Isyyspakkaus

MadR91

Sukkela juttelija
Helmikuunmammat 2015
Mä ajattelin tosissaan tehdä tulevalle isälle isyyspakkauksen :) oon siitä haaveillu jo pitkään, ja vihdoin pääsee suunnittelemaan!! :) mulla on jo valmiina vauva - käyttäjän opas - kirja tai jotain sinne päin, ja ajattelin koota kivan paketin jonka voi vaikka isänpäivänä antaa :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mäkin jskus sitä suunnittelin mutta en sitten saanu toteutettua.
 
Mandah, meinaatko tällä kertaa? :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Voisinkin vaikka koska tää taitaa jäädä meidän viimiseks. :)
 
Mää aattelin nyt kyllä ja oon miehelle puhunut siitä pitkään :) Jotain mieluisaa juttua sinne miehelle ja sit selviytymispaketti korvatulppineen... :wink

Vauvan käyttöopas, korvatulpat, pyykkipoika nenään, sit ihan jotkut perus vauvan vaatteet joissa lukee jotain i :Heartred dad tms. ja sit jotain energiajuomaa ja lukemista ja muuta. :D
 
MadH kuulostaa erittäin hauskalta idealta! Tulikin mieleen, näin tutin missä luki "äänenvaimennin",
sellaisenkin jos löytäisi, niin miksipä ei huumorilla mukaan laittaisi :wink
 
Ja minunkin oli tarkoitus tehdä isyyspakkaus edellisessä raskaudessa, mut saimpa vissiin aikaseks. Nyt en ees yritä. :D
 
En usko, että ryhdyn isyyspakkausta väsäämään, mutta isosiskouspakkauksen aion esikoiselle tehdä. En vielä ihan tiedä, mitä se tulee sisältämään, mutta varmaan ainakin jotkut samanlaiset vaatekappaleet vauvalle ja siskolle, jokin hauska vauvaan/ vauvoihin tai sisaruksiin liittyvä kirja ja joku kiva askarteluprojekti (mobile tms.), jonka voi sitten antaa syntymälahjaksi vauvalle.
 
Isyyspakkaus olisi ekassa raskaudessa ollut aika hauska idea kun kaikki oli vielä niin uutta. Nyt tässä neljännessä en kyllä sellaisia ala väsäämään, on aika selvillä jo miehellä että mitä hän tarvitsee ja millasta tää rulijanssi oikeen on. :D Mun mies sai eskoista odottaessa lahjaksi hauskoja kirjoja sukulaisilta joissa on leikkimielisesti ihan alusta loppuun neuvottu asiat vaipanvaihdosta masuvaivojen helpottamiseen. :)
 
Mä haluaisin antaa pakkauksen joskus isänpäivän tienoolla miehelle :) onneks on vielä aikaa väsätä moinen!! :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Meille osuukin tuo isänpäivä aika kivasti hyvissä ajoin enne LA:ta mutta kuitenkin jo "isoilla viikoilla" ollessa. :) Mä taidan kanssa napata ideoita täältä ja kerätä pakkauksen. Että laittakaa ihmeessä ideoitanne näkyville! :)
 
Heips ja hyvä ja hauska idea! :) Meille esikoinen tulossa ja aattelin kans isänpäiväks väsätä jonkinlaisen paketin :) Aloin heti googlettaan i :Heartred dad bodya ja jo ekasta linkistä löyty paljon hyviä muitakin ideoita,mm.äänenvaimennin tutti ym :) Tulis jo marraskuu..Ei malttais oottaa :D
 
Mä tein esikosta, nyt ajattelin et jos tekisi sit isosiskopakkauksen niin on toiselle jotain kun vauva tulee :) Mulla taisi olla I :Heartred dad body, äänenvaimennin tutti, vauva - omistajan käsikirja (tai joku vastaava) batterya että jaksaa lapsen kaa valvoa ni äiti nukkuu, karkkia ja suklaata jotta jaksaa istua mukana synnytyksessä, kertakäyttöhanskoja ja jotain muuta ei enää muista, isi syöttää ruokalappu, sit sellai itse tehty body missä luki isin (lapsen lempinimi).
 
Mä tein esikosta kans pakkauksen, mies oli otettu. Mä tein lelulaatikkoon ja sisälti samaa mitä täällä on jo mainittu, kirjan, kumihanskat, pyykkipoika, kylpyleluja, whiskey pullo, karkkia, isälle paita ja vauvalle body..
Toisen ja kolmannen syntymien jälkeen annoin tatuointi lahjakortit ikäänkuin isyyslahjana. Näin tulen tälläkin kertaa tekemään. :)
 
Mä oon kans vääntäny isyyspakkausta ja kaikki ois nyt hommattuna :) superisi t-paita, 2 kirjaa, vauvalle isin kulta pipo body ja tutti, äänenvaimennin tutti ja I :Heartred dad body nii ja sikareita :) sit ennen antamista laitan vielä konvehtirasian ja batterya :b
 
Hei, mistä noita isi tms. T-paitoja saa? Jos vaikka löytyis jostain eno/setä tekstiä kans niin olis kiva :)
 
Entä joku painatuslafka? Jyväskylässä Tarrapaidassa oli joku vuosi sitten paita ja oma teksti 25e. Ja kun vie oman paidan, ei tartte välttis tyytyä FruitLoomiin tai vast.
 
Takaisin
Top