Ikäkysymyksiä!:)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Babaytoy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa kun meitä kaikenikäisiä odottajia näin paljon! Itsellä neljäs lapsi tulossa ja la 29.6. Ikää on jo 41. Mutta mieli kuin teininä...lapsista saa onneksi sitä virtaa ja voimaa ettei höperöidy ennenaikojaan.

Ikää 35, mies 26, 1. lapsi tulossa ja yllätti meidät aivan totaalisesti... tavattiin ystävien kautta vasta viime itsenäisyyspäivänä ja jotenkin näin nyt pääsi vaan käymään..[:D]

Upea ikähaarukka!
hei, odotan neljättä (08/2010) ja ikää 33v. Lapset ovat syntyneet ollessani 25, 26 ja 30v. Voimia kaikille odottajille ja myös yrittäjille[:D]

On tosiaan aika hauskaa, että täällä on kaikenikäisiä odottajia.. Oma sisko sai ekan lapsensa kun oli 18 ja sisko on mua siis vuoden vanhempi. Eli siskonpoika siinä iässä nyt, että vois oman lapsen tehdä.. Mulle riitti tätinä oleminen sitten aika kauan, kun viime vuonna vielä en edes ajatellut, että lapsi olisi jotenkin toiveissa. Siskon kanssa just naureskeltiin, että on se hyvä ajoitus mun saada lapsi, kun hän kävi itse jo sterilisaatiossa. Äiti on iloinen, kun pitkästä aikaa saa leikkiä mammia ihan vauvaikäiselle.. [:D]

moi, ikää on 19 ja ensimmäinen tulossa[:)] jos laskettuun aikaan on uskomista niin kerkeä täyttämään 20 marraskuussa. laskettu aika olisi noin 29pvä marraskuuta, mutta ultrassa saan tarkennuksen[:)]

Heips,
Minä olin 18 esioista odotellessani täytin 19 kun tyttö täytti 1kk?
keskimmäisen saimme 21v
kuopus tulee just vuoden ja mie 24v=)
neljäs on haaveissa..........??

33 v. ja esikoista odotan (rv.5+4) Mulla vaan on aivan hirveä pelko, että tämä menee kesken tai että on tuulimuna raskaus :(
Ihan kauheeta tunnemyllerystä :/

Näköjään joka viestissä kommentti näistä mun peloista, mutta ei voi mitään.... [8|]

Nyt tuli sitten täytettyä tuo 20 maaliskuussa 22.päivä :) Nyt vaan odotellaan pienokaista tulevaksi toukokuun 22.päivä. [;)]

Niin ja piipaliini ja Noora90 tervetuloa tuonne toukomammoihin! [:)]

Heippa vaan! Olen myös uusi tällä sivustolla. Ikää on jo 37 v. Ensimmäistä odotan, historiassa neljä keskenmenoa ja nyt hartaasti toivon, että vauva jaksaa sinnitellä loppuun asti.. Vasta viikolla 11 mennään, mutta eilen kuulin pienokaisen kiivaan sydämmen tykytyksen ensi kertaa. Se oli uskomaton tunne ja itkuhan siinä tuli. [:)] Pitäkäähän peukkuja [;)]

Minulla on mittarissa 36 ja miehellä 30. Esikoinen on tervetullut, kun tuo "tehdaskin" tuli testattua muttai sitten pikkuenkeli ihan ollutkaan valmis tänne tulemaan. Toivottavasti seuraavalla kerralla sitte saamme oman onnemme hedelmän ihan syliin saakka!

Itse olen 26 ja aviomies 25. Esikoista odotellaan onnesta soikeina!

Piipi_1
Peukut on pystyssä!! Kovasti onnea tähän raskauteen! [:)][:)][:)]
Toivotaan että pikkuinen pysyisi mukana. Yritä nauttia tästä ajasta vaikka pelottaisikin kun on niin kurja menneisyys...

Itsellä takana 3 keskenmenoa ennen tätä raskautta, ja hermoilin ja pelkäsin pahinta kunnes potkut alkoivat tuntua.. Mutta onnistuipas!! Nyt onneksi alkamassa jo rv.33.

IhaNaiselle pahoittelut ja voimia asian kanssa elämiseen. [:(]

En muista oonko tänne vastannut joskus, mutta vastaan nyt vielä [:D]
Itse olen 26v ja mieheni täytti juuri 25v ja esikoinen on kyseessä molemmille [:)]

Takaisin