Minä olen 26, mies samoin. Marraskuussa ilmeisesti tulossa esikoinen, joskin se pitää vielä varmistaa kun tehtailen kokoajan vaan noita haamuja!!! [&:] Kaikki oireet on kumminkin ja tarkka varmuus asiasta... Alkuviikosta verikokeisiin jos ei viivat viikonlopun aikana vahvistu.
Minä täytän maaliskuun 26. päivä 38v. Odotan meidän neljättä lasta. Meillä on ennestään 1996 syntynyt tyttö, 1998 ja 2000. Raskaana olen ollut myös vuosina 2003, 2004 ja 2006, mutta ne ovat päätyneet keskenmenoon. Taidan olla vanhimmasta päästä odottajia tällähetkellä mutta ensimmäisen sain 24v.
30 ja esikoinen tulossa.. Kävin äsken ultrassa katsomassa kun pieni sydän sykki. Vaikka sen tiesi, että onhan siellä vatsassa vauva tulossa, niin silti se oli ihmeellistä nähdä se pienen pieni sydän pompottamassa. [:)]
Tällä viikolla plussasin ja 20 vuotta on kertynyt ikää. Muistan aina pikkutytöstä asti sanoneen että haluan lapsia ja mielellään nuorena, luonnollisesti.
[:)]Jaa no mä vien täs kisas sitten voiton eli 40 oon ja täytän 41 kun synnytän eskoiseni,ite en pidä tätä pahana ikänä saada vauvaa,mut olen kyllä kuulut muutaman kielteisenkin kommentin.Mutta tsemppiä meille kaikille oottajille[:D][:D]