Isyyspakkaus

Mua harmittaa ku mies meni ja löysi sen isyyslaatikon sieltä varastosta aikoja sitten.... Oisin sen halunnu tänään antaa :sad001 No, kävin viikolla ostaa sille korun :) Meinasin ensin etten anna vaa siirrän pukinkonttiin ku ollu nii "ilkee" muutaman päivän... Mut enhän mä hennonnu olla antamatta ku könys makkarista ku olin töihin lähössä :)
Sainpahan sitte samalla suuni auki ja sanottua et sen pitää auttaa mua kotihommissa sun muissa, etten jaksa enää yksin kaikkee tehä. Pyyteli anteeks ja lupas parantaa tapansa :) eipä tolle sit enää viittiny olla vihane, seku on tollanen laput silmillä kulkija :)
 
Mä annoin paketin jossa oli
Korvatulpat
Liukkari
2 pimeässä hohtavaa hammaslääkäreitten hyväksymää vastasyntyneen tuttia
I love daddy body
Miehen suosikkikarkkeja
Lakupiippuja (kehoitus vaihtaa rööki näihin)
Peppi pitkötossu leffa
Leppäkerttu selän hieroja
Mini pullo akvaviittia(ei juo koskaan mutta hädän tullen snapsi voi olla tarpeeseen)
Tyttömäisiä askartelujuttuja jotta isi saa harjoitella ja virkistää muistiaan ennenkuin meidän rinsessa on askarteluiässä :)
Sitä nauratti kovin ja näytti olevan otettu (mies vihaa lahjoja)
Ohjeeksi annoin että käytä parhaaksi katsomallasi tavalla minä en tuomitse. Kun se seisoi liukkari ja Peppi pitkätossu leffa kädessä..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä mies ei ihan heti tajunnu tuttia, kun se oli oikeastaan mun vaatimattoman pakkauksen ainut vauvalle tarkoitettu tavara (muut oli isille). Kysyi tutista "onks tää mulle?!"... Buhahahaa! Sit se huomas isin kulta-tekstin :)
 
No hei... Minä kun niin pidin kiirettä sen pakkauksen kans, että saan sen isäinpäiväks kasaan ja sit tuli tuo vatsatauti meidän perheeseen ja sotki koko pyhän :mad:
Mutta pakkaus kerkesi oikealle omistajalle jo lauantaina, meillähän siis toistaseks vielä eri osoitteet. Eli en nähnyt pakkauksen avaamista, mutta joo, eihän se ollutkaan se pääasia. Lopputulos oli se mihin tähtäsin eli isin ilahduttaminen. (Pöpö muuten sai minutkin. Istuin viime yön vessassa ja tein semmosen totaalityhjennyksen. Ai että on kevyt olo...)
 
Täällä myös isyyspakkaus annettu eilen. Oli kyllä ihana katsoa miehen ilmettä kun toin kahvin ja pakkauksen aamulla sänkyyn :love7 Ilme oli hämmentynyt ja samalla niin onnellinen kun tajusi, että mikä se on :) Sisältö oli myös miehelle kovin mieluinen. Todella onnistunut juttu siis! Kiitokset vielä kaikille mahtavista vinkeistä täällä :)
 
Isyyspakkaus annettu ja mun hämäys onnistui yli odotusten! Jouduin antamaan sen jo lauantai-iltana, kun miehellä oli menoa koko sunnuntain.

Olin väkertänyt sellasen kela-kirjeen näköisen lapun, johon tosin käsin kirjoitin, että "Sinulle on myönnetty isyysavustus" ym. virallisen kuuloista. Kirjeen jätin pöydälle lojumaan teipillä suljetussa kelakuoressa ja mieshän sen siitä heti bongasi ja ihmetteli että miksi kelan kirje on teipattu kiinni. No mä jotain hämmästelin mukana, että postissa varmaan hajonnut. Sitten mies avasi sen, luki ja hämmästeli että eihän se oo hakenut mitään isyysavustusta. Sitten vasta se hoksas, kun kirjeessä luki, että "voit noutaa isyyspakkauksen sängyn alta". Vaikka olin käsin kirjoittanut koko homman! Hetihän se tietysti rynnisti kaivamaan laatikon esiin ja seuraava kysymys oli, että kuka nää kaikki on oikein hommannut. Oli se kyllä ihmeissään, kun kerroin että pari kuukautta oon tota salaa kasannut. Oli selvästi tuleva isä tosi otettu ja tykkäsi kovasti :)
 
Täälläkin isyyspakkaus annettu eilen kun mies tuli illalla töistä kotiin :) Ei se meinannut ymmärtää ollenkaan, että mikä lahja mulla hänelle on, että onko hänellä mennyt joulu ohi vai mitä :laughing002

Olin laittanut pakettiin
I love dad-bodyn ja samaan sarjaan sukat vauvalle
Isin kulta-tutin
Muumibokserit ja -sukat isukille
korvatulpat
pyykkipojan
tummapaahtoista kahvia
suklaata äidin lepyttelyyn ja suklaata myös isälle :wink
lakritsipatukoita
kylpyankan
lasten piplia-kirjan, koska meille tärkeää kertoa lapselle näistä asioista
Sisu-pastilleja synnytykseen
vauvanvaipan
konjakki- tai viskipullon (en muista kumpaa oli, kun en ite noista tajua juuri mitään:rolleyes:)
sekä runomuotoon kirjoitetun kirjeen, mihin mitäkin juttua olen hänelle ajatellut.

Kovasti oli muruni otettu lahjasta ja halusi ottaa kuvan pakkauksen sisällöstä, niin voi näyttää muille mitä on saanut :Heartpink Raasu taitaa saada lahjoja ihan liian harvoin :smiley-ashamed008 Kiitos siis kaikille ihanista ideoista!!! :)
 
Meillä mies tuntui hieman hämmentyneeltä kun annoin sen samalla kun tuleva pappa oli saanu oman lahjansa ja meillä oli siis muutakin sukua vieraana. Mutta oli kuulemma tykänny kovasti :)
Sisälsi vauvaoppaan ja pari muuta kirjaa, vaipanvaihto-ohjeet, vaipan, äänenvaimennintutin, korvatulpat, pyykkipojan (hajuongelmaan), isin kulta ja i love dad vaatteita, superisi paidan ja alkkarit, energiajuomaa yms. Pakattuna miehekkääseen säilytyslaatikkoon :)
 
Voi vitsi ku te ootte saanu pakkaukset annettua!!
Ois ollu kiva antaa isänpäivänä, mut ä-pakkausta oottelen vielä saapuvaksi. Niin eikä mulla ois ollu mitään tavaraakaan vielä :rolleyes:
noh nyt on sentään I love dad bodya kaksin kappalein, enegiajuoma ja maxitupla suklaa. Vielä pitäs isä-muki ja jotain vauvojen hoitotarvikkeita käydä ostamassa. Noi vaipanvaihto-ohjeet muakin kiinnostais :)
 
Kävin lukemassa nuo vaipanvaihto-ohjeet ja nehän on mahtavat! Hyvät ja havainnollistavat kuvat ja hauskasti kirjoitettu teksti. :D Täytyy ehdottomasti lisätä omaan isyyspakkaukseen.
 
Takaisin
Top