Isyyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MadR91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on kans painatusliike jossa painattavat mut tietääkseni sinne pitää viedä oma paita mukana...

Mulle tää on kolmas raskaus mut miehelle eka ja olen jo kasannut isyyspakkausta hänelle. Annan sen vasta jouluna. Annoin tuon vauva - käyttäjän oppaan kun kerroin olevani raskaana mut nyt löysin siihen jatko-osan Vauvan virikeopas! :D
Pakkaukseen tulee ainakin: vauvalle vaatteita hauskoilla teksteillä ("Sorry ladies, my daddy is taken", "arm-arm, leg-leg You can do this dad!", "Daddy rocks"), tuttipullo ja tutteja hauskoilla teksteillä, synnytykseen Sisu-aski ja nenäliinoja (mun otsan pyyhkimiseen ja onnen kyyneliin), konjakkipullo ja sikarit, vaipanvaihtoon vaippoja, kertakäyttökäsineet, pyykkipoika ja roskapusseja, CD rokkilauluja muunnettuna tuutulauluiksi, BabyBlues sarjakuvakirja, sideharsoja, 6-pack neekerisuukkoja (hyvää huomenta ja -yötä suukot siksi aikaa kun olen sairaalassa synnytyksen jälkeen), batterya, korvatulpat, vauvalle kuvakirja, isille Playboy tms. (Kun seksiin tulee pieni tauko...), ruokalappu "feed me daddy", kylpyankka... Nämä nyt ainakin! :D

Jokaiseen tavaraan laitan sydämen muotoisen postit-lapun, jossa hauska selostus mihin tarkoitukseen tavara on.

Aivan hillittömän vaikeeta vaan pitää suu kiinni ja olla kertomatta mitä hauskoja ideoita hänelle oon keksinyt!

Onko täällä muita, joiden esikoinen/ensimmäiset olis jo teinejä? Mulla on 13- ja 14-vuotiaat ennestään ja ajattelin tehdä heille omat isoveli/sisko-pakkaukset mutta niihin on ideat vähissä... Jouluun on onneks aikaa vielä mutta otan mielellään ideoita vastaan! :)

Janna, aivan ihania ideoita! Mistä sä oot noi kaikki löytäny? Netistä? Mun pitäis kans alkaa selailla :)

Manna: vähän sieltä täältä on tavaraa löytynyt, vaatekaupoista, tavarataloista, fb:n lastentarvikekirppareilta ja eBay!

Minä tilasin eilen ensimmäiset tavarat isyyspakkaukseen. Toimitustavaksi valitsin Smartpostin, pystyy helposti hakemaan tuotteet salaa piiloon :) No eikös sieltä sitten tullut meiliä että lähettävät sittenkin kirjepostina kotiin koska niin pieni lähetys! Voihan piiiiip sanon minä... Ihan varmaan mies nyt kyselee mikä paketti mulle tulee, varsinkin jos siinä lukee lähettäjä :(

Lily91: "äänenvaimennin tutteja" sai ainakin joku aika sitten Lasten taikamaa -nimisestä verkkokaupasta.

Janna75: Meillä on yhteensä viisi 10-16 tulevaa sisko-/ velipuolta... Ajattelin pitää näille varhaisnuorille ja teineille omat babybileet. Saavat vaikka ehdotella nimiä tulokkaalle.

Mutta tuon isyyspakkauksen aion kyllä ehdottomasti väsätä! Hieno idea! Vaikkei tämä esikoinen olekaan, mutta ollaan jo pari kertaa todettu, että kyllä tässä aika pihalla ollaan:p
(Kyllä se muisti miten niitä vauvoja tehdään...:wink)

Meillä on RU 16.10 joten isänpäiväksi tuo ois hyvä. Eiku tuumasta toimeen!

