siis voihan nännit... en muistanutkaan kuinka kipeää tämä imetys teki...!! kumit otin käyttöön lauantaina samantien kun päästiin sairaalasta kotiin ja maito nousi vielä samana iltana. sunnuntaina ja eilen tissit olivat täynnä maitoa ja ihan järkyttävän kokeiset. mies kauniisti sanoikin: "hei, sullehan on kasvanut tissit!"
nyt tissit tuntuvat jo onneksi aikalailla normaaleilta, paitsi nuo nännit on ihan rikki... päivisin olen pääsääntöisesti imettänyt istualtaan ja öisin makuultaan, että vauva ei imisi aina samaa kohtaa. syönnin alussa vauvan imuote on ehkä vähän väärä, mutta kun tissi vähän tyhjenee, niin imuote ainakin mun mielestä näyttää ihan oikealta. rintakumejakin mulla on kahdet eri merkkiset, jos sattuisi että kumin erimuoto vähän auttaisi tähän kipuun...
lansinohia olen käyttänyt, bepanthenia olen käyttänyt, olen laittanut molempia erikseen ja molempia yhdessä. olen ollut ilman liivejä, kokeillut kertakäyttöisiä liivinsuojia ja pestäviä liivinsuojia. noihin mun pestäviin liivinsuojiin tarttuu nänni tosi ikävästi kiinni, jos ei ole laittanut tarpeeksi rasvaa... joutuu oikein repimään irti... mahtava ruveta imettämään sen jälkeen...
meinaa itku päästä.
tämmöistähän tämä oli edellistenkin lasten kohdalla...
viimeksi varmaan oli tullut nännistä vertakin kun vauva söi, harsossa ainakin oli iso haalean punainen läntti... en tiedä miten sitä on sinne valunut kun olen imettänyt vai onko se vauvan mielestä maistunut pahalta ja ei ole kunnolla imenyt ja sitten sitä on valunut suupielestä harsolle... en tiedä, mutta veristä maitoa siihen oli joka tapauksessa imetyksen aikana valunut...