Ikäkysymyksiä!:)

36 v täällä, tulen olemaan 37 kun "bundle" syntyy.

Kyllä itsekin halusin äidiksi nuorena, mutta elämä halusi muuta. Maisterin opinnot, työt (jotka myös vei ulkomaille) ja sitten "sen oikean" löytäminen.

Nyt 3 v 1,5 kk yhteiseloa takana, yritystä tämän vuoden alusta, ja 5 kerta toden sanoi :)
 
Täytin juuri 21 ja esikoistani odotan. [:)] 
Avomiehelläni jo ennestään kolme muksua, joten hänellä ei ainakaan pitäisi sormen suuhun mennä ku käärö kotio tuodaan. [:D]
Rvko 33+3 menossa.
 
oon 23 ja eka lapsi tulossa täytän 3 viikkoo lasketun ajan jälkeen just 24 saan sitte kivan synttärilahjan tosin hieman etuajassa itelleni :)
 
Yksi ikäloppunkin liittyy joukkoon. Olin 38 kun ensimmäinen syntyi ja nyt kakkosen ja kolmosen syntyessä nippa nappa vielä 40. Mulle tämä vanhemmuus on juuri nyt sopivassa kohdassa elämää. Eipä sillä iällä ole väliä, jos itse kokee olevansa valmis vanhemmaksi....
 
itse olen 21v (-89) tällä hetkellä, ja jos kaikki menee hyvin niin ehdin täyttämään 22v ennen kuin esikoinen maailmaan putkahtaa :) Mieheni täytti juuri 26v :)

Odotuksen iloja <3
 
Täällä 21vuotias, tuleva isukki 24vuotias. Esikoista odotellaan, ihanata! <3 Rv18+0.  Onnea kaikille odottajille ja odotusta toivoville! Voi sitä sanoa että ihanaa aikaa [:)]
 
Ite viikon päästä 19, eli en ihan ehdi 20 täyttämään kun lappsi tulee, LA 7.2 :)
Mukava tietää, että on muitakin nuoria äityleitä nyt täällä! [:)]
 
Olen tällä hetkellä vielä 25, mutta täytän marraskuussa 26. Mies tällä hetkellä 27, täyttää lokakuussa 28. Täällä LA Helmikuussa.
 
2vko päästä täytän 38v. ja kolmas tulossa lokakuussa. Eka -99 ja toka -01
Kaikki mennyt kivasti.

Onnea odottajille ja yrittäjille !
 
Korjataan nyt munkin tilannetta uusiksi.

Eli siis maaliskuussa 2011 täytän 21,mies täyttää tammikuussa 2011 20 ja meidän esikoinen on päälle 4kk nyt ja tämä mamma vähän haaveilee jo numero kakkosesta [:)]
 
Lisää nuoria äitejä! Jeminan syntyessä heinäkuussa 19, mutta pari kuukautta myöhemmin syyskuussa täytin 20 (-90) ja mieheni täytti toukokuussa 23 (-87) [:)]
 
Takaisin
Top