Ikäkysymyksiä!:)

itse olen 19-vuotias ja nähtäväksi jää, ehdinkö täyttää 20 ennen pikkuisen tuloa. :p
Synttäreiden ja lasketunajan välissä vain 10 pvää :)
 
Ensinmmäistä innolla odotetaan syntymään[:)] Minä täytin viikko sitten 20 vuotta ja mieheni täyttää marraskuukka 21.
 
Jep. Minä olen kohta 28 vee ja ekaan odotan, ex-miehen kanssa ei onannut..

Mies on 51 vuotias ja hänelle nyt neljäs lapsi [:D][:D]
 
22-vuotias olen mutta täytän 23 ja ensimmäistä odotan , lapsen isä jonka kanssa asutaan yhdessä on 33 jolla on yksi lapsi ennestään..

[:)]
 
Täällä ikää löytyy 23 vuotta molemmilta vanhemmilta :) Onnea kaikille odottajille ja jo vauvan luokseen saaneille! :)
 
Heips!
Mäkin vielä laitan oman tietoni tänne vaikka vanha aihe onkin[:D]..
Mä olen 26v, täytän 27 vielä tänä vuonna ja esikoisemme on nyt kahden viikon ikäinen.
Mies on 31v. Meille täydellinen aika lapselle... Ollaan oltu yhdessä jo 8 ihanaa vuotta[:)].
 
Minä täytin juuri 33v ja olen ajatellut että olen jo TOSI VANHA ensisynnyttäjä, mut hienoa huomata etten olekaan!! [:D]
 
Ihanaa kun meitä odottajia on kaikenikäisiä, ikähän on vain luku-mieli on tärkein! Esikoispoikani lakitettiin juuri reilu viikko sitten, ja olin 23-v hänet saadessani. Nyt täytän 42 syyskuussa, kun neljännen lapseni on määrä syntyä parin viikon kuluessa. Tämä on mieheni ja minun kolmas yhteinen, edelliset ovat -04 syntyny poika ja -06 syntynyt tyttäremme. Lisäksi miehelläni -87 ja -89 syntyneet pojat.
 
Minä taidan olla vanhimmasta päästä ensisynnyttäjiä. 38 on nyt ja raskausviikkoja 8+0. Jos kaikki menee odotetusti, taidan juuri ehtiä täyttää 39 ennen kasosten syntymää. [&:]
 
Täytin maaliskuussa 24v ja mies täyttää samassa kuussa ku olis laskettuaika niin 29v. [:)] [:D] Eikä oikeestaan ole montaa päivää edes eroa. Laskettuaika olis 19.8 ja miehen synttärit 23.8. [:D] [:)]
 
Moiks!
Ihan kohta olen 21, mutta 19 olin kun aloin esikoista odottamaan ja 20 kun hän syntyi. En siis ikäloppu minäkään. :)
Mieheni (nyt 23) kanssa kesällä tulee 2 vuotta naimisissa, syksyllä tulee 3 vuotta yhdessä.

Aina olen toivonut saavani lapsia jo nuorena!
 
Takaisin
Top