Ikäkysymyksiä!:)

Täällä 22 vuotias ja esikoista odotellaan 28 vuotiaan ukkokullan kanssa :) (..joka itseasiassa ehtii täyttää 29 ennen vauvan syntymää)
 
Minä olen 28 ja odotan esikoistani. Olen samaa mieltä Yohannan kanssa, että nyt on oikea mies ja ollaan hänen kanssaan ehditty olemaan kaksin ja matkustelemaan paljon, joten nyt on hyvä aika. On omakotitalo ja kesämökki ja muutenkin talous kunnossa.
 
Liityn joukkoon [:)] Olen 28, mies 23. Ensimmäistä ootellaan ja la meillä 18.12, joten molemmille kerkiää vielä pyörähtää "vuos" lisää ennenkun pienen paapin ois aika putkahtaa maailmaan. Itellä synttärit toukokuun lopulla ja miehellä joulukuussa joten jos hää nyt vähän joutuu lahjaansa oottamaan ni... [:D]
 
Minä 19 vuotias, mieheni 24 ja esikoinen tulossa. Rv 31+0 tänään, la 29.6! Miehelläni kahden viikon päästä 25 vuotiset, itse täytän 20v 28.7eli noin kk syntymän jälkeen! :)
 
Heips,
Minä olin 18 esioista odotellessani täytin 19 kun tyttö täytti 1kk?
keskimmäisen saimme 21v
kuopus tulee just vuoden ja mie 24v=)
neljäs on haaveissa..........??

Ja neljäs syntyy olen vielä 24v?
 
Minä olen 19 ja ehdin täyttää syksyllä 20 ennen kun esikoinen syntyy. Mies täyttää 23.

Minulla oli jo nuorempana kova halu saada lapsi, mutta silloinen poikaystävä ei tietenkään mitään lapsia voinut sietääkkään ja jätti minut sen takia kun ei luottanut minuun. Pelkäsi että tekeydyn raskaaksi hänen selän takana.

Nyt sitten on onneks sellainen kumppani jonka kanssa ajatuksen ovat kohdanneet. [:)]
 
Mä kerkee täyttää 25 juuri ennen kun esikoinen syntyy!
Aikaisemminkin on yritetty, mut niistä yks on ollu tuulimuna- raskaus ja 2 keskenmenoa. Nyt toivon sydämestäni, että pikkunen viihtyis loppuun asti!
 
Minä täytän paria kuukautta ennen vauvan syntymää 20 ja mies täyttää 23 lapsen syntymän kanssa samoihin aikoihin [:)]
 
Takaisin
Top