Imetys

mäkii neuvolan reissulle tunget vaipat ym omaa veskaa.pidemmille matkoille on sitte hoitolaukku.
 
Mä käytän vaihtelevasti liberolaukkua tai omaa marimekon laukkua. Kumpikaan ei oo niin isoja, että sinne uhan hirveesti sais tavaraa mahtuu. Mulla on mukana vaan vaipanvaihtovehkeet, vaihtovaatteet, imetysharso, varatutti ja tarvittaessa ruokapurkki ja joku lelu. Sit oma lompakko, avaimet ja puhelin tietty :)
 
Jos reissuun lähdetään, niin silloin saattaa olla hoitolaukku aika täynnä, kun yleensä tungen sinne jotain, joka ei sinne kuulu. Esim. kantorepun. Kun ei muovipusseja ylettömästi viitsi ottaa. :wink Jos lähdetään kerhoon tms., niin siellä on vain harso,lelu(ja) ja vaippoja. Tosin pitää ehkä lisätä ne liivinsuojat sinne. :D Ja kohta ehkä saa lisätä ruokapurkinkin mukaan, kunhan viitsin vauvelia syöttötuolissa istuttaa. Tahtoo meillä vähän tuo lounasaika tai päiväuniaika mennä kerhojen ja kahvilan kanssa päällekkäin.
 
minäkään en osaa hoitolaukkua kantaa mukana,sillon pakkaan siihen neidin kamat kun lähetään reissuun pidemmälle. mulla on aina noi käsiveskat niin megaisoja,niin hyvin mahtuu sinne neitin kamat :)
 
Onko teillä muilla vielä imettävillä muuten tissit semmoset tyhjän tuntuset pussit kokoajan? siis semmoset jotka vaan roikkuu tossa polviin asti :D Oon miettinyt et alkaakohan mun maidontuotantoni pikkuhiljaa hiipumaan kun ennen olivat semmoset pinkeet kokoajan vaikka poika imi ja niistä heru sillai ettei edes suojat riittäneet ja nyt parin viikon sisään on alkaneet jäädä tommosiksi, mieheni mukaan "teepusseiksi". Kyllä niistö kuitenkin maitoa riittää kun ei toi poika valita ja paino oli kasvanu hyvin kun eilen punnittiin neuvolassa :eek:
 
Kyllä mulla välillä on edelleen tosi pinkeet ja pari päivää sitten jouduin jopa pumpulla toisen tissin tyhjäämään. Eivät kuitenkaan normaalisti ole pinkeät, koska poika syö tällä hetkellä aika hyvin sen määrän, minkä tissit tuottaa. Mut äkkiä huomaa sen, jos joku ruokailu on jäänyt pojalta maidon suhteen välistä. Olipa sekavasti ilmaistu :grin Ehkä sinun poika tilaa maitoa syömällä sitä vähän reilummin. Muistathan itse myös syödä ja juoda riittävästi
 
Mulla on normisti ku arkeillaan noi "teepussit", mut sitten, ku käyn jumpassa tai jossain muualla, että oon hiukan kauemmin imettämättä niin pinkeät pussukat ovat tilalla :happy112 Ja mulla vasta pussit, ku tää on jo kolmas, joka terrorisoi mun rintojani :laughing001
 
Mul on välillä pinkeet ja välillä just pussukat. Maitoa tuntuu silti tulevan. Omat syömiset vaikuttaa tosiaan aika paljon.