Noni! Ihana semmonen valkee harso jo löytyi. Siinä on pitsireunus ja kultasella brodeeraus "isin kulta", sitten ruokalappu jossa lukee "tähtää ylemmäs isi", ja tutti jossa lukee "mute button" (äänenvaimennin -tekstillä en löytänyt). Sitten tilasin 2 pientä bodya joissa on tekstit "huudetaanko kilpaa" ja "jos minä en nuku, niin ei nuku muutkaan":p:Heartpink

Nuo nyt siis alkuun. Suklaata, ehkä konjakkia (?), se vauva-opas entäs? Mistä kannattaa ettiä semmonen pieni ja näppärä, että miehetkin jaksaa lukee? Ja mitä muuta? Kondomipakkaus, puhtaat kalsarit?

Pitää löytää joku kiva loota nuille kamoille. Joo, kyllä se saa tuon isäinpäivänä. EN MALTA OOTTAA!!!

mun piti pakkaus isukille jo antaa... Vein sen varastoon aivan perälle hyllyyn takimmaiseksi piiloon ettei varmasti löydä... Tuli yks päivä varastosta jotain muuta oli hakemassa tämä kyseinen laatikko sylissään ja kysyi mikä tää on.. Ei pystyny muuta ku nauraa ja kertoo minä on ja kenelle.. Onneksi olin ehtinyt kerätä sinne kaiken mitä olin suunnitellutkin :) olihan tuo otettu ja mielissään :)

Mun mies harrastaa vapaa-ajallaan pelejä, no nyt sitten löysin nettikaupan jossa on peli-teemaisia bodyjä :D varmaan laitettava tilaukseen. Sitten meinasin just tuon äänenvaimennin-tutin, Vauva-omistajan opas mulla on jo jemmattuna äidin kirjahyllyyn (sain ilmaseksi) sitten korvatulppia, kondomeita, rommia (koska tuo ei juo konjakkia), ajattelin kans tuota "tähtää ylemmäs isi" ruokalappua. Vois koittaa isänpäiväksi kans jos nuo bodyt sun muut ehtii tulla (värit kuitenkin varmaan molemmille sopivina kun veikkaan että tilattava ennen ru).

Minä tilasin unisexina, koska me ei olla vieläkään päätetty, että kysytäänkö me sitä sukupuolta. Ollaan vähän old-school :wink Mutta vielä mä löysin Ed Hardyn tiger -tuttipullon ja Bad Duck -Luxury kylpyankka "Spiffyn":grin:cool:

Nyt vähän hillihen itteeni, mutta nuo korvatulpat on muutes hyvä idea! En tähän saakka ollut ostellut vielä muuta kuin kirpparilta jotain pientä, nyt lähti lapasesta... Säälitti kun se ukko polonen lähti aamulla kuumeisena töihin eikä se vieläkään oo saanut tuntee näitä vauvelin liikkeitä:sad001 Ainakin mulla on nyt parempi mieli:)

Vauvako, mulle kävi ihan sama juttu :/ Onneks siinä kuoressa ei muistaakseni lukenu mitään, mut kyllä mies silti kyseli mitä olin tilannu kun näki kuoren. Koita siinä nyt sit selittää että eeeen mitään erikoista :D

Meilläkään ei olla puhuttu mutta tuon miehen kysymysten perusteella hää haluu tietää.. Saatan kyl esittää toiveen ettei muille kerrottais kumpi tulee, mutta en välttis raaski kieltää jyrkästikään.

Manna: kaikki vaatteet eri teksteillä tilasin eBaysta.

Untuva: mistä tilasit nuo peli-aiheiset bodyt? Täällä sama harrastus miehellä. :)

Löysin tälläsen kirjan prismasta :) Siinä on vauvasta aikuiseen asti juttuja :)

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Liitteet

• 1411058186167.jpg
    1411058186167.jpg
    83.2 KB · Katsottu: 42
Ok, kiitti Pipana. Kansi vaikuttaa siltä, että sopis minun pakettiin. Pitää kattoo löytyykö meidän Prismasta!

Takaisin