Isyyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MadR91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Happy79: Kiva kuulla! Mä en oo vielä tuolta mitään tilannut, mutta pari juttua on harkinnassa.

No nyt tuli viimesetkin tavarat mitä tilasin, mutta... Mitä lienen aatellut kun siinä harsossa missä on ne pitsireunukset, lukeekin kultakirjaimin ÄITIN KULTA :oops:

Hups, Happy... Tarkistitko jo tilauksesta, ettei oo tullut virhettä pakkaajalle? Kyllähän teille onneksi on myös äidin kulta tulossa, joten eiköhän tuollekin käyttöä tule...:)

Tää isyyspakkaus on niin hyvä idea!!! :) Mutta ootteko löytänyt jostain noita I :Heartred Dad-bodyja? Mä kävin yks päivä Hennes&Maurizissa, ja siellä ei ollutkaan niitä enää! Kamala pettymys :sad001 Tilalle oli tullut semmoisia vaatteita missä lukee I:Heartred Mum and Dad, mutta kun en minä semmoista olisi halunnut. Mulla on pakettiin hommattuna vasta kylpyankka ja pyykkipoika, joten kiirettä alkaa pitää :rolleyes:

Kiitos Untuva, just tuollaisia tarkoitin! :) Onko sulla kokemusta tuosta vauvabody.fi:stä? Onko helppo tilata tms? Mä oon niin surkea näiden nettitilausten kanssa, että yleensä oon vaan käyttänyt Ellosta kun se on helppo ja luotettava.

Vauvabodystä ei oo mitään kokemusta kyllä. Äkkiä vilkasemalla näytti kyllä helpolta. Voithan koittaa googlella ettiä oisko joku kirjottanu kokemuksistaan. Mulla ei enää riitä tänään silmät etsiskelee :D

Luulen, että mäkin taidan tehdä miehelle jonkinlaisen isyyspakkauksen. Kivoja ideoita täällä, kiitti kaikista vinkeistä. Toi I <3 dad body kuulostas aika ihanalle.
Mut mietin että millon pakkauksen sit antas, kun tuntuu että toi isänpäivä on jo kuukauden päästä, tuntuu niin aikaiselta vielä, kun ei tiedä ehditäänkö saada äitiyspakkaus vielä siihen mennessä. Ehkä mä annan sen sitten jonain päivänä ihan yllättäin.

Mulla tulee kans kiire kohta, kun oon jo vähän vihjannu miehelle tyyliin sullahan on kohta jo isänpäivä... tuntuu et se jo oottaa jotain paketteja :D En vaan tiiä miten ehdin kaikkee kun en oo viel alottanu tavaroiden haalimistakaan.

Mä tilasin kans Superisi- t-paidan ja Isin kulta-tutin :). Muuten en oo vielä niin tarkkaan miettiny mitä pakkaukseen laitan, onhan tässä kuukauden päivät vielä aikaa värkätä. Kenkälaatikon ajattelin kuitenkin lahjapaperilla päällystää. Ei passaa liian isoa laatikkoa hommata, ettei lähde hanskasta ;)

Isänpäivänä aion kuitenkin pakkauksen ojentaa... Ihana päästä pitkästä aikaa sitäkin päivää viettämään! :)

Mä oon täs miettiny antasko isänpäivänä (jos ehtii mun tilaukset tulla) vai samalla kun haetaan äitiyspakkaus (joskus marraskuussa kyllä sekin varmaan)

Multa lähti tää isyyspakkaus lapasesta jo ajat sitten! :D Annan sen jouluksi ja kohta saan oikeesti pakata sen yhtä isoon laatikkoon kuin äitiyspakkaus... Tässä mitä olen hankkinut/aion hankkia:
Synnytykseen:
- Sisu-aski
- Nicorettea (isi entinen tupakoija)
- nenäliinoja (hikeä ja onnen kyyneliä varten)
- 6-pack Neekerisuukkoja (aamu- ja iltapusu siksi aikaa kun olen sairaalassa)

Yksinkertainen musta hoitolaukku (Vauva-lehden tilaajalahja):
- kuviollisia sideharsoja
- tuttipullo pääkallolla
- tutti ja tuttinauha
- kosteuspyyhkeitä
- vaippoja
- kertakäyttökäsineitä
- pyykkipoika
- muovipusseja

Muuta:
- Muumipappa-kalsarit
- Isä- muki ja sukat
- Rockabyebaby CD, rocklauluja tuutuversioina
- kuvakirja
- Vauvan virikekirja
- kylpyankka
- ruokalappu
- korvatulpat
- energiajuomaa
- vauvalle pipo "I love Dad"
- Palyboy- lehti (seksiin tulee tauko...)
- vauvalle rokkisukat
- Baby Blues kirja
- yöpukuja ja bodeja teksteillä
"Sorry guys, daddy says I cant date till I'm 30", "Sorry ladies, my daddy's taken", "You can do this dad", "I may have small fingers but I can wrap my daddy around my fingers"

Eiköhän siinä ollut suunnilleen kaikki... :D Olen ostellut osan käytettynä, osan eri kaupoista ja tilannut paljon eBaystä. :)
Jokaiseen tavaraan laitan sydämen muotoisen post it lapun, jossa selostus tuotteelle.

Sit teen teini-ikäisille isosiskolle ja -veljelle omat pakkaukset jouluksi kans. Niihin tulee:
- kuvioituja sideharsoja
- kylpyleluja
- tutteja "Born 2 shop", "Milk junkie"
- tuttinauhat Nalle Puh ja Mario Bros
- lahjakortteja Heseen
- leffalippuja
- "vapautus vaipanvaihdosta"- kortteja (näitä isi ei saa!) :D
- bodeja ja yöpukuja teksteillä "I love my sister/brother", "think I'm cute, you should see my sister", "my brother rocks"
- eBaysta löysin hauskan karkkipaketin, jonka päällä on "kirje vauvalta isosiskolle/veljelle" :) tosin englanniks

Arvatkaas onko mulla ongelmia pitää kaikki salassa?!? Lapset tietää isyyspakkauksesta mut mies ei tiedä mitään, tietää vaan et olen jo ostellut hänelle joululahjoja... Ja kaikki pitäis pitää piilossakin!

No nyt mulla on boxikin isyyspakkausta varten. Suomalaisesta kirjakaupasta nappasin semmosen mustan äijämäisen arkistolootan. Pohjalle mahtuu tosiaan se miestenlehti:wink Väliin laitan puhtaat valkoset kalsarit&kortsuja sekä viestin "näillä voit lähestyä minua kunnes annan luvan. Siihen saakka selaileppa tätä.." :p Kiitos Janna vinkistä!
Vielä jotain "tarpeellista" krääsää aiempien hankintojen lisäksi niin soon siinä!
Mut moneskos päivä se isäinpäivä oli?o_O

Takaisin