Ikäkysymyksiä!:)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Babaytoy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä olen 18 ja laskettuaika 2.5., josta pari viikkoa myöhemmin omat synttärit. Ipanan isä itseäni 17-vuotta vanhempi, että osaa kyllä jo uskoakseni ottaa vastuun vauvasta ja isäksi hän on kuulemma toivonut parikymppisestä saakka tulevansa.

Anoppi kertoi, että on tuo mies uhannut pienenä poikana tehdä jalkapallokentällisen lapsia .. apua ! Pitää vissiinkin hakea ne pillerit heti sitten kun ensimmäinen Ipana saadaan ulos. :)

Esikoista odotellaan syntyväksi (la 5.3.) ja sekä mulla että miehellä ikää 26v, kesällä täytetään kummatkin 27 :)

Esikoista odotellaan syyskuussa saapuvaksi. Itse olen 25, maaliskuussa 26 ja mies täyttää kesällä 30. Yllättäen pikkuinen meidän elämään on tulossa ja elänyt jo mukana yhden elämän stressaavimman ajan, kun mieheltä löytyi kasvain, joka on nyt sitten poistettu. Tämä perhe elää rauhassa, päivän kerrallaan, odottaen onnellisena uutta perheen jäsentä[:)]

Esikoista odotellaan syntyväksi elokuussa. Suunniteltu raskaus 3 vuoden yhteiselon jälkeen. Itse täytän 22v maaliskuussa ja mies täyttää loppuvuodesta 25v.

Noniin onneki olkoon teillekkin [:D] Mulla on kyllä sellanen vauvakuume että luulen että tässä ollaan kohta taas raskaana [:)]

Nimimerkin perusteellakin varmaan päätteette; 23 tulee huhtikuussa ja mies 26. Just nappi ikä. [:D]  Niinkun kaikilla.[8D]

Tiiaa, kyllä on alkanu sujuun tää arki [:)] tyttö on vaan nuhassa nyt että voi olla välillä vähän rauhaton [&:] Mutta yöt on alkanu nukkumaan hyvin että ei herää 3-4 kertaa yössä vaan nyt alkanu nukkumaan n. 6-7h putkeen [:D] On kyllä ihanaa ko saa nukkua yöt [:D] Sunnuntaina 21.2 tyttö saa nimeksi Nella Miia Mirella [:D] että ristiäisiä tässä valmistellessa, ja sitten meillä on yllätys häät [:D] sukulaiset luulee että ne on tulossa ristiisiin tai niin ovatkin mutta yllättyvät kun tilaisuus alkaa vihkimisellä [:D]

Noniin,teillähän sitten on menoo ja meininkii! :)
Nätin nimen oot valinnut [:)]

Toivottavasti sujuu vihkiminen hienosti,sekä ristiäiset. ((:

täälläpä ilmoittautuu vielä yksi 19-vuotias laajaan odottajien joukkoon! 20 ehtii täyttyä ennen toukan syntymistä! miehellä ikää pian 25..

Ite tällä hetkellä 21, mutta kerkeen vielä täyttää 22 ennen kuin nyytti tulla tupsahtaa :) avomies on 22, mutta kerkeää täyttämään 23. :) laskettuaika olis 12.11, joten tuliskohan isänpäivälahjaks, ei tarttis sen suurempia sitten hommata ;D

Minä olen 28 ja esikoisen laskettuaika on ens viikon tiistaina. Miehelläni on jo kaksi lasta. Onneksi hänellä on kokemusta :)

Takaisin