkyy tekevän kahta työtä, toinen on ärränmyyjä!!! :eek: Minun ilme oli tuo kun tajusin tilanteen... Että vielä nolompaa ois niin sönkkäsin hälle, että nää ei muutes tuu mulle...:oops: Ei tässä muuta tällä kertaa...Mrs. Bean jatkaa koohailuaan...
 
Hahah :) No mulla kyllä kävi sama mielessä! Eikö se ookkaan sitä jälkiehkäsyä :D
 
No niin, nyt kun sovittelin nuita hankintoja tuohon hommaamaani boxiin niin tiukkaa tekee! Apina-huppupyyhettä vielä odottelen näinä päivinä saapuvaksi. Pitää joku saatekirje eli käyttöohjeet vielä veistellä :)
 
Tammikuisista vierailen kyselemässä :) Janna75; mistä tuollaisia tekstibodyja saa, vai onko jokin silityskuva tms? :)
 
Tekstilliset bodyt ja yökkärit on tilattu eBaystä. :) Siellä on aivan mielettömästi ihania ja hauskoja valmiita juttuja.
 
Tiiättekö mitä? Tuossa lakupiipussa lukee että "vaarin piippu" eli sehän ei oikein sovi tähän pakkaukseen? Mä voisin periaatteessa syödä sen kun oon yksin kotona...? Kun ei se mies ees ARVOSTA HYVÄÄ LAKUA niin paljo kun minä. Ja mä nolasin itteni tuon Playboyn takia.. Todellakin syön tuon lakun!
 
Alkaa näyttää siltä että mä oon hyvin hillinny itteni tuon paketin kans :D 3 bodyä, korvatulppia, tutti, muutama kertishanska, pieni pullo rommia, sultanit ja mietin lisäisikö muutaman suklaapatukan.
 
Takaisin
Top