Imetys

Nyt on täälläki maitoa taas kivasti tullu. En tiiä, mikä tossa muutaman päivän oli, et tökki. Liekö herkut auttanu :D
 
Juu muakin naurattaa, ku jos herkuttelen oikein roimasti ja seuraavana päivänä astun vaa'alle, niin kilo on voinut lähteä. Kyllä olisi hauskaa sen perusteella oikeuttaa itsensä useammin mässäilyyn :laughing021
Koskakohan taas muuten mässäilis, ku ei lomalla tullut sitä tehtyä.. :think005
Viimeksi sillon rullakebab-päivänä 21.2.

Juu nyt menee ohi aiheen.. :laughing002

Onko muilla sama jo sama ku mulla ettei tarvitse muutaku monen tunnin imetys välillä liivinsuojia? Ostettiin kuukausi sitten paketti ja taidan heivata sen pikkusiskolle, jonka LA oli muuten 22.2 ja eikä vieläkään ole vauvauutisia tullut :eek: Taas meinaa mennä ohi aiheen :smiley-angry003:laughing002
 
Mä oon siirtyny noihin kestoihin myös päiväsaikaan. Kertsejä käytän, jos lähtää ihmisten ilmoille, ku ne ei oo niin tursot.
 
Mä en muuta käytäkkää ku kestosuojia, tosin en mä missää ihmisten ilmoilla käykää :smiley-angelic006 Ja on mul parit tosi ohuetki kestosuojat, myllymuksujen maijat liivinsuojia, niis tais olla imuna bambu ja sit se päälipinta kosteussulkukangasta. Ja pidän suojia kokoajan vaik ei ehkä enää niin paljoo tarviska. Imetyksen aikana ainaki heruu toisestki tissist niin et paita olis märkänä jos ei suojaa olis.
 
Mä tarvin, ja kyllä ne täyttyvät. Liivinsuojat siis! Monesti kun imetän niin tunnen kuinka toinen heruttaa suojaan, se on hassu kihelmöinti :grin
 
Noista kestosuojista mul menee ainaki ohi, jos syöttäessä on vähänkään huonosti paikallaan. Kertsit taas imee sen maidon. Rupesin pihistelee :D
 
Ja välillä se oikee sattuu, tietää milloin heruu :laughing002
 
Mul meni esikon aikana aina kertseist läpi ja paita oli aina sen näkönen et ihan ku ei olis suojia ollenkaa. Nyt pahimpana kautena pidin tosiaa ruskovillan paksuja suojia ja niiden kaverina sit sellasii suojia mis oli kuivaliinaneulos, imu ja kosteussulkukangas. Se yhdistelmä oli paras ja varmin, mut sai silti aina varmistaa et on kohillaan.
 
Mul on noi kertsit saman valmistajan, ku nännirasvaki. Lansinohin, ovat kalliita, mut ei mee kyllä mikään läpi. Harmi, etten tienny niitä sillon, ku pääsin laitokselta. Niistä ei myöskään irronnu nukkaa tisseihin, niinku noista halpiskertseistä.
 
Ja kauheen kiva ku joissakin valokuvissa oikein näkyy että sun tissien päällä on jotkut maitoa täynnä olevat lärpäkkeet (varsinkin elo-syyskuu kuvissa kun ei muutenkaa niissä lämmöissä kovin paksua paitaa pitänyt yllään) :laughing021
 
Mie en alkuun voinut pitää kestoliivinsuojia. Kai ne jäivät jotenkin märemmän oloisiksi rintaa vasten ja nännit eivät tykänneet yhtään. Olo helpottui, kun käytin kertakäyttöisiä. Nyt on pystynyt välillä käyttämään kestojakin, mutta enimmäkseen kertseillä mennään. Pakko kyllä edelleen käyttää, vaikkei yleensä illalla ihan märät tai kivikovat olekaan, mutta tosiaan täällä sama juttu, että kun toisesta tissistä imettää, niin toisesta "vuotaa yli". Ja kun meidän neiti syö vaan yhdestä tissistä kerralla, niin kyllä siinä tulee syöttöväliä per rinta sen verran, että jossain kohtaa kyllä vuotaa suojaan. Kiva, jos joskus unohtaa ne suojat, kuten eilen kerhoon lähtiessä. Mukava oli sitten perhekerhossa huomata, että hitto vie, jotain valuu mahaa pitkin! Onneksi oli sen verran väljempi paita, ettei heti mennyt paidalle. :D Piti käydä äkkiä vessassa tunkemassa käsipyyhepaperia liiveihin. Onneksi musta paita, niin ei paljon erottunut märät läntit. Ja kangas sen verran paksua, ettei ainakaan vessan peili paljastanut, mitä oli liiveissä. laughing7 Miten voi olla niin lahopää, että unohtaa liivinsuojat aamulla?
 
Kellitys minäkin olen välillä unohtanut aamulla! Viimeksi unohdin laittaa kun lähdettiin isomummin 80 vuotis synttäreille *ounou*!! Huomasin, kun aloin imettää että nyt puuttuu jotain. Onneksi hoitolaukusta löytyy hoitoa minullekin eli muutamat suojat juuri tän takia :D
 
Pitäis varmaan miunki laittaa hoitolaukkuun parit. Olisi vaihtovermeet niin vauvalle kuin äidillekin. :D
 
Onks kellään muulla ongelmaa, et hoitolaukku tursuaa tavaraa ? :D Mä en tuppaa löytää sieltä mitään ja näyttää aina siltä, ku oltais viikoks lähössä reissuun.
 
Noup. Mulla on vaan vauvan hoitoon tarvittavia juttuja hoitolaukussa ja lisäksi mukana siellä lompakko, puhelin ja avaimet. Mulla oli ennen vanhaan aina sitä ongelmaa, et laukku tursus romua. Sit vaan kärähdin yks päivä siihe, ettei ikinä löydä mitään ja oon pitäny laukut siistinä siitä lähtien. Mulla oli aikoinaan yks vectran ketku ja siinä melkoinen mikkihiiristartti. Piti olla tauluvasara laukussa, et sai kopauttaa starttimoottorin käyntiin, jos ei avaimella auto suostunut. Myöskin käynnistyskaapelit kulki laukussa sujuvasti lukiokirjojen seassa mukana. Niitäkin aina välillä tarvitsi. Oli hauska auttaa tien päälle jääneitä miehiä aina.. buahaha!
 
Meillä meidän tuhokoira söi hoitolaukun, nyt sitä virkaa toimittaa ihan normi olkalaukku. Jos ihan hurjaks muotimammaks heittäydyn ni sullon mukuloitten jutut omaa laukkuuni :grin mutta ei mulla kulje kuin yks laukku kerrallaa mukana, jos hoitolaukku-laukku niin sullon sinne omanikin, jos oma laukku ni sullon sinne tarvittavat hoitotuotteet..
 
Takaisin
Top