Isyyspakkaus

Eilen ostin isyyspakkaukseen vaippoja ja Nicorettea. Mies on ollut polttamatta jo vuoden (oon niin suunnattoman ylpee!) mut käyttää Nicorettea vielä ja tulee kyllä jauhamaan leukaluun sijoiltaan synnytyksessä! :D Hän on puhunut koko ajan että varpajaisissa hän sit kyllä polttaa sikarin, sen hän on ansainnut! Mut nyt jostain syystä ilmotti pari päivää sitten että ei hän sitä sikaria tarvii, kunhan saa vetää kunnon kännit kun on selvinnyt synnytyksestä (hän ei voi sietää sairaaloita ja on TODELLA piikkikammoinen). En oo sit varma pelkääkö ite et sortuu polttamaan taas jos polttaa yhden sikarin vai mistä nyt tuulee...
Laitan isyyspakkaukseen miehelle oman hoitolaukun (Vauva-lehden tilaajalahjana saatu aivan perus musta hoitolaukku), johon nyt kirjoitin kangasvärillä päälle "Daddy Rocks". :) Enää ei puutu pakkauksesta kuin energiajuoma, pyykkipoika, ne vaipanvaihto-ohjeet (loistava idea!), Neekeri-suukot... Olikohan muuta...? Ai niin ja ite laatikko mihin ne tavarat pakkaan!
 
En mä sit jaksanut odottaa ä-pakkauksen tuloa:grin vaan annoin eilen illalla, kun mies tuli ihan väsyneenä töistä ja ajattelin et pikku paketti piristäis mieltä :)
Ja kyllähän se piristi vaikkei siellä pakkauksessa mitään ihmeellistä ollut, mut jotain pientä vauvanhoitoon tarvittavaa.
I love dad bodyt, energiajuoma, vaipanvaihto-ohjeet, vaippa, puhdistuspyyhkeitä, sinkkivoide, tuttipullo, korviketta, kaks tuttia. Vähän tuomaan todeksi sitä että kohta meillä on vauvoja.
 
^Mulla oli illalla kans sellanen olo että haluun antaa. Meni sitten plörinäksi oma olo kun tuo ärsytysketjun-tilanne tuli päälle. Vieläkin itellä ankee fiilis :/
 
Minun ukko istui pöntöllä lähes koko yön ja täällä haisi viemäri... vatsapöpö iski häneenkin. Siinä jäi vauvan kääntöyrityksetkin
 
Janna75, nyt tulee totaalinen OT mutta sanopas onko se Vauva-lehden kautta saatu hoitolaukku mistään kotoisin? Siis mietin lähinnä ulkonäköä ja käyttökelpoisuutta... Tilasin lehden ja odottelen edelleen laukkua saapuvaksi, mutta mietin samalla että jatkanko metsästystä vai luotanko siihen että se on ihan riittävän hyvä?
 
Elya, se hoitolaukku on aika hepponen, ohut ja jotenkin rapiseva kangas. Hoitaa tehtävänsä mutta ite haluan kyllä laadukkaamman laukun.
 
Mulla kans toi vauva lehden mukana tuleva laukku... En tykänny. Samaa mieltä Jannan kans, piti ostaa parempi laukku
 
Me saadaan/ostetaan halvalla niin paljon tavaroita käytettynä että päätin et hoitolaukun mä ostan just sellasen kuin haluan hinnasta viis! Ja itse asiassa pyysin miestä ostamaan mulle hoitolaukun joululahjaks (tosin menen ite mukaan ostamaan sen).
 
Mä kun oon vielä miettinyt sitäkin että haluanko mä ihan oikeasti sellaisen hoitolaukun. En todellakaan halua sellaista joka huutaa metrien päähän että katsokaa mulla on hoitolaukku olalla! Ja sellaisia valitettavasti suurin osa on, tai sit hinta on reippaasti yli 150e... On tää hankalaa o_O
 
Hei... hyvä idea! Siis meillä on yks lähes käyttämätön kånken kun tyttö halus lilan, mutta nyt onkin mieli muuttunut. Eli se lila joutais vauvalle!
 
Wau, Janna! Tosi hienot! :)

Mäkin meinasin ensin tehdä esikoiselle vastaavanlaisen, mutta luovuin ajatuksesta, kun ei otettu äitiyspakkaustakaan. En myöskään usko, että meillä mies osais niin arvostaa tuota isyyspakkausta, joten ei oo jotenkin pointtia tossa isosiskouspakkauksessakaan, kun itse konsepti ei sanoisi tytölle mitään. Päädyin sitten siihen, että hankin vain jonkun kivan isosiskouslahjan, jonka pakkaan sairaalakassiin ja jonka tyttö saa sitten tullessaan ekaa kertaa vauvaa katsomaan.
 
Oli kyllä pakkaukset suurmenestyksiä eilen! Lapset oli innoissaan tavaroista ja mies oli todella otettu ja ihmetteli miten olin keksinyt kaiken, mistä hankkinut ja miten ihmeessä olin pystynyt pitämään kaiken salassa. :) Ja hämmästyksekseni mies meni aivan punaiseksi kun löysi Jallu-lehden laatikosta kans! :D Tosin voi olla että asiaan vaikutti se että anoppi oli vieressä... :D Ja mies sano heti 14v pojalle että siitä lehdestä poika pitää sit näppinsä erossa! :D
 
Meilläkin mies onneksi tykästyi pakettiinsa (tosin tuhosi jo karkit ja rommin sieltä :D ) ja oli otettu noista peliaiheisista bodyistä, kertoi pelikavereilleenkin niistä (lupasin ottaa kuvan hänestä ja vauvasta sitten pelikavereille näytettäväksi)
 
Takaisin
Top