Nii ja mitä tohon hoitolaukkuongelmaan tulee. Mulla on ihan virallinen hoitolaukku monine lokeroineen, mut kyllästyin siihen jo alkuvaiheessa. Käytän kans ihan normiveskaa. Semmonen Puman neliön muotonen laukku. Siel on yleensä parit vaihtovaatteet, ruokapurkkia, vaippaa, harsoa, leluja, kösipyyhettä ja pyllypyyhettä. Omat avaimet, rahapussi, puhelin, padiini. Eipä sinne muuta mahukaan :D
 
Ja sitten ku Kultashiini hiukan raotat kassia kaikki leviää ympäriinsä :evil6 Ei vais..
Meillä on libero, mut kohta ehkä otan ton isomman violetin hoitokassin mitä myytiin pari vuotta sitten Lidl:issä.. Se on kyllä jo nähnyt maailmaa, mutta vetoketju toimii ja tavarat pysyy ihan hyvin sisällä eli en kyllä uuttakaan rupea tähän väliin hankkimaan :happy119

Lahjaksi saa kyllä antaa jonkun uuden hienon :smiley-angelic006
 
Miullakin tuntuu välillä ihan lapasilta noi tissit, mutta kyllä niistä kummasti sitä maitoa silti suihkuaa. :D Ja sitten jos imetysväli pääsee pidemmäksi, niin sitten on pinkeämmät. Muistan kyllä, että esikoisen aikaan olivat useammin pinkeät. Johtuu joko siitä, että silloin jo venyivät tai siitä, että maidontuotanto on nyt sopivammalla tasolla. Tai molemmista. :D (Todennäköisesti venymisestä, mutten halua sitä tunnustaa! laughing7)
 
Mä oon vähän haaveillu joskus tulevaisuudessa sellasseen tissien kiristämis-leikkaukseen.. :oops:
 
Mä taas silikoneista en mistään jumbo-koosta, mutta jos omat rinnat palauduttuaan eivät saa mua tuntemaan itseäni kauniiksi naiseksi, niin hyväksyisin normikokoiset silikonit. Ihan niinku meidän tuttu teki, ku oli ihan lauta 3 synnytyksen jälkeen..
Mut enpäs vielä tiedä tarvitseeko.. Eläkkeellä sit miehen säästöillä :laughing021
 
Itellä tuntuu kans aika kamalalta ku on pelkät teepussit enää... No ehkä ressaan sitä sitten vasta kun lapset on tehtynä... Mutta tuskin tuo mieheni mihinkää karkaa vaikka onkin RiippaTissiTeePussiPolviinastiUlottuvatTissit :)
 
Mä menisin leikkaukseen varmaan vaan jos olis niin isot ja roikkuvat tissit, että haittaisivat elämää. Oma äiti on käynyt työterveyden kautta pienennyttääs rintansa. Hänellä oli koko ajan hartia- ja niskasärkyä eikä juoksemisesta esimerkiksi meinannut tulla mitään. Sittemmin äiti on juossut maratonin ja ollut tosi tyytyväinen.
 
Mä en kyllä ikinä ottais silikoneja, ois vaikka minkämoiset pussukat. Niit joutuu vaihdattaa kymmenen vuoden välein, on komplikaatioriskejä, eikä ne oo luonnolliset. Otan sen, minkä luonto suo.
 
siihen se on täälläkii tyytyminen mitä luoja suo.nyt noi onkii liian isot ja vihaan niitä sen takia.kun joskus laihtuis niin noi rinnuksetkii pienenis.
 
Oishan se hauskaa, jos ois törötissit mut kyl luomu on aina luomu, enkä kyl halua silikooneja. Ehkä sitten laittaisin, jos menettäisin esim. syövän seurauksena tissit. Tai no laittaisin varmasti, se olis liian kova paikka olla rinnaton. Mut niin kauan ku omat vaan tuossa roikkuu, nii antaa roikkua. :D
 
En mäkään silikoonien takia varmaan leikkuriin menis. Oli sekin aika iso toipuminen äidillä siitä pienennysleikkauksesta, niin sillä en muuta kuin terveyden takia menis leikattavaks.
 
Mä kammoan muutenki sairaaloita. Kerran oon joutunu ennen synnytystä viettää yhen yön aivotärähdyksen takia sairaalassa. Koskaan ei oo nukutettu, jotenki pelottaa sit, et herääkö siitä enää. Toivottavasti ei tarvikaan.
 
Takaisin
Top