Isyyspakkaus

Touhotin: eBay. :) Voi tilata myös suoraan olikohan rockabyebaby.com mutta oli kalliimpi siellä, mutta suurempi valikoima heiltä suoraan tilattuna. Tilasin sellasen kokoelmapaketin jossa 2 levyä kun en osannut päättää minkä bändin levyn ottaisin.
 
okei,kai se on munkin alettava pikkuhiljaa isänpäiväksi kokoamaan tätä pakkausta :)
oon jo aikoja sitte päättäny,et tämmösen teen,mut lykänny ja lykänny... :)
 
Ite oon ajatellut tosiaan antaa isyyspakkauksen vasta jouluna, niin että olen ite ehtinyt saada äitiyspakkauksen. Ajattelin asian niin, että sillon isikin tajuaa että pakkauksessa on enemmän tavaraa vauvalle eikä hänelle, eihän äitiyspakkauksessakaan ole paljon mitään äidille! :)
Isänpäiväksi ajattelin antaa ihan vaan jotkut sukat tai kahvimukin tms tekstillä "ISÄ". :D
 
Mäkin höpsähdin nyt tähän :D Kävin ostamassa superisi- paidan, isin kulta pipon ja pari tuttia tekstillä ( isin kulta ja äänenvaimennin) Joku hauska kirja olis vielä kiva.. Ja ehkä konjakkipullo :)
 
Ostitko Avalia netistä vai jostain kaupasta? :) olis kiva nähdä livenä koko kun ostaa, kun tässä ei kerkee kohta lähetteleen takasin :)

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Tai jos jollain on kokemusta hyvistä nettikaupoista, missä koot vastaavat hyvin ni kertokaa! :)

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Pipana: Kävin ihan paikan päältä ostamassa kun mussukat.fi -verkkokaupan myymälä sijaitsee suht järkevän ajomatkan päässä. Ja kiva se oli kyllä hypistellä... :)
 
Niin ja mitä miesten paitojen kokoihin tuli tuolla niin aika reiluilta vaikutti.
 
Okei, kiitos :) tuolta vois paidan laittaa tilaukseen ja vauvalle jotain pientä :wink

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä en jotenkin ole tuohon isyyspakkaukseen niin innostunut, mutta tämän ketjun innostamana tuli tilattua Superisi- T-paita Mussukoilta isänpäivälahjaksi. :)
 
Minä tilasin vielä pinkin haalarin jossa lukee DADDY'S GIRL tuohon isyyspakkaukseen :wink
 
Kiitos kaikille, jotka ootte laittaneet linkkejä noihin verkkokauppoihin ym. vinkkejä ostopaikoista! Nyt minäkin ehdin niitä vihdoin katsastaa ja pian pitäisi jo tilata... Nyt cittariin ostamaan se I :Heartred DAD -body! Sitä kävin jo vilaisemassakin ohimennen mutten voinu ostaa kun tuleva isi pyöri samassa kaupassa. Mutta nyt vaan jäin miettimään että mikäköhän koko olisi hyvä?
 
Empä sit vieläkään päässy niitä ostamaan, kun just ku olin lähössä kaupungille mies tuli kotiin ja halus lähtee mukaan..
 
Ite en oo varsinaista isyyspakkausta kokoomassa, vaikka teidän ideat on kyl ihan loistavia :) Mut vinkkinä vaan, et jack and Jonesissa on myynnissä sellasia Faija tai daddy t-paitoja. Toki makuasia tykkääkö, mut ite hain kyllä isille tuollasen :)
boZnrF_ucUhrScP0XG0TAhXAnPujZ4rLzvwbReOibG4AAXppKFPQWiTPSfO7sYHhDRfSZ68UNQTIM8YQ91NC3HdQVs6zfisolKzNMibrMiKF8w=s0-d-e1-ft
 
Hih, mäkin oon alottanut isyysapakkauksen kokoamisen :) Toistaiseksi hankittuna on:

- Vauvan body+potkuhousut Outdoor team -tekstillä ja söpöllä kuvalla(mies tykkää retkeilystä)
- Marimekko-kuosinen tuttipullo (ajattelin jotain tyyliin: "trendikäs isä tarjoaa lapselleen ruokaa design-pullosta")
- Korvatulpat
- Semmoset tennarien näköset sukat vauvalle, koska mies käyttää paljon tennareita
- Sydän-suklaarasia (ettei parisuhde unohdu)

Vielä haluan ainakin äänenvaimennin-tutin, ehkä jonkun I love dad -homman, pyykkipojan, kumihanskat ja miehelle jotain. Ruppuruusan linkkaamat paidat on kyllä kivoja! Harmi kun just tänään kävelin kyseisen kaupan ohi, mutta muuten pääsen harvakseltaan shoppailemaan täältä maalta. Täytyy ehkä tilata netistä sitten. Kiitos kaikille ideoista ja linkeistä!
 
Takaisin
Top