Multa lähti tää isyyspakkaus lapasesta jo ajat sitten! :D Annan sen jouluksi ja kohta saan oikeesti pakata sen yhtä isoon laatikkoon kuin äitiyspakkaus... Tässä mitä olen hankkinut/aion hankkia:
Synnytykseen:
- Sisu-aski
- Nicorettea (isi entinen tupakoija)
- nenäliinoja (hikeä ja onnen kyyneliä varten)
- 6-pack Neekerisuukkoja (aamu- ja iltapusu siksi aikaa kun olen sairaalassa)
Yksinkertainen musta hoitolaukku (Vauva-lehden tilaajalahja):
- kuviollisia sideharsoja
- tuttipullo pääkallolla
- tutti ja tuttinauha
- kosteuspyyhkeitä
- vaippoja
- kertakäyttökäsineitä
- pyykkipoika
- muovipusseja
Muuta:
- Muumipappa-kalsarit
- Isä- muki ja sukat
- Rockabyebaby CD, rocklauluja tuutuversioina
- kuvakirja
- Vauvan virikekirja
- kylpyankka
- ruokalappu
- korvatulpat
- energiajuomaa
- vauvalle pipo "I love Dad"
- Palyboy- lehti (seksiin tulee tauko...)
- vauvalle rokkisukat
- Baby Blues kirja
- yöpukuja ja bodeja teksteillä
"Sorry guys, daddy says I cant date till I'm 30", "Sorry ladies, my daddy's taken", "You can do this dad", "I may have small fingers but I can wrap my daddy around my fingers"
Eiköhän siinä ollut suunnilleen kaikki... :D Olen ostellut osan käytettynä, osan eri kaupoista ja tilannut paljon eBaystä. :)
Jokaiseen tavaraan laitan sydämen muotoisen post it lapun, jossa selostus tuotteelle.
Sit teen teini-ikäisille isosiskolle ja -veljelle omat pakkaukset jouluksi kans. Niihin tulee:
- kuvioituja sideharsoja
- kylpyleluja
- tutteja "Born 2 shop", "Milk junkie"
- tuttinauhat Nalle Puh ja Mario Bros
- lahjakortteja Heseen
- leffalippuja
- "vapautus vaipanvaihdosta"- kortteja (näitä isi ei saa!) :D
- bodeja ja yöpukuja teksteillä "I love my sister/brother", "think I'm cute, you should see my sister", "my brother rocks"
- eBaysta löysin hauskan karkkipaketin, jonka päällä on "kirje vauvalta isosiskolle/veljelle" :) tosin englanniks
Arvatkaas onko mulla ongelmia pitää kaikki salassa?!? Lapset tietää isyyspakkauksesta mut mies ei tiedä mitään, tietää vaan et olen jo ostellut hänelle joululahjoja... Ja kaikki pitäis pitää piilossakin!