Mulle tää on kolmas raskaus mut miehelle eka ja olen jo kasannut isyyspakkausta hänelle. Annan sen vasta jouluna. Annoin tuon vauva - käyttäjän oppaan kun kerroin olevani raskaana mut nyt löysin siihen jatko-osan Vauvan virikeopas! :D
Pakkaukseen tulee ainakin: vauvalle vaatteita hauskoilla teksteillä ("Sorry ladies, my daddy is taken", "arm-arm, leg-leg You can do this dad!", "Daddy rocks"), tuttipullo ja tutteja hauskoilla teksteillä, synnytykseen Sisu-aski ja nenäliinoja (mun otsan pyyhkimiseen ja onnen kyyneliin), konjakkipullo ja sikarit, vaipanvaihtoon vaippoja, kertakäyttökäsineet, pyykkipoika ja roskapusseja, CD rokkilauluja muunnettuna tuutulauluiksi, BabyBlues sarjakuvakirja, sideharsoja, 6-pack neekerisuukkoja (hyvää huomenta ja -yötä suukot siksi aikaa kun olen sairaalassa synnytyksen jälkeen), batterya, korvatulpat, vauvalle kuvakirja, isille Playboy tms. (Kun seksiin tulee pieni tauko...), ruokalappu "feed me daddy", kylpyankka... Nämä nyt ainakin! :D
Jokaiseen tavaraan laitan sydämen muotoisen postit-lapun, jossa hauska selostus mihin tarkoitukseen tavara on.
Aivan hillittömän vaikeeta vaan pitää suu kiinni ja olla kertomatta mitä hauskoja ideoita hänelle oon keksinyt!